Nu hebben we eerst die lolbroeken gehad die dachten voor 299.00 een xbox met 2 gratis games en een controller te krijgen ....en nu gaan we natuurlijk het volgende proberen : Hoe sturen ze die games + controller op ? Met de gewone post ? Dan kan je altijd zeggen dat je niks hebt ontvangen , MS mailen en vragen waar je games blijven...heheh....en hoppa nog maar een keer ontvangen. Maar zelf denk ik dat ze met een koerier komen , en dat je ervoor moet tekenen (games door de brievenbus kan wel , maar die controller wordt lastig) . Wat denken jullie ? en hoelang zullen we moeten wachten ?
Ik denk dat je ervoor moet tekenen. K hoop niet dat je lang moet wachtern 28 dagen is wel heel lang...
Die kont roller is fucking stevig, bij mij heeft er een een hele weekin de vrieskou buiten gestaan! En hij werkte nog ooK!
precies, bij mij is ie van de trap af gewakt toen ik met mijn xbox naar boven liep en hij werkt perfecto
Mij viel die 1 keer 40-50 cm en was hij al stuk! En nou heb ik msschien ook nog problemen met zo'n stick!
maar ff voor de zekerheid, je vult dat formulier in en dan? dan moet je je aankoops bewijs ff scannen en in een envelop doen? en moet je dan: MS Direct Services Dept. AA208 Postbus 825 2800 AV GOUDA eropschrijven? en geen postzegel erop? en dan zo in de brievenbus. zo alvast bedankt
Niet in je eigen brievenbus doen hoor, je moet zo'n grote rooie ergens aan het eind van de straat. Die is van de ptt. Daar moet ie in.
Dit is nu al 50 keer gevraagd, je kan geen andere dingen krijgen in je reward pack!!!! Dan zou het ook zo zijn dat je die 180 euro op je rekening kan bijschrijven.
ja. schrijf bij het formulier op, bij signature, (onderaan) op wat je wil hebben: - lankabel - dvd kit of memery card asjeblief! mzzl Munch and Abe