ik had gemaild naar xbox of dit `t definitieve formulier was, of dat er ng nieuwe games kwamen... en dit is `t antwoord.... The form on the internet was updated, and is the correct form. We recommend that you go to www.xbox.com and download the application form listed on the home page. Print out the form, fill in the fom including all the questions such as serial number (required), address, etc. Return this to the postal address on the form, attaching a COPY of your PROOF OF PURCHASE. dus mensen.. op die post met die brieven
ik heb hem net op de post gedaan !! hehe , ik had het vanmiddag door dat dit wel het "officiele"formulier zou zijn. Ik heb alles netjes ingevuld en opgestuurd . met 59 Eurocent aan postzegels ofzo . Dus dat zal wel goedzitten / en met natuurlijk een kopie van de aankoopbon (333,- MM ) Ik heb DOA 3 en Bloodwake genomen.
Van ptt-post.nl: Tarieven per 1-1-02 in Euro 0-20 gr. 0,39 20-50 gr. 0,78 50-100 gr. 1,17 100-250 gr. 1,56 250-500 gr. 2,25 500-2 kg. 3,00 2-3 kg. 3,00 Mja als dit definitief is doe ik hem straks ook ff op de post.
Definitief? Strontzakken! Nu heb ik alsnog meer dan de meeste voor m'n xdoos betaald en al de games, die IK tof vind, heb ik al gehaald. Ga denk ik klein meeltje sturen.....
klein meeltje met grote boodschap (dat zal stinken! 0 maar ik ga in ieder geval voor: Munch's Odyssee en dan Amped of Azurik: Rise of Perethia mzzl Munch and Abe
Zucht... als dit de definitieve lijst is, weet ik dus nog niet wat het 2e spel moet gaan worden... misschien dat toch maar Bloodwake of Azurik
Eh effe een kleine vraag: vullen jullie eerst het formulier in op de pc en dan de vakjes aanvinken of printen jullie het formulier uit en doen dan alles invullen?
ik heb die info over adressen en serial numbers gewoon in words getypt, afgedrukt en later zelf de kruisies met een pen invullen , jaja 't is maar dat je het weet.
Ik heb ook alles ingetypt in words en de rest vul ik later in met pen, maar ik hoop zelf nog dat de lijst nog geupdated wordt, want ik weet nu eigelijk niks te kiezen.
Weet je wat je moet doen? Zelf nog wat games er bij typen die je wilt maar die er niet opstaan. Kijken of het wetkt...