1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol ik dacht dat die niet uitkwam voor de 360.
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij komt wel op de 360, alleen heeft Sony op het laatste moment wat geld laten slingeren om 'm in Europa tijdelijk exclusief op de PS3 te krijgen. Zoals je ziet krijgen de PS3 gamers ook weer de beste versie voorgeschoteld! :+

    *zoekt op PS blog of er al interviews zijn met de devs hoe dit spel mogelijk is gemaakt dankzij de kracht van de Cell en Blu-ray :+
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik vraag me af welke versie beter is :+

    @lenny-t was me voor :+

    Jammer dat alleen de PS3 versie in europa te koop :mad:
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2009
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De PS3 versie schijnt ook niet native op 1280x720 te draaien:

    Nog meer:

    Bron
    Bron2

    Mja, ik heb al op diverse webwinkels Ghostbusters PS3 spel + Blu-ray bundels gezien, dus Sony heeft 'm in Europa gewoon tijdelijk exclusief om de Blu-ray film te pushen. Gelukkig is de US 360 versie regio vrij. :cool: De film heb ik gisteren binnengekregen uit de UK, scheelt je ook weer ruim de helft t.o.v. de woekerprijzen hier in Nederland.
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Iets meer duidelijkheid over een eventueel nieuwe Xbox met Natal ingebakken.

    Bron tweakers:

    Microsoft introduceert in 2010 nieuwe Xbox 360


     
  6. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Betekend dit dan ook dat je recht voor je xbox moet staan om in het midden van je scherm te komen?
    Bij mij staat de xbox bijvoorbeeld naast mijn monitor en als ik daar dan recht voor zit, zou de camera dus meten dat ik meer naar links sta.

    Ik heb dus liever een camera die je gewoon op je tv/monitor kan zetten.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik dacht dat het een gerucht was dat al ontkracht was door Microsoft?
     
  8. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaron Greenberg voelt zich genoodzaakt om met enkele game sites te bellen om het verhaal te ontkrachten.
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo wordt maar weer duidelijk dat Ballmer echt een "loose canon" is.
    Die man heeft (mijn inziens) geen visie behalve, geld, geld, geld.

    Het Xbox team (en Zune) zijn juist de mensen die creativiteit en commercie goed weten te bundelen, wat ze aan het opbouwen zijn kan door zo'n gast als Ballmer weer snel afbreken...
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ingebouwde Natal lijkt me niet handig, ik wil niet perse mn xbox onder mn tv hoeven zetten
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Tot op heden zijn het slechts uitspraken van Ballmer en niet van de Xbox mannen, per definitie neem ik niets aan van Ballmer dus ook die uitspraak niet ;)
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Beetje jammer dat zo'n topman dan weer de rest tegenspreekt, waar komt dat nou vandaan? Beetje slecht hoor. Maar goed, kan Greenberg natuurlijk ook niets aan doen, ook wel sneu eigenlijk voor hem dat Ballmer zijn product aan het verpesten is.
     
  13. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt bij Sony vandaan, Die topmannen van Sony kunnen dat ook zo goed.
    Beetje mooie uitspraken maken die dan meteen weer worden tegengesproken/ontkracht door de mensen die het daadwerkelijke product/spel maken.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: VG247

    Aangezien de 360 beter is verkocht zou Forza 3 in theorie beter moeten verkopen. Ook dat de PS3 nog zo duur is helpt Sony ook niet. Maar moest Sony aan de release van GT5 een (flinke) prijsverlaging koppelen... .


    Bron: Insidegamer




    En nog even over de mogelijke nieuwe 360:
    Hoe meer berichten er verschijnen, hoe meer ik denk dat er een nieuwe 360 komt. Maar dan in de vorm van PS2 -> PS2 Slim, dus niets performance verbeterd (hoop ik toch). Mijn gok is dat het naast een ingebouwde Natal ook nog de Valhalla chipset (GPU en CPU in 1 chip) zal bevatten.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als GT5 in November uitkomt, dan hebben ze er een nieuwe klant bij.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat nieuws van Activision :eek:

    als dat doorgaat wordt het 'CoD MW, only on xbox 360' :+
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: PS3 Hype

    Als Sony dit combineert met een forse prijsverlaging dan is dat toch wel een dikke slag in het gezicht van MS.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    noem me sceptisch maar ik zie het meer als de datum vanaf waar we de echte uitstel gaan rekenen.

    Een titel als GoWIII die van soortgelijke grootte is qua hype etc wordt al breed uitgemeten en komt pas in 2010. Waarom dan niet al meer gt nieuws?

    Ik vind het verder een boutspel, maar dat terzijde :+
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Aye, ik ben ook sceptisch. Eigenlijk geloof ik het gewoon niet :+.

    Maar de datum is best mogelijk. Als ze de datum op de TGS aankondigen hebben ze nog een maand om te promoten. Een aankondiging van zo'n grote titel zo kort is opzicht al groot nieuws wat zich sneller dan het licht zal verspreiden op het internet. Als ze ondertussen al hun advertenties enzo al klaar hebben kunnen ze ook al onmiddelijk beginnen met het verspreiden ervan. Als dat nog eens combineren met een prijsverlaging/PS3 pack dan lijkt een maand meer dan genoeg om de wereld op de hoogte te stellen.

    Ook het feit dat het allemaal zo snel gaat geeft een mens eigenlijk niet de tijd tot nadenken dus is de kans groter dat de de game of zelfs een PS3 op impuls gaan kopen.

    Maar goed, zo'n vaart zal het wel allemaal niet lopen en ik verwacht de titel dan eigenlijk ook niet voor 2010.
     
  20. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Tot op de dag van vandaag geen ingame footage na prologue. Ik geloof het niet, is het wel zo is het goed nieuws, want dan krijgen we eindelijk weer eens een 1vs1 sim. racer game die het tegen elkaar op gaan nemen. Ik ben nu al enthousiast over de filmpjes van gametrailer met 1 on 1 vergelijkingen van grafix/modes/auto's/schade modellen etc.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina