Hallo, ben net nieuw op dit formum. Dus ik zal me even voorstellen. Ik ben Erik. Sinds begin dit jaar ben ik in het bezit van een Xbox 360. Overgenomen van een familielid. Mijn computer staat boven en de Xbox beneden. Deze gebruik ik op dit moment als extender. Dus de media is gedeeld. Sinds kort heb ik echter ook de beschikking over een pc met Media Center. Indien ik in het tabblad (media) van de Xbox 'mediacenter' selecteer wordt er keurig een verbinding gemaakt en start mediacenter op. Ik kan foto's bekijken en ik kan door mijn muziek bladeren. So far so good... Echter als ik één nummer heb geluisterd en ik kies een volgende, dan krijg ik de melding 'audiofout, het nummer kan niet wordt afgespeeld'. Indien ik de Xbox uitzet en weer aan, dan kan ik vervolgens maar weer één nummer afspelen. Nu dacht ik, misschien heb ik het geheel niet goed geconfigureerd. Dus ik heb de extender software geïnstalleerd. Volgens één v.d. threads op dit forum dien ik een setup code in te voeren. Alleen de Xbox toont deze code niet, waarschijnlijk aangezien de verbinding met de PC al correct werkt? Doe ik nou iets fout? Of heeft er iemand een idee waarom ik iedere keer een audiofout krijg. Foto's kijken geeft bijvoorbeeld geen enkel probleem. En ook media delen niet. Thanx