ik weet het ookal niet, ik heb het al in geen 1 level kunnen vinden. Kan iemand niet gewoon van meer levels het zeggen ik speel vaak Deathmatch--> 1e level ben de naam zo even kwijt!
Heeft iemand Überhaupt ooit met een Ion Cannon of een T.A.G. "geschoten". Lijken me wel leipe wapens..
ja ik, er is naar mijn weten maar één level waar die ligt: het CTF level, maar ik ben de naam kwijt, niet dat lava level met die rare boompjes en zo, maar dat ene lava level met die brug in het midden, je kunt ook via de zijkant( naar boven ga je dan) naar de enemy base, en daar ligt de t.a.g rifle ps: je kunt infinite ammo krijgen door in de lucht te stralen ermee en dan van wapens wisselen, totdat je em weer hebt, en dan heb je infinite ammo, totdat je weer van wapen wisselt edit: spellingsfout
Dat bedoelt hij xstyle dat level,anyways hij zit in meerdere levels in lavagiant 2 moet je naar buiten je kasteel en dan naar rechts omhoog(nog voor die brug ga je naar rechts dat pad loopt geleidelijk omhoog,daar vind je hem,en het is niet oneindigemunitie,je kan wel steeds dat straaltje krijgen maar als de sateliet 1 x schiet is dat weg,dus heb je maar 1 schot(roodstraaltje zelf doet geen damage)
Ik ben hem ook nog alleen tegengekomen in LavaGiant 2. Welke levels ben jij hem dan nog meer tegengekomen
kzal et morgen proberen destrukt, enuhhh.......kan je dan ook helemaal boven op de map komen ofzo??? daar is zo'n raar platformpje?
nee destrukt, dat level bedoel ik niet het is volgens mij de grootste CTF map in UC het is met lava, maar niet met die kastelen....
Hij ligt op een stuk rots wat afloopt helemaal links in het midden van het veld of rechts ligt eraan welke kant je vandaan komt. Duidelijk
In dat level is hij er wel hoor! Als je uit je basis loopt (dacht voor blauw) dan moet je de linker weg nemen en als je bij de "grot" komt dan moet je een smalle weg nemen aan de linker kant (net aan de wand lopen) en dan ligt hij op een open plek. En ja hoor toen ik UC had schoot ik er vrolijk mee rond! Je hebt hem ook in "calendra Ice Fields" (achter de schijnwerpers)
tnx Herman, tis gelukt alleen, wat is dat platform nou helemaal in de lucht??? het zijn er 2, bij elke basis 1
jawel, kijk maar op gamefags.com, als je die straal inhoudt in de lucht( daar vuurt de ion cannon niks af) dan moet je van wapens wisselen totdat je weet de t.a.g rifle krijgt en dan heb je oneindig veel munitie( dus dat de ion cannon zo vaak kan afvuren als je wilt, als je niet meer van wapen wisslet)