Hoi, Ik heb Guitar Hero III hier liggen en speel het zelden. Ook een gitaal heb ik hier liggen dus er kan een combo gemaakt worden van die twee maar ze zijn ook allebei los te koop. Op de gitaar zitten was stikkers, verder is ie nog zo gloed als nieuw net als het spel.
Het is toch Guitar Hero 3: Legends of Rock? Wat wil je voor het spel hebben? En het spel is toch speelbaar met alleen een controller?
kick. Nog niet gereageerd dus nog altijd in de verkoop. 20 euro voor het spel of 45 inclusief gitaar. Echter komt er dan nog wel de nodige verzendkosten bovenop.
Welke gitaar zit er bij? Gibson Explorer (Met draad) of de Les Paul (draadloos) en hoeveel zijn de verzendkosten ? EDIT: Heb ondertussen al een gitaar+game dichter bij huis gevonden, maar misschien zijn mijn vragen interessant voor eventuele kopers
20 euro inclusief is een deal alleen heb jij al goede deals op je naam staan? Heb er niet meer zoveel van om met onbekende/onervaren te dealen. Het is de draadloze gitaar Zitten enkel wat stickers op
Ik geef 20 euro inclusief verzendkosten voor het spel. Nou ging je hierboven al akkoord met die andere, maar dat is niks meer geworden zo te zien. Dus je hebt hem nog?