Heey, ik had een vraag, Ik heb op een ander xbox live accaunt mijn standaard e-mail adres gebruikt. nu wil ik een nieuwe aanmaken. kan ik dan het zelfde e-mail adres gebruiken (ik neem aan van niet?) zo niet, kan ik die dan veranderen zodat ik hem alsnog voor een ander acc kan gebruiken? thnx,
Nee volgens mij niet, maar je kan toch ook een nieuw email adres aanmaken voor je nieuwe account? http://hotmail.com
Maar dat email adres hoef je toch ook verder niet te gebruiken. je maakt er een aan bijvoorbeeld: XBW@hotmail.com Daar doe je maar wat gegevens invullen. Dan maak je nieuwe account aan vult dat email adres in, en klaar is kees. Dat is dan alles wat je met dat email adres doet. Je hoeft er niet op te kijken ofzo.
Je kan ook een nieuw email adres aanmaken, dan je oude gamertag overzetten naar het nieuwe adres en vervolgens maak je een nieuwe gamertag aan op je oude adres....
Als hij zijn eigen email adres wil gebruiken wel Ik heb persoonlijk ook liever alles op 1 adres, niet dat het veel uitmaakt voor xbox live, maar het is gewoon handig zeg maar . Het was uiteindelijk wel zijn vraag, of het mogelijk was om zijn nieuwe gamertag aan zijn oude adres te koppelen.
Shoarma kip heeft de oplossing, ik heb t tzelfde gedaan. Ik vind het wel handig om gewaarschuwt de worden dat mn live gold bijna afloopt
Klopt, dat lijkt mij ook heel handig. alleen kan ik niet op xbox.com naar mijn accaunt gegevens toe. naja.. kan wel.. maar je kan niet op wijzigen drukken. al een maand ofzo. dus kan ik nie tmijn e-mail change
Je kan ook alle emails die je krijgt op je nieuwe account, door laten sturen naar je belangrijke account. Dan heb je het ook gemaakt
hmm.. volgensmij doet hij het weer xD alleen ben ik mijn ouderlijke e-mail met w8woord vergeten... stom van me.. dus dat wordt effe zoeken. maar bedankt anywayz! slut /Mod Komen er verborgen frustraties uit, of? Geen rare dubbelposts bitte. - Slurpgeit