1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fuel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 19 aug 2008.

  1. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    valt mee met free mode zijn de graphics net als dirt 1 vind ik alleen met de races vind ik die rode pijlen zo lelijk, maar die kan je ook uitzetten gelukkig.
     
  2. smetske

    smetske Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik dan precies de enigste die de graphics wel goed vind, heb nu al een paar uurtjes gespeeld. Er zitten wel auto's bij die bagger zijn, maar met de buggy's enzo waar je goed offroad met kunt rijden is het echt fijn. Geen zin om de peilen de volgen, dan rij je toch gewoon een berg af of het bos in tussen de bomen en zie je op je kompas waar je checkpoint is. Dit weekend is online wat races te vinden, moet wel super zijn zo kunnen racen. De omgeving is echt schitterend en als het slecht weer word hoe het opwaaiende stof u zicht verminderd.
     
  3. smetske

    smetske Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    moet dus pijlen zijn sorry :)
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt je berichten Editten hoor. :)
     
  5. smetske

    smetske Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt :) zie het juist staan
     
  6. xbox360fan

    xbox360fan Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics net als dirt 1??

    Het ziet er eigenlijk heel vaag uit. Lijkt net op "dansende" pixels die je heel lang geleden in pc games had. Lastig uit te leggen . .
     
  7. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag opgestuurd van Gamehubs ben benieuwd of het wat is.
     
  8. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Misschien dat ik deze game wel op pak als hij 20 euro is
    Lijkt me een leuke game maar door de cijfers die hij heeft gekregen wil ik er geen 60 euro voor dokken
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is al te koop van af 33-35 euro hoor.
     
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je hem importeerd dan bij Gamehubs bijvoorbeeld.
     
  11. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat weet ik maar alleen heb ik nu geen geld :p
     
  12. ms90isr

    ms90isr Madridista

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Na, lekker dan, pre-order je een game, ligt ie niet tussen de post op de release date..:mad:
     
  13. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt een topgame. Die wereld is zo ongelofelijk groot en mooi. En de graphics vind ik er juist wel goed uitzien. Net voor het eerst een tornado tegekomen. Je ziet gewoon waar de tornado uit de hemel komt echt mooi. Alleen snap ik online free ride niet helemaal. Moet je in dezelfde regio zitten dan als waar je vriend zich bevind als je hem joined? Want ik zie nooit mijn vrienden rijden als ik join.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
  14. smetske

    smetske Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag ook de eerste keer de tornados tegengekomen, is echt zo graaf gedaan. Hoop wel dat ik ze nu meer gaan tegenkomen want heb ze nog maar in 1 race gehad. Echt zalig hoe alles rondom u vernietigd word. Ben je aan het racen en vliegt er ineens een auto voorbij of op u af :) echt wel zalig gedaan. Online heb ik ook nog niet echt door met dat online free ride, al wel wat racekes gedaan en goed geamuseerd, alleen raar dat je na iedere wedstrijd terug een race moet zoeken en niet terug in de lobby terecht komt.
     
  15. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies.

    En weet iemand hoe die achievement van 500 oil barrels werkt. Ik begrijp dat je ze gewoon moet vinden. Maar een vriend uit mijn lijst heeft die achievement al van 500 oil barrels. Liggen er dan meer dan 500 barrels in de wereld?? Want hij had nog niet de achievement dat je alle CAMPS unlocked hebt.
     
  16. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu net die stad unlocked met die brug das echt vet gedaan. Begin het spel nu ook steeds beter te vinden alleen vind ik het raar als het zonnig is de graphics gewoon mooi zijn en met een storm vind ik het lelijk worden.
     
  17. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je olievaten ziet er gewoon tegen vlammen, en er zijn er veel meer dan 500.
     
  18. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Okej, mooi dan kan ik ze gewoon lekker collecten.
    Weet iemand al wat je moet doen voor deze achievement ''Completion obsession syndrome''??
     
  19. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even de review bekeken van Gamekings die waren heel positief beter dan
    Motorstorm ben dus blij dat ik hem gekocht heb zit er alleen nog op te wachten (gamehubs)
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dit spel lijkt mij zoo awesome, zag ook de review van gamekings maar dan online. En ze waren inderdaad positief, alleen de afwerking kon beter, soms was het waar je reed heel leeg en kaal.
     

Deel Deze Pagina