Hoi allemaal, ik heb ff een vraagje... ik heb dinsdag mijn xbox naar MS gestuurd. Weet iemand hoe het nu verder afloopt? Krijg ik een mailtje of zo van b.v - de ontvangst in duitsland? - retour zending vanuit duitsland?
Ik had een tijdtje terug hier op het forum toch gelezen dat je wel een bevestiging krijgt bij het ontvangen van je Xbox in Duitsland en de retour zenden, als ze die verzenden vanuit Duitsland kreeg je dacht ik ook een mailtje. Had iemand hier een keer op het forum gezet.
Ik met mijn domme kop heb mijn xbox niet gewoon rechtstreeks naar Microsoft gestuurd. Nee, ik moest per se via Dimension Plus wat 3 week zou duren. nu al bijna 5 week later is mijn XBox er nog niet.
ja je krijgt een mailtje als ze je console ontvangen hebben. En ook nog een mailtje als ze em hebben terug gestuurd, ik heb mn x box ook pas laten repareren , het hele proces heeft bij elkaar 6 dagen geduurd.
ik heb geen e-mailtje gekregen.. maar nu heb ik ff (was vandaag rond 9:00) de custom care gebeld en die vertelde me dat ie al gerepareerd is en al onderweg is!!!!!!!!! ennu King Blow Me bel ff naar Dimension Plus zij moeten een referentie nummer hebben waarmee jij kunt informeren bij MS waar je xbox is/verblijft ik zal ook nog reageren als mijn geliefde xboxje er weer is
vanmorgen gebeld, om 10 uur kreeg ik van supxbxen@xbox.com een reactie terug met de UPS code ff gekeken op www.ups.com waar mijn pakketje was en wat blijkt was ie al onderweg Net ff naar huis gebeld en ja hoor HIJ IS WEER THUIS!!!!!!!!!!!!! (nu maar hopen dat ie goed gemaakt is)
Sorry Fliepke maar het broertje van Perico (ikke dus) had dat dus wel!!! Ik kon mijn geliefde groene juweeltje weer direct terugsturen.... sukkels hadden niet eens door wat er aan de hand was. Niet erg voor Perico, want die heeft nou mooi mijn XBOX ijsmuts gekregen!!! Overigens: mijn xbox was wel goed gemaakt de tweede keer - ik kreeg gewoon een hele nieuwe!!!