[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik bedoelde eigenlijk zo:
    Je laptop maak verbinding met het internet, en dan moet je een kabel (crosscable) van je laptop naar je xbox doen. Als je laptop geen utp ingang/ uitgang heeft dan kan het niet;) (@ Teeselink)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2009
  2. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik had het eerst ook en ik heb het zo opgelost door een tip van iemand:
    --> OPen Windows Media PLayer 11 --> Ga naar Extra --> Dan naar opties --> Mediabibliotheek --> Delen configureren --> Als het goed is staat de xbox 360 er al.
    Het enige wat je moet doen is even xbox 360 selecteren en dan op toestaan klikken.
     
  3. Teeselink

    Teeselink Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    kj thnx
     
  4. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Thomas2000 je kan ook die nieuwste zune software instaleren deze is te verkrijgen op: www.zune.net en dan instaleren dan even bij settings kjiken moet je even een vinkje aanvinken daar achter staat share with Xbox 360?
     
  5. Teeselink

    Teeselink Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    @michiel v
    waar kun je op internet vinden hoe ik mij draadloos netwerk van mijn laptop moet delen want dat is waarschijnlijk wel noodzakelijk toch?
     
  6. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga even voor je zoeken;) als ik het heb gevonden post ik het in de bericht even hier onder als een edit.

    Edit:
    Ik heb dit gevonden :

    http://www.9lives.be/forum/microsoft-xbox-360/619935-internet-op-xbox-via-laptop.html
    http://i.gizmodo.com/5133447/how-to-add-wi fi-to-your-xbox-360-smartly-and-cheaply

    Alsjeblieft, er is nog een oplossing bij die gizmodo site, dat gaat over een router ff tweaken, dan heb je een mega antenne staat er;), dus je moet maar kijken, groetjes Michel
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2009
  7. Teeselink

    Teeselink Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    super bedankt
     
  8. Mr JT

    Mr JT Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem

    Hallo,

    Ik heb sinds kort een xbox 360 aangeschaft en bn er erg trots op.
    Voor de ultieme game ervaring is xbox live een vereiste.
    Mijn ouders vonden het geen goed idee en zei dat we het een keer zouden proberen door een rechtstreekse kabel naar mn kamer te leggen (tijdelijk).
    We hebben thuis een draadloos netwerk met de belkin 54 g router en na de twee pogingen viel het internet eruit. nadat het gefixed was zit ik nu zonder xbox live. Ik wil het echter erg graag alleen hebben jullie het liefst zo goedkoop mogelijke oplossing voor dit probleem? Mn ouders overtuigen lukt misschien wel alleen ze vinden dat door xbox live twee keer is gebleken dat het internet er dan uitgaat en mn vader het nodig heeft voor zijn werk.
    Hebben jullie een oplossing voor deze kwestie?:confused:
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De goedkoopste oplossing is een aparte netwerkkabel leggen tussen Belkin en Xbox360.

    Waarom wil het internet weg en hoe had je toen de Xbopx360 aangesloten ?
    De netwerkabel stop je in de LAN1 , LAN 2 , LAN 3 of LAN 4 en niet in de WAN aansluiting !!
     
  10. Mr JT

    Mr JT Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus het probleem, mn vader wilt geen kabel leggen.
    Vanuit de kast waaruit de router staat via de trap naar mn kamer in de ethernetpoort van mn xbox, maar dat is erg onpraktisch omdat de kabel door het hele huis loopt dan.
    K thnx voor de info, Nog andere suggesties?
     
  11. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Mr JT kijk eventjes in mijn post van 09.47 uur daar staan 2 oplossingen voor draadloos internet;)

    Laat maar hier zijn de sites:
    http://i.gizmodo.com/5133447/how-to-add-wi fi-to-your-xbox-360-smartly-and-cheaply
    http://www.9lives.be/forum/microsoft-xbox-360/619935-internet-op-xbox-via-laptop.html
     
  12. Mr JT

    Mr JT Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx,

    Dan weet ik hoe het technisch inelkaar steekt.
    Nu nog mn ouders overhalen.
    Hopelijk lukt dat,

    Thnx :thumbs:
     
  13. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft;)
     
  14. Mr JT

    Mr JT Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey,

    De optie met de laptop is geen optie want mn xbox staat aan de andere kant van mn kamer xD
    En weet jij hoe dat werkt met de xbox adapter?
    Owja en toen ik dat geprobeerd had met een kabel door mn huis zei hij dat mn NAT moderate was wat betekent dat?
     
  15. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Die xbox adapter, moet je gewoon via usb poort aansluiten op je xbox 360. Daarna kan je gewoon verbinding maken met je router en heb je internet.
    Dat je NAT moderate was dat is neit echt heel leuk, d emijne is strict. Dat hij moderate is betekent dat je soms geen vrienden kan joinen oid. Je kan hem openen door de poorten:
    udp/tcp 3074 en udp 88 in te voeren bij port forward in je router.
    Je gaat naar je router door het ip adres in te vullen in internet explorer en dan wijst het zich vaak vanzelf;).
    Ik hoop je genoeg geinformeerd te hebben, als er nog vragen zijn stel ze hier.
     
  16. Mr JT

    Mr JT Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    K geldt dat hetzelfde voor de xbox 360 wireless adapter?
    Is dat een fluitje van een cent dus gwn inpluggen en dan xbox live connection testen?
    En je hebt xbox live?
    Ok, en als je dat niet kan veranderen (het kan wel maar stel dat) wat zijn dan de gevolgen voor xbox live?
     
  17. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Oow ja die bedoelde ik, sorry dit gold voor de Xbox 360 Wirless adapter ja,
    Als je het niet kan veranderen kan je gewoon gamen alleen heb je soms last van dat als een vriend een spel host, dan kan je soms niet joinen, maar is niet altijd. Voor de rest heeft het geen gevolgen voor online gamen.
     
  18. Mr JT

    Mr JT Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok,
    Hartstikke bedankt voor de informatie.
    Nu nog met mn ouders praten en als het mag lijkt me het beste om gwn die 360 wireless adapter aan te schaffen.

    Ik vind dit echt een heel erg nuttig forum met allemaal goede info!:thumbs:

    Als het gelukt is laat ik het wel ff weten;)
     
  19. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke:) Geen dank hoor.
    Ik ga voor je hopen dat het mag van je ouders, die wireless adapter zou ik dan even hier in de Xbazaar zoeken of op marktplaats,
    want ze zijn best duur nieuw;) ik zal trouwens even kijken waar hij het goedkoopste is nieuw;).
    Groetjes Michel

    http://www.budgetgaming.nl/game-pro...(draadloze internet verbinding)_hardware.html
    bij gamevision is hij het goedkoopst,
    Ik weet niet waar je woont maar als je in de buurt woont van Halsteren/ bergen op zoom hoef je nog geen verzendkosten te betalen.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2009
  20. Mr JT

    Mr JT Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
    Ja ik woon niet daar in de buurt en in mijn omgeving is er niets te vinden op marktplaats, dus ik denk dat ik hem ga bestellen bij consoleshop.nl
    Maar eerst een goed gesprek met mn ouders!
    Thnx anyway voor het opzoekn;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina