1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga er zo naar toe. Dus dan kijk ik 's even goed.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221

    Finding the Temporary Office Files
    When a new file is started a temporary file is created. This can be either in the windows temp directory, or in "C:\ Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft". If the file is stored on a network drive then it will be temporarily created there.
    This temporary file will have a few different letters after the tilde (or squiggly line “ ~”) . These are good ones to look for to find some lost info:
    Word
    If you are looking for files used by word, then the following file types should be searched for, where "xxxx" is a number.
    • A word document file will look like ~wrdxxxx.tmp
    • A temp document file will look like ~wrfxxxx.tmp
    • An auto recovery file will look like ~wraxxxx.tmp
    • An auto recovery file that is complete will have the extension of .wbk.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan je instellen bij je internet opties. Na 20 dagen files verwijderen is meestal de standaard.
     
  4. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil dus mijn cpu gaan overclocken, maar als ik in de bios A.I. tuner op manual zet kan ik nog steeds de FSB niet verhogen of verlagen.
    Weet iemand of ik nog een andere instelling moet veranderen om het aan te kunnen passen?
    Ik heb als moederbord een asus p5q deluxe en een e8500 als proccesor.
    FSB staat dus op 333mhz en als ik op enter druk gebeurd er niks.
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Op + of - drukken? Je moet eens lezen wat er rechts staat als je op de FBS staat. Daar staat meestal wat meer uitleg van hoe en wat.
     
  6. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar staat alleen enter voor aanpassen en pijltjes gaat gewoon een tabblad naar links of rechts.

    + en - deed het bedankt :D

    wel raar dat dat daar rechts niet bij staat.
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb een hele leuke mini laptop, namelijk de Acer aspire one. Nadeel is wel dat het maar een 11 inch beeldschermpje heeft, op zich niets mis mee, maar soms wel irritant. Ik dus een mooi groot scherm gekocht met een VGA kabel erbij en die kan ik er nu dus op aansluiten. Nou, dan nu het probleem :+

    Is het mogelijk om 2 verschillende resoluties te gebruiken? Want zodra ik de VGA kabel in plug wordt het scherm op me laptop smaller en is de resolutie nog vrij klein op het losse scherm. Probleem 2, ik had een cool programmaatje gevonden MultiMon Taskbar. Zodra ik dit opstart zegt ie dat m'n laptop geen meerdere beeldschermen support? Heb je hier een speciale videokaart voor nodig ofzo? Wat het programma doet is eigenlijk dat het grote scherm een aanvulling is ipv een kopie. Dus zo kan ik daar bijv aan m'n essay werken en op het scherm van m'n laptop msnen. Zou echt super zijn als iemand me hierbij kan helpen!
     
  8. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je laptop zegt dat hij niet meerdere beeldschermen ondersteund, is dat waarschijnlijk ook zo:+
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Maar is er een manier om te zorgen dat ie dat wel doet? Of moet je dan een andere videokaart hebben ofzo? Kan namelijk via vga wel gewoon een extra scherm aansluiten en een kloon daarvan maken
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Moet je aanvinken dat je het bureaublad wilt uitbreiden ipv klonen, en dan kan je ook verschillende resoluties kiezen per beeldscherm.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Gisteren heeft mijn pa zijn laptop geformatteerd. Alles goed enzovoorts. Vervolgens heb ik alle drivers geupdate en is alles goed. Alleen als hij met Skype wilt praten gebeurt er niks, heb van alles gedaan maar niks helpt. Diegene met wie hij praat hoort hem dus niet. Qua drivers voor de hardware is alles ook gewoon goed. Ook verschillende headsets gebruikt, maar niks lukt. Iemand een idee ?
     
  12. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Reinstall Skype is of probeer een ander programma om je Microfoon te testen?
     
  13. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem. ik kan niet uploaden.
    Als ik probeer up te loaden gaat hij eerst uploaden met een snelheid van 14 mb/s (terwijl ik eerst uploadde met 50kb/s 8)).
    Daarna krijg ik een error: connection timeout.
    Vervolgens is mijn internet echt MEGA sloom en wordt hij pas snel als ik de pc opnieuw opstart.
    ligt dit aan ziggo?
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Knap dat je niet kan uploaden als je wel die post kan typen ;)
    Wat/waar probeer je up te loaden dan?
     
  15. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel grotere bestanden. plaatjes lukt ook nog wel.
    maar bij filmpjes van 300mb gaat het fout.
    ik heb het geprobeerd bij: wisevid, myspace, megavideo en mediafire. allemaal geen succes.
     
  16. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb windows xp opnieuw geinstalleerd, maar nu moet ik bij het opstarten kiezen uit 2 de zelfde os. Ik heb alles van tevoren geformateerd, dus 1 os doet het niet. Hoe kan ik het verwijderen zodat m´n pc meteen opstart, zonder dat ik tussen 1 van de 2 moet kiezen.
     
  17. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Hey.

    Wij hadden laatst de beroemde BLue Screen Of Death, en nu heb ik XP opnieuw geinstalleerd.

    Alleen nu doet ons geluid het niet meer, weet iemand hoe ik dit kan maken?
     
  18. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    drivers (her)installeren.
     
  19. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik op mijn laptop zit valt mijn internet om de zoveel minuuten uit echt zwaar irritant:mad: weet iemand hoe dit kan en hoe dit is op te lossen maar als ik op me pc zit dat niet draadloos is dus met internetkabel in het internetkastje heb ik geen probleem en valt ie niet uit ?
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een Creative Soundcard samen met 2 boxen en een hoofdtelefoon.
    Achter op de pc zit dus de uitgang voor de boxen en voor zit een microfoon en hoofdtelefoon ingang/uitgang.
    Alleen als ik de hoofdtelefoon voor in stop heb ik geen geluid en moet ik achter de boxen eruit halen en omwisselen met de stekker van de hoofdtelefoon om geluid via me hoofdtelefoon te hebben.

    Kan ik dit veranderen en hoe/waar?
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina