[XOne] Getweakte Alcatel ethernet ADSL modem en Wanadoo ADSL

Discussie in 'Games' gestart door Bertjan123, 19 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertjan123

Bertjan123 Aaii

Leuk Bevonden:
    0
    Wie helpt mij uit de brand.... wij hebben thuis 2 pc's aangesloten op een hub. Tevens heb ik een gewteakte modem aangesloten op deze hub. Nu heb ik op mijn slaapkamer de xbox verbonden met een 2de netwerkkaartje in mijn pc. Ik kan wel via Gamespy en Xboxconnect online.... maar via Xbox live krijg ik mijn Xbox niet aan de praat. En wij hebben thuis dus Wanadoo ADSL basic dus aan de snelheid kan het niet liggen.

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Als je ook een "getweakte" xbox hebt gaat het niet lukken, tenzij je weet hoe je het moet.

3. Bertjan123

Bertjan123 Aaii

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen getweakte xbox, maar gewoon een originele ZONDER chip.

4. B@se

B@se XBox abuser

Leuk Bevonden:
    0
    met getweaked neem ik aan dat je bedoeld dat de modem tevens als router te gebruiken is?

Ik heb dit ook zo en dan icm een switch werkt perfect

een switch is zeer aan te raden kun je al kopen vanaf 30 euro

5. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Een switch is niet eens nodig; je moet gewoon je xbox direct aansluiten op je hub net zoals je pc's, dan heb je helemaal geen problemen. Ik heb precies dezelfde opstelling en het werkt perfect.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2003
  6. B@se

B@se XBox abuser

Leuk Bevonden:
    0
    toch is een hub niet echt handig hier...je verdeeld je bandbreedte over al je poorten waardoor je op je pc of op je xbox nooit met volledige snelheid kan internetten...

7. Lethal

Lethal adult member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt onzin, de meeste hubs werken op 10/100mb hetzelfde dus als je netwerkkaart. Anders zouden mensen op een kantoor nooit een hub kunnen gebruiken omdat dit de snelheid van het netwerk zou beinvloeden.

Ik heb ook een getweakte alcatel modem en wanadoo basic, direct verbonden met mijn hub en het werkt echt super.

8. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    De snelheid word gewoon verdeeld, en als er iemand aan het surfen is op de pc's zorgt dat niet voor vertragingen hoor (er hangen hier buiten m'n xbox 3 pc's + een laptop aan de hub en heb nooit problemen eigenlijk). Daarbij hoef je ook je pc niet aan te zetten als je wilt Liven, en da's ook weer een voordeel.

9. Bertjan123

Bertjan123 Aaii

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad even de kabel uit mijn pc getrokken en rechtstreeks op de Xbox... werkt perfect. Nu nog een oplossing zoeken dat mijn pc ook gewoon verbinding heeft met internet, want een 2e kabel trekken vanaf de HUB is wat lastig. Gezien de afstand en de manier waarop.

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    => Centraal topic XBL en Wanadoo.

PS: Jouw configuratie kan *natuurlijk* niet werken. Zet je vraag in het juiste forum en ik vertel je waarom.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina