Verschil driver en midtown madness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 17 mrt 2003.

1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Helaas ben ik nog niet heel lang besmet met het spelletjes virus. Eigenlijk verafschuwde ik het hele gebeuren. Dom, onzinnig etc.

Nu damn GREAT! Gewoon even alle stress van je aframmen of racen of wat dan ook.

Ik had een tijd terug een keer driver gezien op de pc. Rondscheuren in je coole bolide en maar kijken hoe lang je het volhoud. Dit terwijl de politie achter je aan kwam.

Is er ook zo een dergelijke optie in Midtown Madness of is Driver juist het aangewezen spel.

Het zal wel aan mij liggen maar de verschillen zijn me niet echt duidelijk.

Om het topic nog meer variatie te geven. Waar gaat jullie voorkeur naar uit en WAAROM??

Alvast bedankt voor de reacties.

ps. Ik heb de preview van MM3 gelezen maar kan niks vinden over Driver.

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik dacht wel dat er cops and robbers inzat maar ik denk dat driver altijd mijn favoriet blijft. Dat is gewoon meesterlijk om achtervolgt te worden door de politie in die game

3. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Midtown Madness 3 gaat online en als je Xbox Live! hebt en geen zin hebt om op Driver te wachten moet je gewoon MM3 gaan halen.

Zit idd Cops & Robbers in... één team speelt de politie, de ander speelt de "voortvluchtigen"! Dat gaat voor zó verschrikkelijk veel Live! plezier zorgen, believe me! :D

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik dacht ook dat je bij driver uit je auto kan, en bij midtown madness niet!

Ik vind driver ook leuk/beter, vooral 2 player splitscreen, heerlijk om elkaar gewoon over de kop te zien gaan enz. :+

5. ikah

ikah Guest

Ik ga voor driver die reeks is altijd goed geweest.

6. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    De nieuwe driver word meer een gta achtig spel en mm3 is gewoon een fun arcade racer.

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Xbox Live zegt al genoeg denk ik ;)
    Zoals boomer hierboven al zegt is de nieuwe driver meer een gta game, en volgens mij gaat die zich ook meer richten op de single player. Daarnaast gaat MM3 zich denk ik meer richten op de multiplayer ervaring, en dat dus over Xbox Live.

8. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt idd dat de nieuwe driver heel anders wordt dan de voorgaande drivers (deel 1 en 2) en meer GTA wordt, komt er btw een live optie in driver3?

9. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    precies wat boomer en shriko zeggen,
    Driver -> GTA-style, singleplayer gericht
    MM3 -> fun racing zoals Midnight Club, en vooral voor multiplayer

10. *JeMaDo*

*JeMaDo* BOEH!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt Midtown Madness uit?
    Ik had ik totaal geen interesse in dit spel, maar jullie beginnen me wel vrij enthousiast te maken nu! :D

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga ook voor Driver. Driver 2 voor de PsOne was top, en nu komen er ook nog wapens in bij deel 3. Driver verschilt een hoop van midtown madness, want bij driver moet je meer 8ervolg missies enzo doen, bij midtown mdaness gaat het voornamelijk om het arcade racen.

12. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ik ga voor MM3 check:

People!, good news for you!
    Log on to double-u, double-u, double-u dot ai jeej en dot kom and tap the xbox section. Look for the new media news-icon and you'll see brand new video's of MM3! (maybe an idea for the www.xbw.nl news section?)

Ff in't nederlands ga naar www.ign.com (of meteen naar xbox.ign.com), en dan naar new media. MM3 nieuwe filmpjes van 10mb per stuk, pareltjes en erg nieuw.

Site: http://mediaviewer.ign.com/ignMedia...channel_id=73&page_title=MM3Multiplayer Mania

NU HEEN GAAN, MM3s gonna rock ur ass!

13. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook voor MM3, ik houd niet zo van racen, een beetje scheuren wel (MM:cool:. Als ik echt wil schieten stouw ik UC wel ff in mijn iks boks.

14. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo zijn er toch al een paar games?? vb:
    *Need for Speed: Hot Persuit 1 en 2
    *GTA 1,2 en 3
    *Driver
    *en ik denk Midtown Madness 2 ook als ik niet mis ben??

En er zullen er ongetwijfeld nog zijn!!!
    Ik denk gewoon dat Midtown Madness 3 zijn eigen stijl zal hebben en dat Driver een beetje de kant zal opgaan naar GTA 3.

15. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Driver owned .. en blijft maar ownen!!!

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Thx voor alle reacties. Maar damn, ik ben bang dat ik ze allebei moet gaan aanschaffen.

Weet iemand of je in MM3 ook gewoon door de stad kunt raggen. Zeg maar soort van verkennen???

Is er al iets bekent wanneer driver uitkomt? Ik kan namelijk echt bar weinig vinden over Driver. Iemand een link???

17. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Driver komt pas in Oktober of November uit, en je kan verkennen met MM3 d8 ik

18. mastapiece

mastapiece Guest

Jup, op driver moet je nog een heel tijdje wachten :-(

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Driver vond ik altijd al een vet sfeertje hebben (iets wat GTA, of andere race games totaal niet hebben).
    Maar MM3 ondersteund wel Live!

*Twijfelt

Ik zou als 1e voor Driver gaan, daar heb ik denk ik 't langste plezier van...

Toch ga ik dan ook MM3 halen voor Live! - Maar daar twijfel ik wel over.. Uit de andere MM serie moet ik eerlijk zeggen dat ik ze niet bepaald geweldig vond... Dit kan ik wel van Driver zeggen :cool:

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Waarom gaat iedereen er bijna van uit dat Driver geen Live ondersteund??? Heb ik iets gemist dan?

Deel Deze Pagina