sega gt snelste auto?

Discussie in 'Algemeen' gestart door eminembeek, 9 mrt 2003.

1. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    huh????

chronicle mode heb ik al uitgespeeld...?????:confused:

2. Master Timmy

Master Timmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt een zwaar ingewikkeld systeem hoe je upgrades enzo kan verdienen. Sommige races moet je zorgen dat je laatste bent en dan nog iedereen inhalen om de special price te krijgen, en dit zijn soms auto;s en upgrades en dergelijke dingen, maar je kan het ook al verpesten door levels uit te spelen. Ik heb dit allemaal een keertje zitten lezen op gamefaqs dus vraag me niet hoe het precies zit

3. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk, iemand vroeg ook hoe je een wagen moet afstellen. Die Ford GT Concept is inderdaad de snelste auto, maar rijdt echt als bagger. Hij stuurt niet lekker de bochten door enzo. Dan moet je de voorvering wat slapper zetten, op SOFT dus (bij onderstuur) Sommige wagens hebben dus overstuur, dan moet je de vering wat harder zetten, logisch toch. De Levin is 't beste om mee te beginnen, spaar dan voor een Lotus Elise Exige, tune die helemaal, en je komt een heel end :)

Ow, en nog een vraag, stuurt 't een beetje met zo'n Ferrari Modena stuurwieltje, bij Sega GT???

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    De ford GT is in principe de snelste, je moet alleen er mee op kunnen gaan. Kwa handeling ken je hem vergelijken met de Viper uit Grand Turismo.. Een gooi en smijtwerk auto. de GT is geen subtiel sturende machine dat betekent dat het vooral op driftwerk aankomt als dat je ligt is de GT een hele goede keuze. Dit gaat zeker op in het begin, later als ie getuned is en vooral lichter dan wordt de handling wel beter.

5. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Met de Drag-Races kun je niet winnen van de Lotus Super Seven daar = de afstand te klein voor. Duzzz daarom speel je de Drag-Races ook uit met de Lotus Super Seven.

Deel Deze Pagina