De jury laten leven. Jury wapens geven en dan al die mislukte hmmm .. al die mensen die hun best doen om zo goed mogelijk te "zingen". Jajajaja, Voelen jullie hem al.
Dat zou dus echt een ongeloofelijke poep game worden....andere woorden heb ik er niet voor...gewoon beetje het concept idols uitmelken. Zeker weer zo'n davilex snotspel. Nou daar zit denk ik niemand op te wachten....ik in iedergeval niet
Krijgt Xbox ook nog een dansplaat? Want Dance Dance Revoltuion 2nd Mix owned echt man .... Kun je lekker oefenen en dan op de arcade uitproberen. Weet je gelijk van te voren welke moves je moet maken ... ik had mensen dat zien doen in Frankrijk .. was niet normaal gewoon , die luitjes dansten cool op dat dansplaat man ... zelfs zonder te kijken maken ze de moves nog in PERFECT .... fantastisch om te zien.
zo'n idols spel zal toch nooit op de xbox verschijnen. Dat is een spel voor de massa, en de massa is in het bezit van een PSX of PS2.
Kheb de voorgaande berichten niet gelezen hoor. Maar op de PS1 was een heeeleee tijd geleden een spel v/d spice girls, daarbij kreeg je een mat en moest je in de maat de juiste richten indrukken (erop trappen dus). Lol... Anywayz, wat ik hiermee wil zeggen is dat het concept niet origineel is.