Hallo, Ik heb een vraagje, ik had een draadloze headset voor xbox360. Ik had een nieuwe gekregen van microsoft omdat die andere kon niet meer opladen en niet meer connecten met de xbox. Gisteren wou ik dus gaan gamen en was het zelfde probleem. Moet ik nu gewoon weer opbellen.. en zou ik mijn geld kunnen opeisen? Omdat ik best gek word. Ik heb een headset ook 1tje voor clangaming(sharkoon) die is kapot maar die komt terug en die gebruik ik veel meer dan die andere, zou het denk je werken als ik me geld terugeis?? Greaaaatz Nigguh
Na een 2de defect mag je je geld terug vragen. Of dit ook in Microsofts geval is weet ik niet. Gewoon opbellen en ernaar vragen. Al denk ik dat de connectie probleem niet aan je headset ligt maar aan het verkeerd gebruiken. Ikzelf had namelijk hetzelfde probleem. Uiteindelijk wist ik het op te lossen door de console, controller en headset een keer uit te zetten. En alles eens te laten connecten. - Eerst de console met de controller laten connecten dan de controller met de headset.
Ja dit is het zelfde probleem als eerst, de headset doet niets meer, hij is gewoon helemaal dood hij wilt niet meer opladen, niet meer connecten geen 1 lichtje brand.. als je op de aan knop drukt doet hij het ook niet.. ik bel maar weer en hopelijk krijg ik weer een nieuwe.. maar wat zijn die dingen 2e hands zeg
Nee ik heb na de 1ste defect heb ik een adapter gekregen die in de pc moet. Dus daar ligt het denk ik niet aan..
De mic was gewoon nog vol, dusja kut microphoons.. kut opladers .. kut microsoft laat ze maar is een keer een goede microphoon aka headset maken..
Vreemd, Ik heb hier nu al zeker anderhalf jaar twee wireless headsets van microsoft in gebruik. En ik heb er nog nooit problemen mee gehad. (buiten het heel af en toe kort verliezen van de verbinding, Maar dat komt door andere draadloze apparatuur zoals in mijn geval de wireless router.)
nog nooit problemen met mics gehad van MS, ik heb 2 draadloze en 2 met draad. en nog geen 1 keer een probleem gehad.
Als het al de 2e keer is en precies hetzelfde probleem, dan doe je toch echt waarschijnlijk zelf iets verkeerd, omdat niemand anders er last van heeft