het is echt waar mn UP schommelt tussen de 6 en 8 en ik heb nou al een aantal keer gehost en nog niemand over lag horen klagen
CRAZY MAN!! LOL whahhhahahah egt?? ongelooflijk ook nog gehost !!! want ik kan zelfs op halo met mijn verbinding en ik had gehoord da die veel snelheid nodig heeft dus ik vond het al raar dak nie op live! kon !!! maar welk abbo heb jij??? ik heb @home BASIS en das 312 down en 64 up !! dus WOW ik ben blij !!!! thanx man!!
JA !! je hebt geen 16 up nodig !!!9 /edit je hebt dan wel meer kans op lag en zo maar hosten da lijkt me sterk maarja !! het kan dus tog !!
@ Fardo: Ik heb LIVE uitgeprobeerd met de account van me neef en hij doet het! Ik heb maar normaaltjes Adsl Lite....van Hetnet. Ik had geen lag en ik kon alle stemmen prima verstaan. Misschien is het een idee om een centrale thread te maken met mensen die ervaringen hebben met Live! terwijl ze geen goede/optimale connectie hebben. Veel mensen hebben de kop laten hangen, nadat ze hoorden dat alle Lite-abbo's het niet deden. Misschien blaast dit weer nieuw leven in. I'm so HAPPY
ik heb sinds vandaag dat ik nog wel eens last heb van connection lost, zaterdag en zondag enzo nergens last van, en kon ik met mijn 128kbit verbinding makkelijk voor 14 man hosten, maar nu ken dat ook nog wel maar heb ik bij verschillende games nog wel eens last van connection lost, ook als ik gewoon join. ik heb al van andere gehoord die er ook ineens last van hadden, zijn er hier ook mensen die er ook wat van gemerkt hebben??
nee, ik ben niet live dus ik weet niet of dat bij mij ook zow = maar bij halo op xbc had ik da ook soms!! en ja ik heb niet een super snelle verbinding, 64 up !! dus daar kan het da aan liggen , maar jij hbet tog de goeie snelheid van 128 up !! dat = dan wel gek !! mar ja.. ik weet niet wat je er tegen kan doen!!
ik wacht ff af en anders dan contacteer ik microsoft erover, want het ligt niet aan mij of mijn verbinding, ik denk gewoon dat het druk is dan want smorgens heb er geen last van
live? Ik heb ADSL Lite van HccNet. Dat is dus 256kb/s downstream en 64kb/s upstream. Ik denk dan niet dat het mogelijk is om te hosten maar kan ik dan wel joinen met Xbox Live Graag een antwoord uit ervaring want de eigenlijke voorwaarden ken ik al.. Als het niet genoeg is weet iemand dan wat het goedkoopste ADSL abonnement is met 128kb/s upstream? Alvast bedankt
Re: live? Je kunt je vraag beter in het centrale topic HccNet en Live plaatsen. Dit gaat namelijk alleen om je huidige ervaringen met Xbox Live. Nu ik hier toch ben, zal ik gelijk even mijn ervaringen met Live met jullie delen Vandaag dan eindelijk online gegaan met m'n doosje (zou eigenlijk vorige week al moeten zijn, maar m'n kitje liet nogal op zich wachten). Alleen zo Plug 'n Play was het in mijn geval niet. Ik ben sinds afgelopen vrijdag bezig geweest om mijn nieuw gekochte router zo in te stellen dat m'n Xbox erop werkt, maar elke keer kreeg ik de foutmelding: DNS not resolved. Uiteindelijk ben ik daar zo gefrustreerd van geworden, dat ik m'n router aan de kant heb geschoven, een oud netwerkkaartje dat ik nog ergens had liggen in m'n pc heb gedrukt en het maar via internet connection sharing heb opgelost. Maar het was al die moeite dubbel en dwars waard! Man, wat een nieuwe ervaring biedt Live! En vooral de communicator is een briljante vondst. Tot nu toe ook totaal nog geen last gehad van lag, kortom: een perfecte dienst! Ik ben begonnen met een paar potjes MotoGP, en dat was in het begin echt een verschrikking. Ik zwabberde van de ene kant naar de andere. Maar oefening baart kunst, en ik word al beter en beter. Toen ben ik op uitnodiging van Shriko aan Mechassault begonnen. Man, wat is dat lachen! Shriko en ik waren allebei nog redelijke beginners, maar toch stonden wij beiden al gauw bovenaan. Leukste moment was dat ik Shriko in mijn 2e potje MA ooit in de laatste seconde van de battle fragte Xbox Live is helemaal top, en ik ben er nu al aan verslaafd!
verbinding begint steeds kutter te worden bij Moto GP hebben jullie daar ook last van? oja als je mijn motor ziet springen lekkerbek dan hoef je me niet meteen te kicken en zeggen dat ik aan het cheaten ben...dat heet lag heel irri is dat als je een goeie tijd aan het neerzetten bent
dialogical !! ik heb je een pm gestuurd , en heb je nu dus veel lag??? das wel jammer want anders zouk online gaan !! mzzls Robie
bij GP lijkt het of mn verbinding met de dag achteruit gaat :{ eerste paar dagen was er nix aan de hand maar nu maar wat heb jij kabel of adsl? ik heb chello kabel...het is trouwens niet zo dat ik altijd lag heb maar wel steeds vaker dus
Je laat dus 1 mening over LAG beslissen over jouw aankoop van Live! ? Lekker slim dan Robie. Je zult ongetwijfelt alle andere verhalen hier gelezen hebben en zo veel verhalen over lag hoor je niet toch ? Ze vallen in het niet bij alle verhalen over de humor van Live toch ? Ik weet niet wat voor verbinding Dialogical heeft,maar tuurlijk zijn er hele snelle momenten en iets tragere momenten aanwezig. dit is toch ook zo als je met je pc online zit? Ikzelf heb gewoon Chello amsterdam en speel voornamelijk s'avonds(ivm werk) maar de lag valt echt reuze mee hoor. Alleen bij Unreal heb ik soms lag,maar dan heb ik meestal de verkeerde server gekozen. Ik kies normaal alleen 3 of 4 sterren servers vandaar. Maargoed,nogmaals robie,als jij gewoon een breedband verbinding hebt zou ik het niet nalaten live! tekopen. Greetz angelo
aha dit kunnen we denk beter op de pm doen ik zie dat je een beetje nieuw bent maar je weet wat pm is? ik heb @home BASIS met 312 up en 64 down btw
ik zeg ook niet dat hij geen live moet nemen...mijn vraag is of er meer mensen zijn waarbij de verbinding bij GP achteruit is gegaan de laatste paar dagen...ik heb trouwens ook chello, maar dan in rdam @ robie...check hier ff click
Offtopicorry mn vorige post was voor Robie bedoelt Magico alleen op hetzelfde moment gepost als jij. Ciao