[XOne] [Centraal] @Home en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door The Doctor, 12 mrt 2003.

  1. Snake330

    Snake330 SnakeStyle NL

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er al iemand geprobeerd om live! te gaan met @home basic??
     
  2. Pr@etorian

    Pr@etorian :)

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb @home breedband en 2 ip-adressen, maar als ik gewoon bij de Live! instellingen het MAc-adres van de ene pc instel, kan ik met 2 pc's EN mijn xbox (dus drie apparaten) on-line tegelijkertijd
     
  3. mark_s

    mark_s Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hey jelzie,

    ik had er elke dag last van,vrijwel elk spel kon ik niet uitspelen(moto gp en recon)
    tot gisteren,gisteren perfecte verbinding geen lag,geen connection lost,
    weet ook niet waarin het verschil ligt
    lees wel eens ,dat de dns servers bij @home ervaak uitliggen,
    enige wat ik sinds gisteren anders op mijn comp heb,was dat ik de proxy-instellingen uit heb staan,maar weet bij god niet of dat dat verschil uitmaakt
     
  4. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah uhm ik heb ook breedband van @home en met de modem com21. Nou heb ik even gekeken hoe ik xbox live nou zou moeten aansluiten maar bij de modem kan ik geen splitter of dubbele ingang ontdekken. Achter in de comp zit alleen maar een rare aansluiting die mij niet geschikt lijkt. Mensen die al live zitten met com21 van @home kunnen mij mischien een handje helpen. Alvast Bedankt
     
  5. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0

    dit is dus ook mijn vraag

    ff voor de duidelijk heid:

    HALLO!!!

    weten jullie of @home BASIS werkt??????????????????? niet zitten lullen over te lage uplaod maar alleen reageren als je het zelf hebt en ook live! hebt en zow..
     
  6. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me niet veel te lage upload maar het valt te proberen.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @home basis gaat niet werken te lage upload en een data limiet
     
  8. Jelzie

    Jelzie Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    te lage upload maar er is geen data limiet hoor (adsl lite wel maar @home basic niet)
     
  9. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke effe niet snappen: via Providers met werkende abbo's ben ik hier terecht gekomen aangezien er daar wordt gezegd:

    Maar hier lezende kom ik hierover helemaal niks tegen. Enige wat ik tegenkom is dat @Home Basis waarschijnlijk niet gaat werken vanwege de te lage upload (8.0Kbyte/s) en dat @Home Breedband wel gewoon moet gaan werken (upload 16.0Kbyte/s). Ik kan me eerlijk gezegd ook niet zo voorstellen dat @Home Breedband niet zou gaan werken. Maar nu snap ik dus niet helemaal de gegeven tip in Providers met werkende abbo's
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2003
  10. Jelzie

    Jelzie Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    werkt gewoon hoor @home breedband (heb alleen wel eens dat ik er uit geknikkerd wordt maar dat hebben veel meer mensen)
     
  11. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor live met een router werken, 1 ethernet kabel naar m'n pc en 1 ethernet kabel naar m'n xbox.
    Maar m'n vader gelooft dat de kabel die nu van m'n kabel modem (heb @home breedband) naar m'n pc loopt geen ethernet kabel is en dat ik dus 2 nieuwe kabels moet kopen.
    Is het mogelijk dat dit een andere kabel is? Ik dacht dat het een ethernet kabel was maar ik begin nou toch te twijfelen.8)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Eeks ... heb je geen usb modem?
     
  13. Greywolf

    Greywolf X-box gamer

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ethernetkabel, ff kijken wat er in dat boekje van @home staat zou ik zeggen, ff kijken bij mij staat(ik heb basis-usb) bij mij is het een utp kabel, die gaat dan in een netwerk adapter, die gaat dan weer in mijn pc.
     
  14. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar vraag je me wat, ik heb hier heel weinig verstand van.
    Heb net nog eens gekeken en ben erachter dat het een Com21 ComPORT Cable Modem is.
    Geloof dat het een UTP kabel is die van m'n modem naar m'n pc loopt, is dit hetzelfde als een ethernet kabel?
     
  15. Greywolf

    Greywolf X-box gamer

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    daar vraag jij mij wat, ik zou anders gewoon ff de helpdesk van @home raadplegen
     
  16. Jelzie

    Jelzie Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    jep de com 21 is een UTP modem dus daar hoef je geen nieuwe kabel voor te halen alleen je zegt 2 kabels ipv 1 maar je moet toch een kabel hebben voor tussen modem en router en dan eent van router naar pc en eentje van router naar Xbox dus dan heb je er toch nog altijd 2 nodig of niet
     
  17. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Het verhaal over @Home heeft volgens mij (ook) in deze thread gestaan. Maar je kunt het hele verhaal nog steeds vinden als je de zoekfunktie gebruikt en zoekt op "@Home Gateway".

    Hier staat het verhaal over de 'verkreupeling' nog: Klik
     
  18. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedankt.
    oh ja, die kabel van router naar modem moet ik ook nog hebben dus toch 2 kabels, fout van mij.|:-
     
  19. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Pejannl: thanks, ik zal eens kieken naar die draad !!!
     
  20. derKiddo

    derKiddo Hal(l)o

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    dag mensen,
    ik heb @home breedband. nu heb ik net even het kabeltje van mn modem in xbox geduwd, directe connectie dus. mijn modem is een General Instruments SB3100i.
    GI SB3100i.
    Nogal een oud modem, ongeveer 2 jaar geleden gekregen bij @home.
    Het connecten met xbox live ging redelijk goed. In het diagnostic screen staat: DL: 3278Kb en UL: 66Kb.
    De download is geen probleem maar de upload snelheid is ver beneden het geadviseerde voor @home breedband.
    Is hier nog iets aan te doen om de upload sneller te krijgen? Heeft het bv zin om een nieuw modem te kopen?
     

Deel Deze Pagina