1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Als GT5 in Nov2009 gereleased zou worden, ga er dan iig vanuit dat dat voor Japan is. Ik zou bijna mn rechterhandje willen verwedden dat GT5 niet voor Q1 2010 in de EU te krijgen is.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo doen we dat Randy. :cool:

     
  3. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet neit of dit al bekend was hier maar ik vind dit opmerkelijk nieuws. Stel je eens voor, geen activision games op de PS3. Ik denk wel dat de ps3 een prijs verlaging krijgt. Waarschijnlijk met kerst ofzo, kan haast niet anders.


     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2009
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gaan we weer :+

    Dus volgens het gerucht krijgt de Elite de prijs van de Pro en komt er een nieuw topmodel met 320GB schijf.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Cool , die wil ik wel. Mijn 120 GB is altijd vol :mad: Voorwaarde is wel dat hij niet duurder wordt dan de Elite nu is.
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik net een grotere HDD kopen komen ze met een nog grotere 8).
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel beter zijn, alleen dan moeten ze de 120 GB HDD wel goedkoper maken, want 20 GB HDD is natuurlijk nog steeds 90 euro! (Adviesprijs in de winkels).
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    ? De 120 GB zag ik laatst alleen maar voor +/- €110-€120. Ga denk ik zelf voor dat Xbox Live Starterpakket, headset/xboxlive/oude hdd raak ik vast wel kwijt aan vrienden oid.
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is wel goedkoop voor Arcade/Core gebruikers, maar ik bedoel, in mijn geval (en waarschijnlijk nog veel meer op XBW) zou het alleen maar genaaid overkomen:

    - 60 GB HDD, oké, dat is wel goedkoop maar binnenkort komt Games on Demand uit, en dan heb je wel wat groter nodig, Video Marketplace & Arcade games.

    - 3 Maanden Live: Ik heb Live lopen tot April 2010.
    - Ethernetkabel: heb ik al.
    - Headset: Heb ik ook al.

    Denk dat dit wel voor heel veel mensen geld, dusja. En dit voor 90 euro. Dan heb ik liever een 120 GB HDD + Transferkabel voor dezelfde prijs, want dat komt in mijn ogen minder genaaid over. ;)
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Xboxlive Starterpack kost €70
    120GB HDD €120

    3 Maanden Live/Headset raak ik vast wel kwijt via de Xbazar of aan vrienden voor €10 p.s oid. M'n oude 20GB HDD kan ik waarschijnlijk ook wel lozen voor een euro of €20-€25. Extra Ethernetkabel kan altijd handig zijn. En aangezien ik nooit Arcade games koop en ook geen gebruik ga maken van Games on Demand is 60GB genoeg voor mij. Eigenlijk is 20GB al genoeg maar af en toe is het gewoon irritant als je een demo wilt downloaden en weer ruimte vrij moet maken :b:.

    Ik voelde me trouwens pas genaaid, kocht m'n 360 ergens vorig jaar in mei. Relaxt gamen en daarna op vakantie, kom ik terug in Nederland is de 60GB HDD geintroduceerd :'-(.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, in jou geval is het dan wel weer voldoende. Iig is 20 GB HDD veel te weinig als je je bedenkt dat je nog niet eens beschikking hebt over de volledige 20 GB, maar 13 GB, en dan is één demo tegenwoordig 1 of zelfs 2 GB en Arcade games worden ook steeds groter, evenals mappacks... (om nog maar niet te beginnen over Games on Demand..)
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    20GB kan écht niet meer idd, dat is gewoon te weinig. Heb nu een 60GB waarvan nog 6 vrij, ik gebruik heel veel de installatie optie :+
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, wil al een tijdje een grotere HDD maar geef m'n geld steeds uit aan iets anders :+.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan je nog wel ff wachten op een 320GB HDD (als ie dan maar niet 320 euro gaat kosten net als die 1 euro per GB bij de 120GB versie 8))
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik ook doen, wie weet gaat de 120GB dan in prijs omlaag O-).
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    We gaan ons even op grijs gebied begeven:
    Bron: Eurogamer

    Het youtube filmpje is wel gemaakt op een niet al te krachtige pc (grafisch gezien dan).



    En geen idee waar ik het moet plaatsen dus doe ik het maar hier:
    Bron: Insidegamer

    Een game waarin jouw keuzes de verhaallijn beïnvloeden en zonder actie? Van mij mag die gerust komen :9.
    De heren van IG zijn weeral eens lekker dom bezig en vergeten dat je in films of boeken de verhaallijn kunt beïnvloeden.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Tegenwoordig proberen ze (IG) in elk nieuwsbericht grappig te doen, lekker professioneel als het nergens op slaat.

    Er zijn dan wel gamers die een spel spelen voor het verhaal maar die de combat ook wel interessant vinden. Ik denk dat de markt vrij klein is hiervoor, als ik begrijp zoals ze het bedoelen. Bioware neemt die uitspraak misschien iets te letterlijk.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben bang dat je iets episch mist. Je moet wel andere gameplay introduceren om de combat te vervangen. Alleen is het oplossen van een puzzel niet zo indrukwekkend als het verslaan van een boss zo groot als een flatgebouw.
     
  19. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ligt er ook weer aan wat voor een puzzel natuurlijk. Een puzzel kan ook moeilijk zat zijn. Zeker omdat de gemiddelde gamer alleen op knoppen ramt en dood en verderf wil zaaien. Denken aan de andere kant doe ik al zat op school. :+
     
  20. YamaPI

    YamaPI Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Insidegamer is zo gruwelijk dood, in het weekend ligt hun hele nieuwsgedeelte vast en hun fora vind ik niet het aparte gevoel geven van een community (al is dat smaak ;))
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina