1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  2. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier echt helemaal niks mee.
     
  3. Sanguine

    Sanguine Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook iets van 160 €. Maar dan komen er denk ik ook bundels met games. Daar ga ik dan voor :+
     
  4. RalfVanDamage

    RalfVanDamage Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt gewoon zo vet he, hiermee knalt Microsoft Sony en Nintendo zo hendig mee eruit he, niet meer normal. Maar ja ik heb altyd als gezegt dat Microsoft de gameconsole industrie gaat winnen.:D
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Microsoft wint ECHT niet meer ;) Geloof mij maar. Er zijn meer Wii's en accesoires voor de Wii verkocht dan de 360 ooit zal doen. En nee, dit is geen FANBOY reactie.
     
  6. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar het zorgt wel voor de nodige concurrentie, het enige dat MS imo moet doen, is er voor te zorgen dat er niet alleen games voor dat ding uitkomen alla wiiplay of zo maar dus ook wat meer hardcore games....

    Zelf weet ik nog niet of ik dat ding wel ga kopen, ik heb denk ik toch liever de oude vertrouwde controller..
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Volgens mij snap je niet helemaal wat ie bedoelt, of ik vat het gewoon anders op. Hij zegt dat ze de gameindustrie voor zich gaan winnen, het lijkt me dat ie dan bedoeld dat dit een heleboel mensen zal aanspreken, en alsnog veel mensen zullen overwegen een 360 te kopen. Is natuurlijk niet hetzelfde als deze generatie van de console wars te winnen.
     
  8. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf 136.000 G :eek:
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De Wii heeft de minst aantal games per console. Dat wil dus zeggen dat er een boel consoles worden verkocht, maar deze al snel in de kast stof staat te happen.

    De xbox360 heeft de meest verkochte games per console. De xbox is voor de gamer die van graphics houdt, de juiste console. Jammer alleen dat die nogal vaak stuk gaat, maar gelukkig is de service bijzonder goed en snel.
    Ook ik verwacht dat Microsoft verder zal uitlopen.

    De blu-ray heeft de ps3 gered, anders waren er heel veel minder verkocht.



    Over het succes van de Wii: if you can't beat them, just steal from them ;)

    http://www.engadget.com/2009/06/12/johnny-chung-lee-joins-project-natal-team-puts-wii-hacking-expe/

    http://www.engadget.com/2007/12/21/diy-head-tracker-takes-wiimote-hacking-to-dizzying-new-heights/
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2009
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het gaat niet alleen om consoles. Het gaat ook om verkochte games, accesoires en natuurlijk DLC niet te vergeten. XBLA, mappacks, gamerpics etc. allemaal centjes
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Toch twijfel ik nog wel of het gaat werken, ik ben zo bang voor veel storingen.. Dat wordt afwachten..

    Ik als gehandicapte persoon kan zulke uitvindingen alleen maar toejuigen!(en dat doe ik ook :D)
    Maar toch is er iets in mijn hoofd dat zegt eerst zien dan geloven...

    (ik heb trouwens nog nooit een Wii aangeraakt
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ja inderdaad, ik heb daar nooit over nagedacht maar wat is het dan eigenlijk een uitvinding zeg! Natuurlijk niet elke handicap zal er mee kunnen werken, maar het is wel ontzettend leuk om zonder controller te kunnen gamen.
     
  13. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    MS is juist als grote winnaar uit de bus gekomen deze generatie. Ze hebben meer dan het doel bereikt wat ze voor ogen hadden, namelijk de dominatie van Sony doorbreken. En dat is meer dan gelukt, Wie had ooit gedacht dat medio 2009 er per week nog steeds meer X360s verkocht worden dan de PS3, op een enkele week na dan.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het verleden heeft wel aangetoond dat je naast de gadget ook de marketing en games nodig hebt. Ik wacht nog rustig af op topgames die zo gebruik maken van Natal dat het écht speelplezier toevoegt. Dan juich ik pas met je mee. O-)
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  16. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Met of zonder ondersteuning voor negers? :+
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat was weer een broodje aap verhaal. Hij werkt op lichaamswarmte infra rood. Er is helemaal geen probleem wat dat betreft, maar die game waar dit mee gebeurde liep niet echt lekker met dat systeem.
    Iedereen had daar last van.
     
  19. Sanguine

    Sanguine Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, komt omdat de game niet gemaakt is voor Project Natal. Dat heeft men zelf bevestigd.
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Een compleet nieuwe Xbox?? Lijkt me sterk dat ze zo snel met nieuwe hardware komen. Een re-design kan me wel voorstellen overigens :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina