Na 4 seizoenen kon ik naar de profs toe, niet gedaan omdat ik eerst nog nummer 1 van de amateurs wilde worden. In seizoen 5 twee toernooien gespeeld en voor de rest alleen maar getraind, achiement binnen en zit nu in mijn eerste seizoen bij de profs, sta 118.
iemand die de game speelt? Heb je de game niet. Vraag je af of je hem koopt...dat terzijde. Meer praktisch. De game is buggy en loopt vast op het laatste toernooi waar je verkleed moet spelen. 3 keer achter elkaar is de game vastgelopen bij het laden van de finale. Moet ik helemaal verkleed? Hoe heeft iemand anders dit toernooi gewonnen?
Ik ga hem het weekend aanschaffen. Ik heb nu Top Spin 2, maar de demo van top spin 3 vindt ik niks. Er is geen demo voor vt2009 dus dan maar zonder.... nooit vt gespeeld dus .....
Er is wel een Virtua Tennis 3 demo. Virtua Tennis 3 vind ik sowieso beter dan 2009. Ik weet niet wat ze hebben gedaan met het dropshot. Met deel 3 was het precies goed, een mooi wapen als je iemand in de verdrukking hebt. In 2009 is het waardeloos, zodat je veel te vaak alleen van de baseline staat te tennissen zonder een verschil te kunnen maken. Een beetje zoals Sega Superstars Tennis. Ik had verwacht dat 2009 hetzelfde zou zijn als deel 3, maar dan net een tikkie beter. Maar helaas is het net een tikkie slechter. Ook kan je alleen Ranked spelen met je eigen poppetje, wat ik ook geen aanwinst vind. Ik heb helemaal geen zin om die ubersaaie World Tour te spelen om je speler beter te maken. Dat heb ik gedaan met deel 3, dus heb echt geen zin om het weer te doen. Je krijgt totaal geen tegenstand. Wat singleplayer betreft, is Top Spin 3 echt een stuk beter. Online is Virtua Tennis beter, maar dan doe ik liever deel 3.
Ik begin die World Tour al saai te vinden. Die spelletjes vindt ik niks ..... Maar die wedstrijden stellen niks voor .. maar 2 korte setjes ... 8 punten want ik win ze op mijn sloffen ........ Er moet wel wat uitdaging inkomen ........ En het valt me op dat je alleen 'fout' kunt slaan (OUT) tijdens de opslag en niet in het spel zoals met Top Spin.
Hij kan wel uit, maar het gebeurt zelden. Het duurt idd. erg lang voordat het moeilijker wordt, maar het komt er uiteindelijk wel van.
Ik heb hem ook aangeschaft. De amateur tour stelt inderdaad 10x niks voor. Bij Pro wordt het al wat uitdagender! Goede tip vd sponserwedstrijden om rackets vrij te spelen, ik skip ze normaal behalve als ik vriendjes nodig. thanks!
ik heb er nu 29 uur in zitten en het zijn 29 saaie uren geweest... er zit echt totaal geen uitdaging in... ben nu nr. 10 op Prof. niveau en heb nog geen enkele echt lastige party geweest... af en toe wint mijn tegenstander zijn service game maar mijn service games win ik met gemak... en om iedere keer met maar 1 rank omhoog te gaan is wel heel erg slecht gedaan. Ik snap dat je daardoor de speelduur verlengt maar laten we het nou niet overdrijven. Sommige toernooien win ik terwijl ik niet eens omhoog ga.
het moet niet gekker worden... ik win alle toernooien en degene in mij bereik (.20-16) speel ik allemaal.... nu neem ik 2 weken rust omdat er niets te spelen is en opeens ga ik van 10 naar 12.... WTF man.... wat een dom systeem is dit zeg.....
Dat systeem is pure bagger. Ik vind het nog knap van sommige mensen dat die al 7 seizoenen met de World Tour bezig zijn. Ik had er al schoon genoeg van (in seizoen 1) toen ik 20 toernooien had gewonnen en toen op plek 84 ofzow stond. Altijd maar 1 plek omhoog en soms helemaal niet omhoog, gaat nergens over.
gaat automatisch... even kijken in je calender en daar zie je precies welke tournooien er nog aan zitten te komen (en oefenpartijtjes) ik heb em uit de xbox gehaald en verwacht niet dat ie er nog terug ingaat... wat een #*%^# systeem zeg..... ben alweer meer dan een week bezig om van 8 naar nr. 1 te komen, ik win alles maar toch sta ik sosm opeens 11e..... even rusten jen je bent je gewonnen plaatsen weer kwijt.... ja zo kan ik ook een eindeloos spel maken
om te stijgen in de amatuer ranking moet je dan dubbel en enkel spelen. gaat wel erg traag, maar ik vind het wel erg leuk om te spelen.