1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Pokemon Platinum

Discussie in 'Games' gestart door Redfield NL, 20 mrt 2009.

  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb de 8ste badge gehaald. Nu nog mijn pokemon levelen, zodat ik ze allemaal 45 of hoger heb en dan de aan de victory road beginnen.
    Mijn team bestaat uit: -Torterra-Magmar-Luxray-Togekiss-Mantine-Giratina

    En als je al voorbij Valley windworks bent, kun je vandaag drifblim vangen.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    victory road in platinum?
     
  3. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die is ergens net voordat je gaat vechten tegen de elite 4. Ik heb net giratana gevangen. Vond dat stukje in de distortion world best leuk gedaan eerst leek het moeilijk maar was achteraf wel simpel. In iedergeval weer wat anders.

    Nu op naar de laatste gym, pokemon trainen en dan ga ik ook naar de victory road :D
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Speel het spel nu minder dan voorheen. Ben op dit moment bezig mijn Charizard te trainen :9 Daarna Squirtle en Bulbasaur lekker trainen. Die begin Pokémon uit het eerste deeltje blijven toch wel het tofst :cool:
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Via ruilen, of AR?
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kreeg ge-cheate versies bleek later maar met een ditto eitjes laten maken. Dus nu is er niets aan de hand volgens mij :)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Sowieso niets aan de hand wat dat betreft. Ik heb ook een Cindaquil en wat oude starters van een ander gekregen, maakt weinig uit en heeft verder ook geen gevolgen (voor online e.d.).
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke :) Had ooit ergens gelezen dat ge-cheate Pokemons je save game kunnen verkloten.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    AR kan inderdaad je save verkloten, maar dat komt vaak door andere cheats, bijvoorbeeld wanneer je de pokémon van je tegenstanders gaat vangen of door levels heen gaat lopen. Jij liep dus verder geen "gevaar" toen je die beesten kreeg.
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vraag me af wat je nou allemaal online kan doen met pokemon platinum? :)
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vechten, ruilen en de underground volgens mij. Dacht dat dat alles was.
     
  12. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en video's van andere spelers's gevechten bekijken. En je kan natuurlijk je eigen gevechten recorden>uploaden zodat anderen daarvan kunnen genieten
     
  13. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe unlearn you Hidden moves (cut, fly enz)?
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij kan dat niet.

    Heb er nu 26 uur opzitten, en heb hem dus ook al ''uitgespeeld''
    Kut :9
     
  15. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een man in de town helemaal links van de map, als het goed is in het huisje boven de pokemon center.

    Waar trainen jullie je pokemons? ik zag laatst vids op youtube en daar heeft iedereen gewoon lvl 100 pokemon's |:- Ergens een goede plaats om te lvlen of ligt het aan mij? Mijn team is gemiddeld nu lvl 45-50 en ben nu net voor de victory road
     
  16. ®øß

    ®øß Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    In Canalave City vind je een huisje rechts naast de Poké Mart waar je de Move Deleter kunt vinden. ;)
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik deed het met Diamond altijd links van Sunyshore. Daar heb je veel Gastrodons en Mr. Mimes (met Platinum ook nog dacht ik), makkelijk te beaten en levert zo'n 1000-1100 XP op per Pokémon. Dan gaat het altijd wel hard. Ook is het snel healen omdat de center vlakbij is. Maar als je de Victory road wil overleven dan moet je toch wel level 55-60 Pokémon hebben of een zootje potions meenemen. Ik zou trouwens ook wat Full heals en dergelijke potions meenemen want er zijn daar heel wat trainers met poison/paralyze beesten.

    Bij Platinum heb ik dat probleem niet meer nu. Bij Diamond heb ik ze wel aardig moeten trainen. Had toen alles rond de 70 toen ik begon met de league, was daarom ook vrij makkelijk. Blijft wel dom dat je voor het completen van de Sinnoh dex helemaal niets krijgt. Voor het completen van de complete dex, waarvoor je er iets van 470 moet zien want events tellen niet mee, krijg je enkel een diploma...
     
  18. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je de eerste dex compleet hebt, kun je een diploma ophalen bij de developer van gamefreak die in een van die vakantiehuisjes zit in dat kustgebied (waar je langs gaat om naar de 8ste gym te gaan).
    En je kunt de victory road ook doorkomen zonder tegen wilde pokemon te vechten. Zet je sterkste pokemon bovenaan, koop een stuk of 10 max repels en geen enkele wilde pokemon zal je aanvallen (doe ik altijd, want het stoort me erg om steeds te vechten in dat gebied). Dan heb je de trainers nog, maar die zijn niet zo sterk in Platinum.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In de guide die ik had stond er dat je alleen een diploma krijgt als de national dex zo goed als compleet hebt. Ook na wat googlen sprak niemand over een diploma voor het completen van de Sinnoh Dex?

    En ik heb altijd standaard 999 super repels op zak omdat je in die grotten anders om de 5 seconden een beest tegenkomt. Heb met Diamond al 50 keer de League uitgespeeld dus dan moet je het geld wel uitgeven aangezien het maximale nog altijd maar 999.999 is. Heb mijn Infernape ook de amulet coin gegeven dus dat levert meestal zo'n 80.000 per league op.
     
  20. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    waar vind ik die amulet coin? Kben die nog nie tegengekomen, mss mot ik is wat vaker met random gasten praten :D
     

Deel Deze Pagina