The Green Mile

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door LadyBug, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyBug

LadyBug Guest

Een vraagje...

Kunnen jullie de eisen niet een beetje makkelijker maken.
    Kijk 3 maanden lid ben ik wel, maar hoe kom ik in godsnaam aan 250 ZINNIGE posts, want dat willen jullie tog in het gewone ontopic forum.
    Dat lukt dus nooit.
    Dus dan moet je het al met van die onzinnige posts gaan proberen.

K zal wel een slotje krijgen, maar ik hoop dat jullie deze thread laten staan zodat de anderen ook hun mening kunnen geven.

b.v.d

LadyBug

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2003
  2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Je komt hier toch voor de Xbox en niet voor de Green Mile? Dan is het toch niet zo erg om gewoon rond te blijven hangen op de Xbox fora? Persoonlijk vind ik ook dat de eisen van de posts wat omlaag kunnen, maar ja..

3. LadyBug

LadyBug Guest

Nee daar heb je gelijk in, maar ik vind dat als ik me normaal gedraag in de gewone flora dat ik dan best na 4 maanden lid te zijn recht heb om ook ff onzin te lullen op The Green Mile.
    Voorwaarden eraan stellen is prima, maar zeg eens eerlijk,

Hoe lang duurt het om 250 ZINNIGE posts te plaatsen?

Te lang vind ik, dan krijg je alleen maar van die posts van,
    Ja dat vind ik ook.
    Haha.
    En die verklooien het hele gewone forum.

Dus, iets minder posts is ook goed.

4. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 250 posts ook ietwat veel. En dan telt Xbazar ook nog niet mee. :mad:

Even een vraagje, kunnen jullie er niet voor zorgen dat de onderwerpen van The Green Mile niet tussen de gewone onderwerpen komen te staan. Want ik druk er elke keer op en dan zie ik dat ik er niet bij kan en dar erger ik me dan aan.

5. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat vraag ik me ook af ben al hééél lang lid, maar heb nog geen 250 posts( tenminste dat denk ik).
    Begrijp dat jullie willen wel een beetje moeten kijken of mensen serieus zijn. Ik Kijk altijd netjes als ik een vraag heb of ik 'm in de FAq kan vinden of met de zoekfunctie. Dit betekent dus automatisch dat ik daardoor niet onnodig post en daardoor een lager aantal posts heb.
    Maar na meer dan een jaar lid zijn zou je toch gewoon toegang moeten kunnen krijgen??
    Laat me aub even weten wat jullie mening hier nou precies over is???

Laatst bewerkt: 21 mrt 2003
  6. LadyBug

LadyBug Guest

Kijk dat vind ik nou ook...
    Ik ben al sinds november lid, en een serieus lid.
    En nog krijg ik geen toegang, kijk naar de soort posts ipv de hoeveelheid...

*was ik maar een mod :p*

7. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    tja je verdoet je tijd met hier klagen.. je posts op dit forum tellen nl. niet mee! :+

ik vind 250 ook erg hoog, maar het lijkt me dat er ruim voldoende users de cut wel halen, dus waarom zou hij omlaag moeten?

8. LadyBug

LadyBug Guest

Voor de anderen?

9. LadyBug

LadyBug Guest

die niet aan 250 posts komen maybe

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2003
  10. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Er worden geen uitzonderingen gemaakt dat weet ik wel,en of de postcount omlaag kan tsja dat ligt niet aan mij.Maar the green mile is dan ook ff een beloning nadat je je lang genoeg bewezen hebt als trouwe member mag je nu ook is onzin posten(in zekere mate),het is geen must het is gewoon een beloning.

11. LadyBug

LadyBug Guest

Dat is namelijk nog zo'n punt, waarom tellen deze posts niet mee?
    Niet belangrijk genoeg?
    We praten in dit forum wel over jullie website, en geven onze mening.

12. LadyBug

LadyBug Guest

Ja een beloning voor die gasten die toen de offtopic chat er nog was ff 400 onzin berichten hadden gepost en dus meteen toegelaten werden.
    De mensen die af en toe een zinnige post plaatsen worden dus gedwongen meer (onzin) posts te plaatsen om ook ff te mogen chillen op The Green Mile

13. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    ach dat rare gemodereer en de vreemde ideeen over wie wat wel mag en waarom dan wel niet, dat maakt XBW juist altijd zo lekker kneuzig en knullig - en daarom komen we hier!

maar goed, veins gewoon een probleem over je xbox live connectie, waar je echt niet uitkomt, wat men ook suggereert. en vaak bumpen als-ie wegzakt! }:]

binnenkort:
    The Green Ile
    alleen voor XBW users die full-time vakkenvuller zijn. En dat kunnen bewijzen met een foto!!

Laatst bewerkt: 21 mrt 2003
  14. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat vraag ik me ook af ben al hééél lang lid, maar heb nog geen 250 posts( tenminste dat denk ik).
    Begrijp dat jullie willen wel een beetje moeten kijken of mensen serieus zijn. Ik Kijk altijd netjes als ik een vraag heb of ik 'm in de FAq kan vinden of met de zoekfunctie. Dit betekent dus automatisch dat ik daardoor niet onnodig post en daardoor een lager aantal posts heb.
    Maar na meer dan een jaar lid zijn zou je toch gewoon toegang moeten kunnen krijgen??
    Laat me aub even weten wat jullie mening hier nou precies over is???

Wacht op een reactie van één van de mods, ik hoop dat ze dit wel serieus nemen.
    Als serieus forumbezoeker voel ik me nu een beetje in de kou gezet. sinds november 2001 al lid en nog steeds niet gezien als volwaardig forumbezoeker??
    Kijk deze dingen kunnen mij een klein beetje kwaad maken, hoop op een beetje begrip!!!

15. LadyBug

LadyBug Guest

DAT vind ik nou ook...

16. LadyBug

LadyBug Guest

De mods houden zich wel erug stil, behalve shriko...
    Thnx voor je mening trouwens.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het behalen van Green Mile acces is geen vereisde hier. Ik snap je probleem dus ook niet? Het is niet het ultieme streefdoel, niet de hoogste kaste of whatever. Het is iets extra's voor de mensen die zich reeds bewezen hebben, geen streefdoel voor ieder nieuw lid.

Ik denk dat we dit gewoon maar in de FAQ moeten zetten want ook dit is al de 100e keer dat ik dit uit moet leggen aan mensen die het principe niet willen snappen.

18. LadyBug

LadyBug Guest

Voor de mensen die zich reeds bewezen hebben...
    Juist ja, bewezen door lang lid te zijn. DAT BEN IK OOK.
    en door dan ook nog ff 250 posts te plaatsen.
    Dat vind ik belachelijk, je moet kijken of iemand serieus post en niet hoeveel die post.

19. LadyBug

LadyBug Guest

En in de Faq kan je je mening niet geven, hier wel.
    Lang leve het The Green Mile forum voor "nieuwe leden" volgens Wouter.

Maar als de mods negatief reageren zal de thread wel niet lang meer leven...

*snik*

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dan zouden de mods per individu moeten kijken of ze "recht" hebben op the Green mile.. Met 5000+ members is dat gewoon een onmogelijke zaak.. Dus moeten ze een algehele regel instellen .. Dat sommige mensen daar misschien onterecht een nadeel aan hebben is natuurlijk klote maar er moet ook ergens een grens getrokken worden..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina