1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team KsK [CoD 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door KaleDop, 1 jun 2009.

  1. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Team KsK is een Call of Duty 4: Modern Warfare team. De clan houd zich bezig met het competitief gamen op offline toernooien.

    Roster
    Naam.........Alias..............Gamertag
    Rob............Robo.............KsK Robo/SoulSleeper XS
    Stephan.....Venom...........KsK Venom/SoulSleeper XL
    Diederik......Dust..............KsK Dust
    Frank.........Punk..............KsK Punk

    Geschiedenis
    Team KsK is ontstaan in april 2008 te Oosterhout. Des tijd ontstond deze clan nog uit 3 leden; KsK Robo, KsK Venom en KsK Dust. In het na jaar van 2008 is hier ook KsK Punk bij gekomen.
    Na enige behaalde overwinningen op xbox live besloot de clan om deel te nemen aan het Breda Game Tournament 2008. Dit Free For All Call of Duty 4 toernooi werd met succes afgesloten met een 1ste en 2de plaatst voor het team. Hiermee was het eerste prijzengeld binnen. Het doel van Team KsK is het uitbreiden van het gamen op offline toernooien in team verband.

    Onlangs namen KsK Venom en KsK Dust deel aan de 2de editie van de Breda Game Tournament. KsK Robo (de voormalig winaar) kwam later die middag als coach. Ook nu weer viel KsK in de prijzen met een 2de en 4de plaats.

    Overwinningen
    2008:
    Robo behaalde een 1ste plaats van de eerste editie van het Breda Game Tournament: Call of Duty 4 FFA. Prijs: 250 euro, CoD 5 en een goodie packet.
    Venom werd 2de tijdens de eerste editie van het Breda Game Tournament: Call of Duty 4 FFA. Prijs: CoD 5 en een goodie packet.

    2009:
    Venom wist een 2de prijs te bemachtigen tijdens de 2de edite van de Breda Game tournament. Dit gebeurde zonder enige training. Prijs: 4 PS3 games plus een goodie packet.
    Dust moest het doen met een 4de plaats.

    Uitdagen
    De clan uitdagen kan middels dit topic. Ook zijn we bezig met een GameBattles profiel. Een link volgt nog!

    Members
    We zijn op dit moment niet op zoek naar members. Dit komt mede, omdat we elkaar al zoon 8 jaar kennen en we allemaal uit dezelfde stad komen.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2009
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Succes! :)
     
  3. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, komt helemaal goed man\o/
     
  4. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog nooit gehood van jullie wat voor gametypes spelen jullie?
     
  5. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    We spelen nu voornamelijk Team Deathmatch, Domination en Search en Destroy. Maar we willen scrimmen/customs spelen.

    Dus mocht er iemand een 2 en/of 3 mans team hebben. Laat het weten, dan spelen we binnenkort een potje.
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mijn clan heeft nu een funteampje opgericht, niks bijzonders maar er speelt zo'n 3 a 4 man regelmatig wat matches. Willen ook snel op GB een team beginnen, ter voorbereiding van MW2. Ik kan niks zeggen over skill want ik ken ze verder niet, je moet even op www.teamreflex.com checken voor wie het zijn. :)
     
  7. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel tof zijn. Zeker omdat wij in principe ook gewoon een fun team zijn!

    We willen iig wel wat tactiek aanleren, vandaar de customs. Heb je anders geen gamertag voor me? Zo ja, pm me maar! Alvast bedankt
     
  8. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, dat is geen funteam...
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    van wat ik heb begrepen staan ze nog niet op Gamebattles en bestaat het team nog maar uit 3 man, ze willen het wel serieus aanpakken dat snap ik best maar op het moment is dat toch niet echt het geval toch?

    Reflex Spawn
    Reflex Touch
    Reflex Xeros

    Zijn overigens de leden die nu actief zijn op cod4
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    En al zouden ze goed zijn, dan kunnen ze er wat van leren. :)
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Funteam of niet zegt toch niks over het niveau? Stuk voor stuk zijn het goede gamers, dat kan ik je best verzekeren :)
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal is er wel degelijk een niveau-verschil tussen funteams en serieuzere teams, maar wat maakt het uit. :+
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik noem het meer een funteam omdat het maar uit 3 man bestaat 8)
     
  14. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie speelt er tegenwoordig nog Gamebattles?
     
  15. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik, Hans ga nou niet doen alsof jij geen gb meer speelt. Ik speelde laatst 3 keer tegen je terwijl je een andere naam had omdat je elke dag ging disbanden:confused:
     
  16. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok. De leden van CoD4.

    Ik dacht dat je de hele clan in het algemeen bedoelde..;)
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Noooooooit 8)
     
  18. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, ontdekt. Maar ik denk dat mijn nieuwe team UbEr P0wNaGe wel hoog kan komen op de ladder.
     
  19. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat je ging teamen met Deadb en IntenZz van de zomer? wie is de 4e.?
     
  20. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel heel benieuwd of er binnenkort iemand een custom wilt doen? Gewoon gezellig een stel Nederlanders onder elkaar. Ik ben vandaag hoogstwaarschijnlijk ook nog even online, dus heb je zin? Voeg me toe
     

Deel Deze Pagina