Hallo, Ik heb mijn xbox 360 nu een paar maanden, en speel nog op een oude (géén HD) TV Ik ben laatst bij iemand geweest die wel een hd tv had en ben nu helemaal verliefd\o/ (hoewel ik niet met HD kabels heb gespeeld) dus ik neem aan als ik nog een setje kabels erbij koop dat ik dan nog meer kan genieten! Nou is mijn vraag aan jullie, Hoe groot moet mijn tv zijn? Plasma of LCD? ik heb al tv/monitors gezien van ongeveer 150eu mijn budget ligt rond de 200 eu (liefst minder natuurlijk) Hebben jullie tips of weten jullie een goedkope hd tv dan hoor ik het graag alvast bedankt. ps. ik zit ongeveer 2,5m van mijn scherm af.
Bij je xbox zitten standaard kabels waarmee je HD kan gamen. Voor de andere vragen kan je beter hier even de vragen stellen. Welkom op het forum. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=129285
2,5 meter van een monitor afzitten is ook geen pretje. gewoon een leuke 26" Samsungetje nemen van een van de oudere modellen. Zal je hoogstens 300 euro kosten maar dan heb je ook een leuk HDtje die nog met de moderne HD's mee kan dingen.
Nou, hij kan totaal niet meedingen met de huidige HDTV's, maar als je niet meer geld tot je beschikking hebt is het inderdaad een optie. Als je toch HD wilt gamen. Het verschil met een CRT is wel groot, maar het verschil met een moderne LCD of Plasma is ook erg groot.
ik heb bedacht dat ik mijn skelter nu ook wel eens kan verkopen hierdoor stijgt mijn budget met ongever 100 eu ik hoef niet perse mee te kunnen dingen met de huidige tv's van 500eu of meer maar ik wil gewoon eens kunnen genieten van het lezen van bijvoorbeeld de smsjes in GTAIV, wat nou zo'n beetje onmogelijk is Mijn TV die ik nu heb is 60cm = 23" en met die grootte kan ik het vanaf die 2,5 meter goed zien.