1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    FIA stelt publicatie definitieve deelnemerslijst 2010 uit
    [19 juni - 16:48]
    De FIA heeft besloten om de publicatie van de definitieve deelnemerslijst voor volgend seizoen uit te stellen. De internationale automobielfederatie verklaart dat het eerst de dreiging van de FOTA wil onderzoeken.

    "De advocaten van de FIA hebben de dreiging van de FOTA om een afscheidingskampioenschap op te starten nu onderzocht," aldus de persverklaring.

    "De acties van de FOTA als een geheel, en Ferrari in het bijzonder, vertegenwoordigen ernstige overtredenen van de wet inclusief het doelbewuste inmenging met contractuele relaties, directe overtredingen van Ferrari's wettelijke verplichtingen en een zware overtreding van de concurrentiewet. De FIA zal meteen gerechtelijke acties ondernemen."

    De FIA zegt daarom niet te zullen stoppen met haar voorbereidingen voor volgend seizoen maar de publicatie van de definitieve deelnemerslijst nog even op te schorten.

    "Terwijl de FIA haar wettelijke rechten verdedigt, zal de publicatie opgeschort worden," besloot de FIA.

    bron: f1club.be
     
  2. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg kut hoor, als die afsplitsing door gaat.

    Weg vetste raceklasse!

    Maar voor de game moet het niet veel uit maken. Want die zou over dit racejaar gaan, en dat wordt gewoon afgemaakt.

    Volgende jaren is het even afwachten wat we krijgen, maar nu reken ik nog steeds op een F1 game van het lopende jaar, ergens volgend jaar mei of zo.
     
  3. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Italiaanse team N.Technology heeft zijn inschrijving voor het wereldkampioenschap F1 in 2010 ingetrokken. N.Technology was één van de teams die op de reservelijst terecht kwam nadat ze niet op de officiële deelnemerslijst terug te vinden waren vorige week.

    Omdat de omstandigheden in de F1-wereld ondertussen grondig veranderd zijn, heeft N.Technology besloten om geen kandidaat meer te zijn voor een deelname aan de F1 volgend jaar. Die beslissing komt er ongetwijfeld omdat de grote constructeurs volgend seizoen niet meer in de F1 zullen te zien zijn.

    N.Technology treedt daarmee in de voetsporen van Lola. Zij trokken eerder deze week hun inschrijving terug in.

    f1club.be
     
  4. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet dit even niet hier gepost worden, maar in het Formule 1 topic in het Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle subforum..

    Maar de nieuwe screenshots van de F1 2009 game voor de PSP en de Wii zijn echt dramatisch slecht zeg.. Volgens mij zag Grand Prix Challenge voor de PS2 er nog wel een paar keer zo mooi uit.

    Overigens als de scheiding doorgaat heeft Codemasters echt een kat in een zak gekocht, zoals deze gast in een weblog plaatste.
    http://www.insidegamer.nl/members/46940/weblog/4914
     
  5. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    van mij mogen ze het over het 2009 seizoen houden dan. nu lijkt 2010 een soort gp te worden. ik heb dus geen zin om mee te maken dat coureurs zoals nakajima opeens gaan uitblinken omdat er allemaal gp2 amateurs bijkomen.
     
  6. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik ben er ook bang voor. Maar we zullen zien.

    Codemasters kan deze ramp ook gebruiken om een grootse campagne op te zetten, iets in de trent van:

    Dit wordt de allerlaatste kans op een echte F1 game, hierna is F1 history, mis je deze trein dan zul je er altijd spijt van krijgen, dus nu moet je er bij zijn. Kopuh kopuh kopuh!!

    Ik ga deze gamehype volop mee doen dan. 2 games kijk ik naar uit, Pes, en deze. Waar F1 wel met stip op 1 staat. Ik wacht er al 10 jaar op.

    ;-)
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2009
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn wil ik gewoon een goeie sim.. en codemasters kan en moet dat leveren met de F1 franchise in hun handen.
    Maar mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit welke autos erin komen, al wordt het GP2 of de A1GP.. ik wil gewoon eindelijk weer eens een race game met vlaggen, wrakken, pitstops en alle sim aspecten die er gewoon bij horen in zulke klasses.

    Dat F1 zo goed als dood is nu.. is jammer, ik hoop ook echt dat er een ontsnappingsclausule is voor codemasters en dat ze met deze engine en verder kunnen gaan met welke klasse dan ook.

