Vital Intention.360 Clan Tag: Vi Leden: - Vi II Exentrix - Vi II Dominate - Vi II MaGiicKz - Vi II Dr0pShoTz - Vi II Atomix Voorgaande Records: 15 - 4 Wij spelen op dit moment alleen nog COD:5 op Gamebattles. We hadden een half jaar lang een team van 7 man waarmee we 15 - 4 mee hebben gehaalt het team is helaas uit elkaar gevallen en er bleven nog maar een paar man over we zoeken nu vervangers voor die mensen. Speel je al even COD of speel je ook al lang op gamebattles stuur dan even een bericht naar mijn Gamertag; Vi II Exentrix dan geef ik je een try-out. Ook voor scrims of clanmatches kun je me een bericht sturen.
Hallo In je plaatje staat: Get on our level. Maar nu ben ik erg onzeker en weet ik niet of ik dat wel kan.. Dus kan je daar iets meer over vertellen?
jeej mijn eerste post op dit forum,,,, maar ik speel nu een tijdje COD5 en ben er geen held in hoewel ik dit soort spellen vroeger veel speelde. De laatste weken speel ik veel online wat me goed bevalt en mijn XP points gaan hard omhoog, dus als jullie een gemotiveerde, maar beginnende speler accepteren dan kom ik er graag bij
Ff een vraagje, Ik zou wel eens een keer een Scrim met jullie doen.. Ik speel veel Hardcore Search en weet hoe het moet Dus stuur me maar eens een message..