[Centraal] Ghost Recon & Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. RFP

    RFP Live!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Relaxxing, dat ligt waarschijnlijk aan je router. Ik heb hetzelfde probleem gehad. Dacht zelfs dat niemand Ghost Recon speelde. Tot ik bij een vriend kwam die er zat kon joinen. Andere (compatible) router gekocht en geen enkel probleem meer.

    ps. de andere router loste bij mij ook het downloading probleem op dat ik had bij MechAssault.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2003
  2. Bul4u

    Bul4u Ghost Recon Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook een vriend joinen....

    dat gaat veel gemakkelijker, ik had de eerst dag ook het idee er zijn geen servers, maar dit valt wel mee, ik speel nu de klok helemaal rond....

    kijk hier maar.....

    http://www.brumbiz.com/gr/gr.asp

    suc6!
     
  3. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er vrijdag(morgen dus) overdag mensen online? Wil het nu wel eens Live! uitproberen.
     
  4. BitteEinMarc

    BitteEinMarc Apa Kabar?

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ikke iig...voeg me maar toe gamertag = The Next M.....c Ya @ live! K kan wel wat Nl'ers gebruike bij GR...
     
  5. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind ook in dit spel de implementatie van de friends optie erger dan teleurstellend. Terwijl de heus wel weten hoe het moet. De betatesters hadden de beschikking over een game waarin de friends optie echt stukken beter geimplementeerd was. Tenminste, dat geloof ik. Ik weet het niet zeker... :+

    Maar goed, ik heb vandaag GR 2e hands gekocht en vanavond voor de eerste keer in me Xboxie gepleurd. Ongeduldig als ik ben meteen Live gestart. Er waren vijf teams beschikbaar waarvan er eentje cooperative. Daar heb ik me aangemeld en gevraagd of ze er geen probleem mee hadden dat ik een n00b ben.

    Nou, ze hebben er spijt van gehad. Ik heb een paar keer de eigen mensen een granaat om de oren gegooid en toen ben uik er maar uit gestapt.

    Voorwaar, GR lijkt een machtig leuke game; met name Live, maar je moet echt eerst door de training mode heen voordat je Live gaat. (En zelfs dan heb ik nog moeite. :))
     
  6. mastapiece

    mastapiece Guest

    en jij zegt tegen mij (in de moto gp topic) dat het geen datingforum is???

    wat doe je nu zelf dan??????????????????????

    btje raar dit wouter
     
  7. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal je straks ff toevoegen. Heb pas een paar een paar missies gespeeld, nog wel een beetje een nOOb dus.............

    Maar hij is wel errug cool!
     
  8. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    dude ik ben ook online, kga nu mn box aanzetten!:)

    cya strax
     
  9. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL! vergeet bijna te ontbijten. ff snel dan!
     
  10. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    GR is vet hey, maar wel mega moeilijk!, ik ben vanavond wel weer online, mzzl
     
  11. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, wat ben ik slecht. 9 van de 10 keer zie ik niet eens door wie ik ge-killed word. FF flink oefenen maar. Maar wel erg gaaf spel.
    Kreeg weer een uitnodiging van die gast die zo goed speelt, snap niet waarom hij wil dat ik meedoe, had niet 1 kill laatste game. Nou ja........
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm,

    Ik heb meestal helemaal geen probleem met het vinden van servers. GR is wel laggier dan bv MotoGP, maar dat ligt vaak aan
    de host die gewoon voor te veel man wil hosten.

    De leukse games vind ik 2 vs 2 of 3 vs 3 lms. Als je dan samenwerkt heb je echt en de teams zijn redelijk aan elkaar gewaagd, dan heb j echt zenuwslopende matches.
    Gisteravond met een groep Engelsen echt paar prachtige matches gespeeld!
     
  13. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik ga misschien vanavond ook nog wel ff Ghost Recon spelen. Voeg jullie ook wel ff toe
     
  14. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Super Mario 64

    Super Mario 64 Super Special Ops

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
  16. The Fragsoldier

    The Fragsoldier Xboxlive

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zie ik geen rooms als ik online kom bij GR?En bij alle andere games wel.Het lijkt wel of helemaal NIEMAND GR speelt:confused:
     
  17. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nergens last van hoor.
    Hij vind gewoon netjes alle servers die er beschikbaar zijn enzo.
    Wel duurt het soms een beetje lang om tezeggen dat die server niet meer beschikbaar is maarja we mogen niet klagen toch ?
     
  18. undertaker_fm

    undertaker_fm Active Member

    Berichten:
    353
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook online damit
     
  19. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    is het nu nog de moeite waard om deze game te kopen? of komt er binnenkort een soort gelijk spel dat ook via live gespeeld kan worden.
     
  20. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu 2 dagen en heb er zeker geen spijt van. Veel online opties, dus die blijf ik zeker nog een tijd spelen. Volgens mij duurt het ook nog wel ff voordat er weer een online FPS uitkomt.
     

Deel Deze Pagina