    Maar hoe dan ook, groot verlies voor die lui.. ik weet nog dat 2-3 maand geleden ze bij teams waren geweest voor alle info, alle data en ook geluiden op te nemen van de autos.. en nu zullen deze autos niet meer mee rijden, al dat werk voor niks dus.

    Zo komt de F1 game echt veel later dan we al hadden gehoopt ook nog eens.
     
  8. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het niet zo...net als bij een huis kopen of een product kopen dat je als koper mag verwachten dat het product of licentie aan een bepaalde kwaliteit voldoet? En aangezien dat nu niet zo is zou `codemasters zijn geld terug kunnen vragen en een Le Mans Series F1 game of FOTA1 game kunnen maken?
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Zo'n vaart zal het echt niet lopen hoor! Let op mijn woorden: volgend jaar is er gewoon weer een F1 met Ferrari, Mercedes en alle anderen ;)
    Het is allemaal politiek en de fabrikanten willen hun zin doordrijven.

    Die Mosely heeft groot gelijk, de bedragen lopen de spuigaten uit. De enige reden dat de grote fabrikanten geen limiet op hun budget willen, is dat ze het ineens veel moeilijker zullen krijgen om de kleinere teams te verslaan als deze net zoveel kunnen besteden als de grote.

    Ze kunnen allemaal goed rijden hoor, kijk maar wat er dit jaar gebeurt met Jenson Button en Rubens Barrichello!

    Nu de game nog!
     
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer als F1 weer op TV is heb ik zin in zo'n racegame. Wanneer komt ie nou eens Codemasters? :9
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben pas tevreden als ik daadwerkelijk 60 laps moet rijden, en tijdens de pitsstop mijn game kan saven. :+ Niet dat dit ooit gebeurt, maar goed!
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik ga er vanuit dat Codemasters het wel voor elkaar krijgt een hele goede F1 game neer te zetten \o/

    Na het zien van die art krijg ik er helemaal al zin in!
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, hop over naar de codemaster forums: http://community.codemasters.com/forum/forumdisplay.php?f=1014 en laat je stem horen.
    Het zal je verbazen hoeveel feedback van spelers ze al in hun game hebben gestopt en willen gaan stoppen.. ze lezen de forums zelf constant en doen ook mee met posten op het forum.
    Veel mensen wouden deze functie (ik heb het daar ook gepost, dat een endurance race MET save functie tijdens het pitten gewoon moet in deze game.. a la test drive le mans voor de dreamcast).

    Die screens zijn bullshots.. maar het neemt niet weg dat hun visie van wat ze willen bereiken inderdaad gewoon puur sim gaat worden,, telemetrie als je in de pits staat? tof!
    Volledige pit crews bij elk team, gave camera view, veel publiek, erg gaaf.

    Nou maar hopen dat F1 intact blijft en niet een sombere klasse wordt zoals het nu dreigt te worden.. hopelijk komt alles weer goed.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Laten ze in die pitstop dan ook meteen dat mini spelletje achterwege laten. Ik zou gewoon graag echt goede animaties willen zien en een benzinetank kunnen meesleuren voor een achievement ofzo is toch dikke lol. :emo:

    Ook mogen ze van mij de lengtes van de in te stellen races wel vebeteren. Voorheen was het 6, 10, 30 of full race. Je moet het imo gewoon door vieren delen als het mogelijk is en anders 1 ronde naar boven of beneden afronden. 60, 45, 30 en 15 lijkt mij een zeer riante verdeling en dan doe je tenminste nog iets dan 6 rondjes bijna non-stop rijden en altijd winnen. :cool:
     
  16. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil met 26 man op de grid staan, helemaal lag- en problemen vrij.

    Dan ga ik in een league racen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die artworks zien er leuk uit, maar het zegt nog niks over het spel want ze kunnen een artworks maken zoals ze willen.
     
  18. schumi360

    schumi360 Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien niet de xbox versie maar dit maakt me toch een beetje ongerust http://www.youtube.com/watch?v=gd96hI-0mK4
    op het codemasters forum zijn ze er ook niet echt blij mee om het maar zacht uit te drukken.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wie gaat er ook een F1 game maken voor de Wii.
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Idd, de wii kun je absoluut niet vergelijken met de xbox360/ps3... Maar eerlijk is eerlijk, het ziet er niet uit :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina