is dit niet een beetje nutteloos? ik heb XBL ook nog nooit in de winkel zien liggen... misschien moet je naar een aantal andere steden gaan topicstarter.
kheb er dus een bij nedgame besteld, maar play.com lijkt me de beste deal - geen verzendkosten. Dan zit je wel minstens een week op je pakketje te wachten is mijn ervaring. ik koop veel dvds en cds bij play.
Ik geloof wel dat XboxLive! ouderwets goed gehyped is. Ik moet toegeven dat het cool is, maar dit slaat weer alles. Weet iemand hoeveel er ongeveer in Nederland te krijgen zijn. Ik heb van iemand gehoord dat er maar 600 ofzo waren maar daar geloof ik geen f*ck van.
* Kobold huilt, Kobold lacht... Nu de eerste storm een beetje is bedaard denk ik te kunnen concluderen dat Kobold's aktie, ofschoon voorzien van een grote dosis enthousiast hobbyisme, behoorlijk strak is geweest. Ik hoop dat M$ gauw met naleveringen komt zodat iedereen er van kan genieten. Xbox Live is echt de moeite waard! En om on-topic te blijven: In Hoofddorp kan ik ze niet meer vinden.
Ik heb er gister 1 gehaald bij de gameshop in den haag. Volgens mij was het de laatste maar dacht dat ze zeiden dat er wel weer binnenkwamen. Suc6.
http://www.nedgame.nl heeft ze ook nog ik heb mijn kit daar dinsdag besteld, woensdag (gisteren) in huis. binnen 24 uur!
eeeeyy ikk heb een vraag !! uuhhh komen er nog xbl pakketjes gewoon in de winkel?? of worden die niet meer aangevoerd??? greetz
Jullie zitten wel allemaal te vragen van wanneer komt de volgende lading xboxlive paketten maar volgens mij als in een winkel die pakketten op zijn bestellen ze gewoon weer bij en dat is verschilend bij iedere winkel.De ene heeft ze sneller dan de andere
jij zit nou wel te zeggen dat dat voor elke winkel anders is, maar ze komen allemaal bij dezelfde leverancier vandaan en die kan ze pas weer eind maart/begin april leveren.
Micro$oft! Hoe dan ook, al die shops geven dezelfde voorspelling over de levertijd, en dat weet je dondersgoed Mark-ik-wacht-op-een-nieuwe-headset
Nou, dat vind ik een beetje kort door de bocht... Ik denk niet dat er veel winkels zijn die hun spullen rechtstreeks van M$ krijgen. Er zit altijd wel ergens een distributeur tussen. Er zijn ook online shops en offline shops die gewoon zelf importeren en die kunnen wellicht sneller (of juist langzamer) leveren dan andere nederlandse shops. Oplossing van het probleem is dus: Bel de winkel op en vraag het na! Stuur een email naar de online shop. En als je haast hebt zou ik het eens bij een niet-Nederlandse online shop proberen (bijv play.com of amazon.co.uk.)
Ben net langsgeweest en heb het nagevraagd: misschien eind volgende week, begin volgende maand.. Ik wil me headset terug..
Bij de site www.play.com lijken ze nog op voorraad, echter is dit wel een Engelse site, maar je betaald volgens mij geen verzendkosten en de prijs is scherp: £34.99 (Delivered) en dat is dus ongeveer 52 Euro incl. verzendkosten. Je vindt hem hier: XBOX Live Starter Kit Nu weet ik alleen niet wat de concrete verschillen zijn tussen een NL versie en een UK versie.