Halo 2 Graphics

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect_Shit, 19 mrt 2003.

1. Segata Sanshiro

Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 zal er erg mooi uitzien. Maar die trailer zie je een cutscene en die zien er meestal beter uit dan het echt ingame (als je echt zelf speelt).

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Cut-scenes zijn IN-ENGINE kortom, gebruiken dezelfde graphics als gewone gameplay. Dat heet dus In-game. kortom Halo 2 trailer is In-engine, dus in-game..

3. King Blow Me

King Blow Me Texas dialectspreker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denmk trouwens eerlijk gezegd niet dat ze die lichteffecten zo goed maken als in het filmpje. Alhoewel ze wel meer Stealth ala Splinter Cell willen geven aan Halo.

Afwachten maar. bij Halo1 filmpjes waren helemaal geen lichteffecten, volgens mij.

4. Segata Sanshiro

Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

Leuk Bevonden:
    0
    In Halo zien de cutscenes er ook een beetje beter uit hoor.

5. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Bedoel je dat halo2 voornamelijk stealth wordt zoals splinter cell, want daar hou ik echt niet van( zo saai)

6. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik v niet maar ja meningen verschillen..de cutscenens v Halo zie ik nog steeds vaak..speel de game ook nog regelmatig..ik vind
    dat de cutscenes en gameplay makkelijk in elkaar overlopen..
    Ik heb niet echt iets v : nou die cutscene is weer mooier dan wanneer ik t speel..

7. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Heus niet, ze zullen hun spel vast niet ver-splintercellen, Halo is niet voor niets beter verkocht dan Splintercell

8. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kortom .. Halo is beter dan Splinter Cell :p vind ik dan

9. King Blow Me

King Blow Me Texas dialectspreker

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Halo zal gewoon nog een shooter zijn, maar als het nu even druk word in het spel en je wil ontvluchten dan zal je in de schaduw kunnen duiken. maarja, in de Multiplayer doe ik dit zoiezo al, als ik een goede kleur ben (groen bosjes, blauw schaduw, rood rotsen in BG alleen dit werkt niet zo heel erg goed.)

Die combo's lijken mij eigenlijk iets minder. ben je denk ik lang mee bezig. heb ik nu ook last van, heb ik me clip van me wapen leeggeschoten en is dan bijna klaar met laden, denk ik zal wel klaar zijn en gooi dan soms een granaat of doe een melee atack en dan moet het weer opnieuw laden, waardoor je zo goed als verliest met de shootout.

10. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik zwaar met je eens, Halo speel ik na 10/11 maanden nog steeds, Splintercell was ik de eerste weekval op uitgekeken.

Deel Deze Pagina