Daar verschiet ik wel van dat er nog zoveel mensen van het andere geslacht Xboxen!!!!!! Zijn er soms ook cijfers van de PS2 en de Gamecube??
Ik geloof er ten eerste geen zak van, ik ben op Live! nog nooit een vrouw tegengekomen en alle vrouwen/meisjes die ik ken hebben een uitgesproken hekel aan computergames. behalve moeder de gans, das een spel, heel oud. ik vraag me trouwens wel af wat er gebeurt als een klein meisje de voice mask van een klein meisje gebruikt. mischien klinkt het dan ineens als barry white ofzow. hmmmm, zou wel verklaren waarom ik nog geen vrouwen ben tegengekomen op xbox live!
Het 1e meisje zul je misschien binnekort tegenkomen... Een vriendin van me heeft laatst een Xbox gehaald en ze twijfelt nog over Live!.. Maar ik denk wel dat ze het gaat halen, ze is part-time gamer...
Ik HEB een vriend + xbox, en misschien binnenkort ook live... nog ff over nadenken, maar lijkt mij wel kicken tegen iemand anders het het vriendje te spelen, ff kijken hoe stoer ik ben... Eigenlijk oneerlijk want de xbox staat tegenwoordig meestal bij het vriendje, dus zo goed kan ik niet zijn.... ik ken alleen jongens met Xbox, en 1 ander stelletje met xbox, verder geen meiden met xbox...
Zal wel een 0 teveel zijn zal eerder 2% van de Xbox bezitters is vrouw....want anders klopt er nix van.
geloof me de combo vriendin + Xbox + Live ... is geen goede combo ... Guinness + Xbox + Live ... gaat wel goed samen
hahahah maaruh ik geloof niets van dat 20% vrouwen ik werk bij de bartsmit nou ik kan je zeggen in de 3mnden dat ik dara werk (achter de kassa) heb ik pas !1! xbox verkocht aan een vrouw
Van alle vrouwen die ik ken hebben alleen mijn vriendin en ikzelf een Xbox, de rest moet niets hebben van computerspellen en kijken verwonderd naar je als je over een leuk nieuw spel hebt of Xbox live ( waar heb ik het in vredesnaam over????) waarna ze beginnen over de nieuwe mode en of ze wel of niet een nieuw kleurtje in het haar moeten nemen. Ik voel me dus vrij uniek en raar als GameSter, maar ik speel er geen minuut minder om 20%'?? I don't know.....
nee klopt denk ik niet die 20%, wel jammer eigenlijk had het wel leuk gevonden als steeds meer vrouwen/meisjes games gingen spelen.
20 % lijkt mij ook erg veel. Hoeveel meisjes/vrouwen zijn er hier op xbw? Vast geen 20 % en ik denk dat je daaraan wel goed kan zien hoeveel meisjes er een xbox hebben. Ik denk eerder dat het 2% is.