1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen compleet nieuwe Xbox, gewoon de bestaande Xbox360 waar Natal bij zit ;)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk gewoon een nieuwe SKU?
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je de bron lees kun je iets anders zien.

    Inderdaad, lijkt me ook logisch, ik dacht gisteren even snel te lezen dat ze een compleet nieuwe Xbox uit wilde brengen maar dat zal inderdaad te snel zijn ;)
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik zie echt helemaal niks in dat Project Natal :+ Goed, racers zullen best lachen zijn maar hoe moet je bv Halo en al die andere shooters daarop doen? Je kan niet van je plaats af, alleen 2 meter naar rechts of links, bukken en springen.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dit vraagt om meer uitleg :cool:
     
  8. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit, jammer van die te overdreven happy families in promofilmpjes altijd.
     
  9. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens gelezen dat ze aan het plannen waren om bij shooters bijv. dat je met je gezicht rond kon kijken in het spel zelf zonder je rechter thumbstick te gebruiken. Als ze zulke dingen blijven verzinnen dan lijkt het me wel erg leuk om er shooter games mee te spelen :D
     
  10. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen compleet nieuwe Xbox uiteraard, dat is kolder, maar de Natal is veel verder af dan iedereen denkt. Veel verder bijvoorbeeld dan die roze dildo van Sony. Dat was echt nog lange niet af.

    Dat wil niet zeggen dat Natal binnenkort al launcht, daarvoor moeten ook de games af zijn.
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    En qua games hadden we al gehoord dat het niet alleen maar eyetoy meuk wordt. Maar is het ook zo dat er dus gewoon games die met controller gespeeld worden extra toevoegingen krijgen via Natal (zie voorbeeld phantom X)? En zoja, kun je die spellen ook nog alleen met een controller spelen?
     
  12. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi stadsgenootje!

    Geen idee wat je allemaal vraagt. Time will tell.

    Het enige dat ik weet is dat we een hele andere technologie zouden introduceren, dit jaar al (heb ik in februari 2008 mogen aanschouwen) en dat dat vorig jaar rond deze tijd plotseling werd gekilled met als reden: "we hebben iets veel gavers dat dit overbodig maakt". Ongeveer alle incubaties* die we hadden werden gekilled op dit ene project na (toen heette het nog geen Nathal, of althans er werd niet over gesproken op die manier)

    * Incubaties zijn projecten waar door de labs aan wordt gewerkt, maar die nog niet launch-ready zijn. Een mooi voorbeeld is Surface die nu min of meer wordt gelaunched, terwijl ik er al 5 jaar geleden mee heb gespeeld. Ik kan enkel over die incubaties praten als ze worden aangekondigd en ik kan je vertellen dat ik soms zit te tandenknarsen.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Toch leuk zo'n insider op XBW :thumbs:
    Nu is het al duidelijker dan al die geruchtenmolens op die nieuwssites..
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Intressante read!

    Heb je verder enig idee of het design van het "kastje je op je tv" anders wordt? Niemand ziet dit lelijke gedrocht toch graag op z'n dure HD TV lijkt mij.

    [​IMG]
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik vind het niet misstaan hoor, als je m er net onder zet of anders in het kastje onder de tv.


    FF wat anders: het is geen Natal, maar ik vind het indrukwekkend. Een wireless gun met schermpje en het beeld draait met jou mee! Kijk naar de 3 filmpjes. Dat is makkelijker dan t uitleggen.
    Het is voor de pc en is compattible met alle schooters.

    Hij heeft het zelfs over eentje met een beamer die de game projecteert op de muur.

    http://www.engadget.com/2009/06/21/diy-vr-game-gun-packs-built-in-motion-tracking-optional-mullet/
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  17. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Waarom is het in een keer zo nep? Toch blijft het wel een leuk concept, al ben ik er nog steeds niet zeker van of het allemaal wel zo goed zal werken.
     
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Je gelooft het toch niet :emo:?
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    8) misschien omdat het NEP IS!
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Eh, je begrijpt toch zeker wel dat dit humor/persiflage is en dat het echte interview is verweven met gemaakte filmpjes die het hele concept belachelijk proberen te maken? :x

    ("that doesn't seem as it would fit" :lol: )
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina