Hey dat filmpie he van xbw een tijdje geleden(rond de 72 MB d8 ik), stopte dat bij jullie ook ineens? bij mij zag je een stukje dat er een auto aan het rijden is en dan stopt het ineens. Toen stond de tijd nog op 3.20 min ongeveer.
lijkt me een vet tof spel alleen het lopen ziet er iets minder uit vind ik een beetje houterig. Op de pc zouden er 6 cd's komen, gamcube;3 maar weet iemand op hoeveel DVD schijfjes het spel voor de XBox komt?
Ik moet zeggen dat ik ook met smart zit te wachten op de game, Ik denk dat ik hem zoiezo koop, maar izt er ook een live functie op of is daar niks over bekend??
als jij je kan identificeren met een konijn is er iets ernstig mis met je imho. je char moet toch een beetje cool zijn, niet zon fuckin wanker als in shenmue bv. en neo is enorm bikkel, dat mislukte will smith wijf niet.
ik kan me ook niet identificeren met de chicks uit DOA3, Mario, Banjo, Pacman, Samus etc etc etc maar toch zijn het geweldige games
ik heb gewoon veel vertrouwen in deze game na alle previews die ik gelezen heb....and like I said: als de gameplay cool is interesseren die characters me niet zo
Denk na....als je neo kon zijn dan was er toch geen reet aan. die vent kan doen met de matrix wat ie wilt dus hij wint alles... dat is net als cheaten!!!
Gerucht was Live, weet alleen niet of dit nog doorgezet is. Vraag me dan ook af hoe ze dit zouden doen, als iemand slowmotion doet ziet die andere hem dan ook in slowmo of wordt gelijk het hele spel slowmo als iemand dit gebruikt
Live komt er niet in. En het spel gaat niet over de eerste film....er is een heel nieuw script geschreven dat door de tweede film heenweeft. Je hoort bij een andere groep dat in een sneller schip zit.
hoe weet je dan dat live er niet in komt? misschien wel extra levels ofzo.. en er staat volgens mij al een paar keer dat het verweven is met de 2de film
Jongens lees nou wat ik zeg: het verhaal weeft in en uit door de tweede film heen....sommige scenes herken je van de film...andere niet. En hoe wilden ze dat doen....die slow motion enzo in live???.....misschien dat je alleen andere outfits enzo ken downen en andere levels....maar echt multiplayer zit er niet in.