Enter the Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door T!jg3rn00tj3, 18 mrt 2003.

1. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De game Enter the Matrix gaat in April tegelijkertijd met het uitkomen van het tweede deel van the Matrix in Amerika van start. De vraag van mij is alleen of iemand weet wanneer dit toppertje naar Nederland gaat komen. (als hij al naar Nederland komt...is maar de vraag). |:-

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens OXM komt ie in mei uit

3. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er niet teveel van verwachten

4. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    15 Mei 2003, op dezelfde dag als The Matrix: Reloaded

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik zou er wel veel van verwachten.

Ze hebben er misschien niet zoveel reclame voor gemaakt en het spel word niet gehypt, maar de recensies zijn uit betrouwbare bronnen al veelbelovend.

Lees de PU en ze zulen zeggen dat het er allemaal zeer goed uitzag. Ook werken er een paar geniale koppen van shiny aan deze game en de broertjes Wachowsky hebben het 244 pagina tellende script zelf geschreven! dat mag wat beloven....

Ook zit er voor zon 100 minuten aan filmmatriaal in en zal het voor de pc zo als het er nu uitziet op 6 cds uitkomen :cool:
    Maar het belangrijkste is nog dat dit alles een eigen verhaallijn weergeeft dat parallel loopt uit die van de matrix....er zullen bepaalde dingen etc duidelijk worden waarom deze zo gebeurde in de films.....voor de fans dus onmisbaar

6. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG dit word echt zoon vet spel!:D toen ik de trailer zag moest ik um zeker wel hebben.
    Volgens mij komt ie gewoon naar nederland hoor, waarom niet eigelijk?

7. nielzo

nielzo Guest

8. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En waarom niet dan? Tlijkt mij weldegelijk en vette game

cant wait

9. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen neem maar eens een kijkje op www.enterthematrixgame.com

De kerel die de martial arts doet in de game is dezelfde die het ook de acteurs heeft geleerd in de eerste en de tweede matrix film en in de film Crouching tiger hidden dragon. Je kunt in het spel meer dan 1000!! verschillende moves uitvoeren. Ik heb er al een filmpje van gezien en dat ziet er vet uit. Het verhaal weeft in en uit door het verhaal van de 2e Matrix film. De screenshots die op de site staan zijn trouwens voor de PS2. Verwacht dus mooiere beelden en een hogere fps voor de xbox. :D 8)

10. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    David Perry is een van de beste gamedevelopers, altijd al geweest :D
    Bijna alles bij Shiny vandaan heeft wel iets in zich dat de moeite waard is.
    Het vechten in Enter the MAtrix ziet er erg cool uit, ook leuk dat je de originele Matrix geluids effecten hebt :D

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, verwacht er eigenlijk helemaal niks van.. De screens waren nou niet zodanig mooi om het een aanschaf waart te maken..

12. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ok het niveau van de gamers is hier weer lekker hoog.

Een beetje gamer zou toch moeten weten dat een game het kopen waard is door de gameplay en niet door de gfx.
    Kijk naar monkey ball voor de ngc. Het ziet er niet uit maar het is echt super fun.

Ik vind enter the matrix er juist best wel aardig uit zien en de moves zijn gewoon te vet. + je kan auto's besturen + vliegen dus het zal ook niet snel eentonig worden

13. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

jah, duh, screens.

gast et gaat niet alleen om GFX, gameplay it is. mooie GFX is alleen maar een mooie bijkomstigheid imho. t moet niet te ernstig worden, maar het is niet het belangrijkste.

t draagt wel bij aan de sfeer, en volgens mij ziet et spel er ook best mooi uit in beweging. de omgevingen zien er iig cool uit. en shiny kickt ass, net zoals de wachowski bro's die erg intensief bij de ontwikkeling betrokken zijn geweest, en als et niet op etzelfde niveau zat als de film dan was et feest waarschijnlijk niet doorgegaan.

meeste reviews zeggen ook dat dit het eerste spel is waar bij er eindelijk is goed gebruik is gemaakt van een film licentie.

14. Third Kagemusha

Third Kagemusha Shadow Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    Dit word een zeer vette game, ik weet dat, omdat de maker Shiny andere toppers heeft gemaakt zoals: MDK!
    vin ik nog steeds 1 van de origineelste games.

Enigste wat me zorge baarde was het auto rijde, het zag er een beetje B uit, weet nie, wat simpel, maar ze zijn altijd ngo bezig met het spel dus, je kan eigelijk nog nix zegge erover.

15. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Messiah ook een vette game.

16. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens effe voor de duidelijkheid.....de screens die op de site staam zijn de screens uit een beta versie voor de PS2. Voor de xbox zal het er dus beter gaan uitzien. De makers van de Matrix die zijn vanaf het begin bij de ontwikkeling van het spel betrokken geweest en hebben ook het script gemaakt.

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joh.. Ik ben zelf een voorstander van gameplay dus kom nou niet aan met je kijkt alleen naar de graphics.. Als ik zo naar de screens kijk zie ik er eerder een buffy nr. 2 in wat ik een bagger spel vond. Maar ja, ik kan best begrijpen dat sommige van jullie hem goed gaan vinden :cool:

Laatst bewerkt: 19 mrt 2003
  18. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    bekijk dan een filmpje...dna denk je er echt wel anders over...want hoe kun je nou een game beoordelen omdat het lijkt op een andere game qua gfx.

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hmm, ok.

tis alleen een beetje moeilijk om aan screens gameplay te kunnen beoordelen, maar goed, we zullen et zien he, meestal kun je het pas merken als je de controller in je handen hebt en de cd in je laatje.

zoals Dead To Rights, wat een bagger productie is dat. maar de filmpjes zagen er wreed uit. dus jah.

20. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Op xboxworld kun je een filmpje downloaden van het spel.....ze hebben er twee staan....je moet de grootste hebben. Zoek maar op.....Het spel heeft gewoon die echte matrix feel en is ongetwijfeld beter dan buffy. Maarre moet ik er wel bij zeggen dat het een ps2 filmpje is. Al met al is het gewoon een coole game....misschien dat je het nu nog niet in ziet maar als je straks de review leest en je ziet hem een keer op tv ofzo dan denk je er ongetwijfeld anders over. (denk ik) 8)

Deel Deze Pagina