Assassin's Creed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Blijkbaar! Niks mis mee toch? Vind dat zwart ook wel mooi.

    O, wacht, check dan:

    Dus er komen misschien ook nog DLC's met maps en skins?
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Lijkt me wel dat er DLC zal zijn, skins was ook al bij PoP. Was wel tof toen kon je met de kleding van Altaïr spelen. Nu dus met de kleding van de Prins ? :D

    Wat me eigenlijk wel tof lijkt is Time Trials. Niet tijdens missies please maar gewoon als extra. Binnen een bepaalde tijd ergens zijn of zo snel mogelijk een hoge toren beklimmen. :D
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat dacht je van Multiplayer? Je begint in punt X, en je moet naar punt Y. ;) Maar dat gebeurd niet.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Die Time Trials klinken wel vet! Kan de levensduur wel aardig oprekken.
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Als we het toch over AC hebben. Ik wist van tevoren dat je vaak van hetzelfde moest gaan doen. Dan doe je toch gewoon 1à2 assassinations per dag?! Misschien ben ik helemaal gek, maar je hoeft het toch niet uit te spelen in op de dag dat je de game koopt.

    Ik heb ontzettend veel plezier beleefd aan deze game door gewoon tussen activiteiten (weet je wel in het echt) en andere games door.

    Kan sowieso geen game doen voor een uur of 4 achter elkaar tenzij het met een paar vrienden online is.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nah AC is gewoon singleplayer. Time Trials kan tof zijn maar niet meer dan dat. Van sommige games moeten ze gewoon geen multiplayer maken. Daar kan ik me zo aan ergeren deze generatie, alles moet altijd maar een multiplayer hebben.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En ik mag ook hopen dat dit nooit zal gebeuren. :mad:
    Niet voor AC2, en ook niet voor AC3. Vreselijk.

    Time Trials zou ik nog kunnen verdragen, maar passen eigenlijk niet in de wereld van AC
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hier lijkt het me overigens wel tof. ;) In Riddick was het fail, terwijl het goed gekund had. Een spel als Fallout 3 mag van mij ook 2-speler co-op hebben. En een spelmode in AC2 waarin je als speler zo snel mogelijk hetzelfde target moet uitschakelen, lijkt me ook tof. Race tegen de klok.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Soort van VIP lijkt me wel tof eigenlijk. Zeg maar 1 iemand is de target (kan zichzelf wel verweren) en die word dan gehunt door allemaal "Ezio's" die ook elkaar pakken, omdat iedereen de kill wilt natuurlijk. Zonder radar dus dat je op een gebouw klimt en opeens iemand van een afdakje op je bek springt. Wel met een vage aanwijzing dat je weet dat je dichter bij de target komt maar dus geen letterlijke pijl boven je hoofd ofzo.

    Multiplayer alleen als ze nog anderhalve maand tijd te doden hebben en tijdens het polijsten een twee leuke online modes erin gooien ofzo. Never of the nimmer ten koste van de singeplayer, dan maar geen MP.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Weeral de multi-player discussie... hebben we die ook al niet gehad met AC1? :+

    Ik zie nog steeds potentie voor een multiplayer, vooral co-op maar ook competitief.

    Mogelijkheden co-op:
    - 2 of meerdere doelwitten tegelijk (en eventueel niet op dezelfde locatie). Beide speler krijgen hints van beiden doelwitten en kunnen de hints dan aan elkaar doorspelen en zo een strategie verzinnen.
    - Iemand leidt de bewakers af terwijl de andere het doelwit op gaat
    - Speler 1 mist het doelwit, doelwit onsnapt maar speler 2 wacht het doelwit op
    - ...

    Competitief:
    - Om ter eerste een doelwit uitschakelen
    - Races (met checkpoints) en nog steeds het volk en guards als obstakel :+
    - ...
     
  11. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Co-Op lijkt we serieus wel vet:D
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijke discussie en geruchten. Ik denk wel dat er nog speciale dingen worden aangekondigd. Want bij Gamespot was er een vraag van het publiek en steeds werd er gezegd. " We don't comment on that at this point"
     
  13. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Grrrr die Special Edition bij bol.com is zo vet, alleen ook zo fucking duur :mad:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee. MP in AC is niet OK.:mad:

    And in other vely important news:
    Jade Raymond: I’m executive producer on Assassin’s Creed II

    [​IMG]


    Right. What? Jade Raymond’s told the Official PlayStation Magazine in Benelux at E3 this week that she’s been in charge of Assassin’s Creed II development from the start.

    “I’m taking a step back from all the press and stuff this time,” she said. “I’m executive producer. Got to let the new producer shine. I had my spotlight on Assassin’s Creed 1.

    “I’m very much involved with the team from day one.”
    The developer became something of an internet “pin-up” during the first game’s launch build-up.

    Raymond has been hidden away since the release of Assassin’s Creed, with Ubi sources constantly telling press they had no idea what she was working on.

    Looks like we all know now.


    :+
     
  15. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik snap niet waarom sommige hier geen MP willen hebben?
    Je kunt toch gewoon altijd de SP blijven spelen en gewoon van de MP afblijven als je het niet leuk vindt. Co-op lijkt me zelf heel erg vet met dit spel, maar ik weet geen andere modus die ze als MP kunnen gebruiken behalve time-trials (saai IMO) en co-op (vet IMO)
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [E3] Eerste Assassin's Creed III info

    Terwijl onze oortjes nog rood zijn van de Assassin's Creed 2 beelden kijkt Ubisoft al verder vooruit.
    Tegenover de website VG247 geeft een woordvoerder aan dat Assassin's Creed altijd gepland stond als trilogie en dat er nog geen verandering is gekomen in deze gedachte. Tevens geeft hij meteen de eerste informatie vrij van het derde deel:

    Betekent dit dat we dan echt in het heden gaan spelen ?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ezio zal een 'Master Assassin' worden van wat ik heb gelezen. Dus dan heeft hij dat zwarte pak aan die hij ook aan heeft bij die figure die je krijgt bij de special edition. Wat het inhoud weet ik niet, misschien net als Al Muallim in AC1. Beetje de baas ofzo.

    Sowieso ben ik ook wel benieuwd naar het verhaal met Desmond, ook het verhaal van die ene vrouw in Abstergo lijkt me boeiend. :)
     
  19. SnuUup

    SnuUup Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat het niet wat eentonig weer word.. anders toffe game :thumbs:
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Is dat niet hetzelfde als deel I en II?8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina