jepz ik ben ook opzoek naar n cube het liefst met metroid naturlich maare we gaan een beetje offtopic zo maar die 2 games lijken me wel aardig in ieder geval......
Ik vind pdo echt niks aan! Een beetje chaotisch schieten enzo op dingen. Meningen verschillen zullen we maar zeggen.
En jij laat je keuze beinvloeden door een cijfer?! KFC wordt denk ik wel een topper als ik het zo allemaal zie Panzer dragoon gaat inderdaad iets te snel vervelen imo..
Hoezo??? Kungfu chaos lijkt mij leuker. Heb je leuke party game. Lekker met een paar maten erop los slaan.... In de game wel te verstaan.. Plus het is altijd leukom je ff af te reageren. Hoe doe je dat beter dan een paar ninja's ongeloofelijk inelkaar te beuken met een paar zieke combo's.
PDO heb ik nog neit gespeeld, maar ik denk niet dat het zo geweldig is... maar van de andere kant, hij krijgt zo'n goeie beoordelingen :? KungFu Chaos lijkt me helemaal nix aan, maarja, das mijn mening
Kunf Fu Chaos vette combo's ?? ze bestaan meestal iets zoals X, X, Y dus beng beng bang moves. zit niet zoveel diepgang in dat spel maar is zeker leuk om ff tussendoor te spelen. ( ik kan het zeggen want ik heb hem)
Wat heeft toch iedereen met pantser draak orta, ik heb de demo gespeeld, en ik vond het echt saai, daar zit je dan op je draak, 3 verschillende wapens met een secondairy mode, twee van de drie wapens zijn praktisch hetzelfde, jet bent bijna onsterfelijk, ga zo maar door. Je kunt zelf bijna niks, echt zo'n super overhypte game. Qua grafix zit het wel ok...
PDO wordt wel een topper, maar of ie mij zal liggen is vers 2. Kung Fu Chaos wordt geen topper, maar je kan het spel natuurlijk wel erg leuk vinden.
Waar heb jy het over? het is geen FPS waar je honderd wapens moet hebben, dit spel is meer strategie en reactie. en alleen omdat je de demo hebt gespeeld heb je nu al een oordeel? en je denkt dat je onsterfelijk bent omdat je alleen het eerste level hebt gedaan? het eeste level kwam ik ook door zonder dood te gaan maar daarna word het wel even wat pittiger. zit nu zelf in het 5 de level op normal en daar was ik echt niet binnen een uur. het spel is gewoon heel wat anders dan wat er allemaal op de markt is, kan het niet ergens mee vergelijken (sowhee wat kan ik tog vaag typen)
De PU zei al dat Kung Fu Chaos een van DE party games van het jaar ging worden.. Dat het waarschijnlijk een moddervet spelletje werd.
De gamers die hem hebben zeggen dat ie een beetje als powerstone 1+2 voelt qua gameplay..maar dan grappiger..
de single player van kfc is niet echt super, multi player is wel lachen, laatst nog gedaan met een vriend. is ook wel leuk dat je je replays kan bewaren en dan worden ze net als een echte film afgespeelt(inc. slowmotion en herhalingen) hij is wel leuk maar helaas te kort.
KFC is alleen maar vechten in party-game-vorm of niet, want anders heb ik denk ik liever fuzion frenzie.