[Wii] [Wii] New Super Mario Bros. Wii

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 2 jun 2009.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.034
    Informatie - Screenshots - Trailers - Boxshot - Officiële website - (P)Reviews

[gb]New Super Mario Bros. Wii[/gb]

Platforms: Wii
    Uitgever: Nintendo
    Developer: Nintendo
    Genre: Platformer
    Spelers: 1-4
    Release datum: Kerst 2009

Een nieuwe Mario was waar menig Nintendo fan op wachtte, en die is aangekondigd! New Super Mario Bros. Wii is een nieuwe Mario titel voor de Wii, welke vier player co-op ondersteunt.
    De nieuwe Mario titel zal een 2D platformer worden welke je met je vrienden kan spelen. Tot maximaal vier spelers kunnen tegelijk meedoen.

Er is onder andere een nieuw item: het propellor pakje. Volgens de presentator Bill Trenton zal iedereen het leuk vinden. Op elk moment kun je van personage wisselen. Door de WiiRemote te schudden zul je gaan zweven. Hierdoor zou je geheime plekken kunnen vinden. Het scherm rekt uit, maar als je te ver buiten het scherm komt, zul je weggeveegd worden.

Degene die als eerst bij de bekende vlag aan het eind van het level komt, krijgt de meest punten. Als het andere spelers lukt om binnen drie seconden ook bij de vlag te komen, krijgen ze bonuspunten.

New Super Mario Bros. Wii komt tijdens de kerst 2009 wereldwijd uit!

[gb]Screenshots:[/gb]
    Binnenkort

^top

[gb]Trailers:[/gb]

[GT]50245[/GT]
    [GT]50320[/GT]
    [GT]50341[/GT]

^top

[gb]Boxshot:[/gb]

Binnenkort.

^top

[gb]Officiële website:[/gb]

Binnenkort.

^top

[gb](P)Reviews:[/gb]
    Binnenkort.

^top

2. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.034
    Nieuwe video's toegevoegd :)

3. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel wreed maarja om nou altijd met 3 andere te spelen? Ben al blij als er 1 iemand anders mee doet. Vind het dan ook jammer dat het niet online kan.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je kunt ook gewoon in je eentje spelen hoor.

Enige titel waar ik ECHT naar uitkijk op de Wii!

Nee, zelfs Zelda doet me niks (meer).

5. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    New Super Mario Bros op de Nintendo DS heb ik me erg mee vermaakt (Alle muntjes :D)

En Super Mario Bros 1+2+3 op de SNES heb ik me echt heeeeeeeeeeel veeeeeeeel uur mee vermaakt, ik zet daarvoor af en toe mijn xbox aan de kant ;)

Ik laat me zusje dit spel lekker voor haar wii kopen en dan ga ik spelen als ze er niet is (A)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Fixed* :D

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind het juist leuk dat het met 4 spelers kan. Verwacht wel dat het een mainstream titel wordt zoals op de DS. Normaal is ook iedere Nintendo titel dat, maar Mario Galaxy had gelukkig ook moeilijkere stukken.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Leuke aan Galaxy vond ik dat hij niet te lastig was om uit te spelen voor de gemiddelde gamer maar dat als je alles eruit wilde halen je wat meer moeite moest doen.

9. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Nee SNES :p Heb namelijk geen NES :emo:

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Precies wat ik bedoel. En daarna nog een keer met Luigi wat nog moeilijker was. Bij New Super Mario Bros op de DS had ik dat helaas helemaal niet. Hoop dat deze toch wat moeilijker wordt. Of dat hij moeilijker wordt met meerdere mensen, anders ga ik gewoon met n00bs spelen om hem moeilijker te maken :)

11. AgentSmith

AgentSmith Guest

Release is nu 20 november a.s.

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nice!

Kan echt niet wachten op deze game. Mario 3D vind ik niet veel aan; 2D Mario games vind ik geweldig!:thumbs:

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Lijkt me echt een meestelijk spel. Maar ik heb geen Wii. Lijkt me wel aardig als ze een combo pack aanbieden. Een Wii + New Super Mario Bros. Dan wil ik best over een aanschaf nadenken. Nu krijg je alleen die Wii Sports spellen erbij waar ik echt geen interesse in heb.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.034
    Over twee weken komt de game uit. Allemaal kopen, he! Hij is met addiscount + ANWB/VIG namelijk maar iets meer dan 30 euro bij FRS. :cool:

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Wat is 'addiscount + ANWB/VIG' precies? Klinkt wel aantrekkelijk.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.034
    addiscount is een site met reclames die je moet kijken (zo'n 7 minuten kost het je) waarover je wat vragen moet beantwoorden. Niks moeilijks ofzo. Daarna krijg je een code waarmee je t/m 7 euro korting kan krijgen. Die code kun je invullen bij je bestelling bij FRS. Daarnaast krijg je nog korting als je een ANWB pas hebt of een VIG card van de Power Unlimited.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Met die VIG card moet je toch een game van minimaal 45 euro kopen? Geldt het ook nog als je al korting krijgt? Dacht dat je die niet in combinatie met iets anders kon gebruiken.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die hem al gespot heeft?

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.034
    Digifan in Haarlem heeft m.

20. GForce

GForce Danica Patrick