Hey mensen, Ik kwam een artikeltje tegen over het online netwerk van Playstation 2. Ik moet zeggen dat ik eerst dacht dat het niets voor zou stellen vergeleken bij Xboxlive, maar ze hebben er toch aardig wat werk in gestoken. Misschien leuk om een keer het Xboxlive netwerk te vergelijken met het netwerk van Sony, en daar een artikel over te schrijven? Hier vind je het artikeltje...
Ik geloof dat de netwerken al vaker met elkaar zijn vergeleken. Maar ik heb echt wel liever Xbox Live dan dat Sony Online (of hoe dat dan ook heet).
op ign staat wel een leuke vergelijking maar dat moet je maar ff zelf gaan opzoeken weet zo niet waar het precies staat ergens op http://ps2.ign.com
ik ga donderdag met ps2 online, niet met de officiele adaptor, maar met een andere, waar iedereen zeer positief over is, en het kost maar 25 euro www.futuremax.nl
nou ik ben vandaag online gegaan, en ik moet zeggen dat het fantastisch werkt. helaas heb ik als enige online spel alleen nog maar tony hawk 3, maar die werkt echt perfect, en het is heel simpel in te stellen, ik ben helemaal blij
ik heb PS2 online niet gechecked dus kan ik hier niet echt een objectieve mening geven maar 1 ding is zeker Xbox Live heeft voldaan aan alle verwachting en Sony moet echt van hele goeie huizen komen om daar mee te battlen....ik geef ze weinig kans
ja dat wel, alhoewel ik wel verwacht dat het binnen niet al te lange tijd gewoon ongeveer hetzelfde is
op de Xbox is het wel beter geregelt met die communicator en gamertag enz. Maar op se PS2 zijn de games veel beter.
het ziet er niet zo goed geregeld uit als bij de xbox. de servers staan niet onder toezicht van sony enzo... dan krijg je hetzelfde probleem als met de pc online...
ik heb tony hawk3 hier ook nog liggen en ik wil het ook wel eens online doen alleen zijn er nog veel mensen online? en ik zag bij de vobis een verloopstukje liggen van usb naar utp zoe dat ook gaan werken?
meestal later in de avond zijn er wel veel mensen online en in de weekend. ik zou niet weten of dat zou gaan werken, ik heb nu alleen ervaring met die USB netwerk adaptor die ze verkopen op onder andere: www.futuremax.nl