[Centraal] Metal Gear Substance

Discussie in 'Algemeen' gestart door jghosty, 23 feb 2003.

  1. systemerror14

    systemerror14 Sonic Deaf Monkey

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het spel ontzettend vaak uitspelen, het gaat niet vervelen! na 2x begrijp je als het goed is het verhaal 100%, zodat je je volledig kan richten op het vinden van alle dogtags (wat heel leuk is om te doen) alle easter eggs, alle secret dialogues, etc. om ff een voorbeeld te geven van een secret dialogue (niet zo heel moeilijk) als E.E. over die balken op het water loopt en je haar moet dekken met je sniper moet je je Dmic richten op haar richten zodra ze achter een pilaar verdwijnt, bij de eerste geeft ze commentaar op Raiden, als je haar dan belt krijg je een ruzie. bij de 2e komt Johnny uit MGS1 (voor de 2e keer in het spel) weer tevoorschijn.
     
  2. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt niet. Je moet voor hem staan, anders doet ie het niet. Ga achter een guard staan met je M9 ge equipped en houd X ingedrukt, dan steekt ie z'n handen omhoog. Laat nu zachtjes de X knop los en ga voor hem staan (houd wel je wapen ge equipped en let op dat ie niet probeert z'n wapen te pakken). Druk de linker stick in en houd weer X ingedrukt en mik op z'n hoofd of kruis. Nu schudt ie z'n tag los. Nu kun je hem verdoven. Sommige guards werken niet mee, dan moet je je M9 switchen voor je Socom (niet de X knop loslaten, anders schiet je hem in slaap) en een keer in z'n arm of been schieten. Dan werkt ie wel mee. Wel eerst de linker stick weer indrukken, anders kun je geen wapen switchen. En weer terug switchen naar je M9 als je hem niet wil doden.

    @ De Maki: je kunt dat stuk in die gang dus ook met je tranquilizer doen. Er is altijd een manier om niemand te hoeven doden....... Weet nou al iemand hoe je je katana op stun kunt zetten ? Anders kijk ik wel ff op gamefaqs.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @systemerror Bedankt. Die van E.E. wist ik nog niet! Ik heb er al wel een boel andere (ze staan in mijn faq).
     
  4. systemerror14

    systemerror14 Sonic Deaf Monkey

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik bedoelde was dat je gewoon achter ze kan staan als je je geweer richt. Raiden of snake zegt dan: Freeze! dan gaan ze met hun handen omhoog. je kan dan voor ze gaan staan en het geweer in hun gezicht douwen zodat ze hun maffe dansje doen. een makkelijke manier van dogtags halen is:::::

    alle guards in de ruimte met je tranqualizer (spelling) in hun hoofden schieten, zodat ze in 1 x in slaap vallen. dan achter het slapende lichaam staan. (dus als het op zijn buik ligt bij de voeten, als het op zijn rug ligt bij het hoofd) en dan met je coolant spray op de slapende lichamen spuiten tot ze wakker worden (hierdoor gaat dat heel snel) het moment dat ze opstaan pak je je M9 (my weapon of choice met dogtags, zodat je ze niet perongeluk dood schiet ofzo) en richt je op hun rug, ze zullen meteen hun handen omhoog doen. wil je er zeker van zijn dat ze niet snel zich omdraaien en op je beginnen te schieten, wissel dan je M9 voor een socom in en schiet de rado kapot (je staat achter ze dus dat kan niet moeilijk zijn) en dan 1 kogel in een arm of been, niet het kruis of hoofd. hij zal meteen bang voor je zijn en als je iets mis doet zoals perongeluk je wapen UNequippen (bij mij al vaak gebeurt) kunnen ze de radio niet gebruiken en kan je ze makkelijk nog een keer verdoven. daarna gewoon voor ze gaan staan en hun dogtags stelen. klaar
     
  5. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon met je pistol op hun gezicht/z'n ballen gericht gaat sneller vind ik ...
     
  6. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    tja qua verhaal zijn ze beide fantastisch vind ik.
    MGS 2 Subtstance is echt fantastisch hoor.
    Veel verborgen dingen enzo ....
    Maar heb je hem nu binnen dat spel?
     
  7. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gister (Dinsdag) stond er besteling verzonden dus wie weet morgen/vrijdag. Damn, voortaan als ik een game erg graag wil haal ik hem gewoon in de winkel :), en als ik een game iets minder graag wil bij gcshop.
     
  8. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje he , het duurt wel heeeel errug lang bij jou zeg.
    Morgen zal je hem binnen krijgen .. dat weet ik dan bijna zeker als je hem tenminste vandaag niet binnen heb gekregen.
     
  9. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik HEB HEM!!! Eindelijk. Maar ok wat een geweldig game zeg ook al heb ik hem maar heel eventjes bekeken. Erg gaaf intro enzo. Dit is mijn soort game :). Lang op gewacht totdat ie eindelijk op de x doos kwam. Maar goed, ik ga daarlijk ff goed in de game komen ik ben benieuwd hoe het verhaal zal lopen. *Geweldig*:D .
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    En we hebben weer een winnaar. Ik wens je veel plezier met de beste game van 2003 (tot nu toe).
     
  11. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk es aan man!!!
    Eindelijk .. haha daar heb je lang op gewacht zeg.
    Nou ok .. speel ze!
     
  12. Adema

    Adema Tha Rocker

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga em zo snel mogelijk halen...kom nog 15 euro ofzo tekort:confused:
     
  13. Ajax

    Ajax Guest

    ik ga em van marktplaats voor 17 euro overkopen!:9 :D
     
  14. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu al een stuk gespeelt en ik moet zeggen dat ik hem persoonlijk een stuk beter vind dan splinter cell. Je kan ze eigenlijk niet echt met elkaar vergelijken want MGS is meer een soort film dan een game. Maar ik vind het een mooie game, ook al is hij al vrij oud. Het is ook wel leuk dat je oude dingen ophalen van de oude MGS. En de speciale VR missions enzo zijn ook wel coolz. "Het is gewoon een "geweldige" game. Ik ga weer verder spelen :9 .
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Damn, die VR missies en de Snake Tales heb ik al super lang niet meer gespeeld (heb wel met Raiden 100%). Sons of Liberty heb ik nu al 4 keer uitgespeelt, ik heb de bruine pruik net voor Raiden verdient (unlimited ammo, haal 80 dogtags in de Plant).
     
  16. Adema

    Adema Tha Rocker

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nu nog ff een auto wassen ofzo dan heb ik genoeg geld morgen gelijk ophalen:)

    trouwens, hoe zit het met de moeilijkheidsgraad? ik hoor van verschillende kanten dat ze em zo uitgespeeld hebben, maar op very hard bijvoorbeeld...is hij dan wel lastig?
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2003
  17. systemerror14

    systemerror14 Sonic Deaf Monkey

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk is ie dan lastig, probeer maar es zonder radar dit spel door te spelen, das pas moeilijk! en als je niet in easy of very easy zit word het met de M9 ook al iets ingewikkelder, dan vallen ze niet zo snel in slaap (tenzij je ze in hun hoofd raakt) en worden ze ook sneller wakker.
     
  18. Adema

    Adema Tha Rocker

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    mooizo:) want als ik ergens niet tegen kan is het wel lang gespaard hebben voor een game, en em vervolgens in 2 dagen uitspelen...
     
  19. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnen hoe snel speel je deze game eigenlijk uit?
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik deed er de 1e keer 13 uur en 13 minuten over, maar toen speelde ik nog op easy (dat was wel een beetje te easy).
     

Deel Deze Pagina