Virtua Tennis 2009

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 5 feb 2009.

  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze dit een nieuwe virtua tennis durven noemen,is een schande,de vorige was zo goed en deze is gewoon dezelfde,alleen trekt het volk nu op niks niet meer,jammer altijd leuk om te spelen maar deze laat ik liggen.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Kun je uitleggen wat je bedoelt want ik begrijp het niet helemaal. Wat bedoel je met: "alleen trekt het volk nu op niks niet meer" ???
    Heb je het spel gespeeld trouwens?
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Het volk is nu meer van karton,terwijl dat in de vorige versie beter was,de spelers hun gezichten is wel beter,maar voor de rest is er niks nieuws,de gameplay is nog altijd even leuk,maar er zit gewoon niks nieuws in,het is virtua tennis 3.5,zou je kunnen zeggen,ik ging het normaal kopen maar heb het dan een uur gespeeld in de gameschop en dan maar niet gekocht,veel te weinig nieuws om daar 60euro voor te geven.
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar als je nog geen enkele VT hebt gespeeld (alhoewel ik wel VT2 op de ps2 heb gespeeld, die was ubervet) welke zou je dan halen?

    En dan wil ik vooral gaan voor de versie waar online nauwelijks vereist is :)
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je beter voor de nieuwe natuurlijk,meer mensen online.
     
  6. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ligt het aan mij of is v3 veel mooier dan dit deel:confused:
     
  7. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij wil juist gaan voor een versie waarbij online spelen NAUWELIJKS VEREIST is. (Tenminste, ik vat het op als: Hij wil een Virtua Tennis spelen, waarvan de waarde van het spel puur besloten ligt in het single player gedeelte van het spel).

    Als er tussen de nieuwe Virtua Tennis en de vorige VT geen fundamenteel verschil bestaat (als je kijkt naar nieuwe mogelijkheden) (let wel, dat is niet per se mijn mening, omdat ik Virtua Tennis 2009 nog niet gespeeld heb) dan zou ik voor Virtua Tennis 3 gaan, puur omdat deze goedkoper zal zijn dan de nieuwste versie. Maar als je waarde hecht aan het feit dat bij de nieuwe Virtua Tennis ook nieuwere (wat betreft looks) en andere (wat betreft nieuwe tennistalenten) speelbare karakters zijn, dan zou ik gewoon voor de nieuwere gaan.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2009
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja dat klopt :)
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry had het te snel gelezen,dan ga je beter voor de 3,er is toch weinig veranderd.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Heb het spel toch maar in de winkel gekocht. Als groot tennisliefhebber vind ik het een gaaf spel, net zoals deel 3. Ik vind het al 60 euro waard om met de nieuwe namen te spelen zoals Djokovic, Murray, Ferrer, Ivanovic, Chakvetadze etc. Dat vind ik echt super. Qua gameplay is er inderdaad weinig veranderd, maar die was al goed naar mijn mening. Grafisch vind ik het ook mooi, maar ik kan het moeilijk vergelijken met deel 3. Deel 3 speelde ik 2 jaar lang op mijn crappy tv van 7 jaar oud. Nu heb ik een fonkelnieuwe tv met supermooi scherp beeld. Dus grafisch vind ik het top, maar dat komt ook omdat ik weinig gewend ben. Op mijn oude tv was alles altijd vaag. Maar als je niet zo heel erg van tennis houdt, dan kan ik begrijpen dat je het alleen bij deel 3 houdt.
     
  11. james

    james Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is mijn online-ranking?

    Ligt het nou aan mij? Waar is mijn online-ranking gebleven zoals die was in VT3???? Daar kon ik gewoon met een pro-speler (bv nadal) online spelen, en daarna werden mijn statistieken en ranking bijgehouden door het online ranking-scoreboard...waar is dit nu gebleven? het enige wat ik zie is de hoeveelheid matches die ik heb gespeeld met pro-spelers, en hoeveel ik er gewonnen heb...wordt hier geen ranking meer van bijgehouden? Sega gaat ons hier dus dwingen om alleen maar met een create-a-player online te gaan,want hier wordt wel alles van bijgehouden incl. ranking! Hier baal ik dus van!! of mis ik ergens een menuutje, en ben ik voorbarig?
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Dacht dat juist de single play uitgebreider was nu? Zou graag reacties over de gameplay zelf zien. Het lijkt me echt teveel meer van hetzelfde voor 60,-.
     
  13. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Gameplay is zo goed als hetzelfde, er zitten wel een hoop nieuwe slagtechnieken in en de volley is iets veranderd. Single player is zeker uitgebreider, maar vind ik toch snel gaan vervelen.

    Daarom ging ik online spelen en ik heb zelfs een tijdje nummer 1 van de wereld gestaan:+, vindt het wel vervelend dat als je tegenstander bij een toernooi leaved dat je geen punten krijgt...

    Weet iemand trouwens of je door die speelstijlen echt andere kwaliteiten krijgt?
     
  14. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    vraagje

    Hallo,

    Krijgt iemand bij virtua tennis 2009 de taal anders??
    Ik vin het wel erg nep dat nederlands. Vooral het commentaar.... Nadal serveert.....


    Alvast bedankt!
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Is het online wel speelbaar? Ook in verband met lag?

    En hoe speelt het online? Of heb je iedere keer van die gasten die precies weten hoe je moet slaan waardoor je vaak verliest?
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Je moet de locale van je xbox veranderen naar een Engelstalig land ;)
     
  17. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    uit de startpost:

    tennis legends:tim henman

    lol!!:D
     
  18. elite013

    elite013 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt dat nederlandse niet storend,
    is een keer iets anders.

    moet wel zeggen als de Amateur hebt doorgevroed,
    de Pro toch wel iets beter aan de gang moet gaan om te kunnen winnen.

    ik raadt dan ook aan om de Sponsor challenges te halen en daarmee de betere rackets te kunnen kopen.

    ik zit momenteel aan de $800.000 in world tour.

    heb dan ook gelijk 100 items gekocht voor die betreffende Achievement.

    leuk spel, maar na verloop van tijd Boring.
    teveel van hetzelfde, maar toch ook wel weer verslavend.

    tip: haal eerst je amateur achievement (rank 1) voordat je de Pro uitnodiging aangaat, want dan kan je die 30GS voor Amateur wel vergeten.

    Cheers ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2009
  19. james

    james Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Baal er nog steeds van dat ik alleen maar met een create-a-player online matches kan spelen! Kan ook wel met de pro-players, maar dan wordt er weer geen normale ranking bijgehouden op live!....erg teleurstellend
     
  20. degged

    degged Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of duurt het gewoon ongelofelijk lang om te stijgen in de ranglijsten??? heb nu 2,5 seizoenen alle toernooien gespeeld waar ik aan mee kan doen en alles gewonnen. sta nu 70e op de amateur ranglijst. begon bij 100. op deze maniet moet je iets van 8 seizoenen alles winnen om 1 te worden of zie ik iets over het hoofd???
     

Deel Deze Pagina