Je hebt je ingeschreven voor een prijsvraag bij een game die je bij voorbaat niets lijkt. Vervolgens win je en bied je hem aan op het zelfde forum om vervolgens ook nog eens de hoofdprijs te vangen van iemand die de game wel graag wil spelen. Wat ben jij een sekreet zeg.
Ehm, of je gaat even een end fietsen? Sorry maar hier kan ik niet tegen. Niemand is uitgesloten voor een prijsvraag, ik checkte de mainpage onder een vervelings uurtje in de mediatheek, heb wat antwoorden opgezocht en mee gedaan. Vervolgens win ik deze game, als ik 't niets vind, en iemand anders wel, en die gene heeft een game die ik wel wat vind, hebben we toch allebei plezier van de "prijs"? Daarbij ben ik geen sinterklaas en ga ik een game van +/- 65 euro voor 35 euro verkopen terwijl er nog een seal om heen zit. Ik heb tenminste de ballen om te zeggen dat ik 'm hier gewonnen heb, ik schaam me nergens voor. Dus houdt aub op met het spammen van m'n topic.
res 5 plus een van deze games kies maar uit stranglehold of virtua tennis 3 tegen jouw Star Ocean 4 last hope
Oh dus hij is minder waard omdat ik hem gewonnen heb. Ga toch weg man @Ryan, ben niet echt een DOA fan @Baton, zelfde geld voor RES 5.
Combotje uit mijn lijst dan? -Virtua tennis 2009. -Gears of war 2. -Fallout 3. -Rainbow six. -Rainbow six 2. -Skate 2. -Baja: Edge of control. -World series of poker: Battle for the bracelets. -James Bond: Quantum of solace. -Too Human. -Infinite Undiscovery. -Crackdown (Classic). -Fantasy star universe. -The Last Remnant. -N3.