Voice Chat xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MOSSAD[NL], 18 jun 2009.

1. MOSSAD[NL]

MOSSAD[NL] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik hoop dat dit in het goede forum dingetje staat. :p
    Ik had een vraagje, ikheb laatst een headset gekregen voor mijn verjaardag maar hoe moet ik een voice chat beginnen met een vriend?
    Ik heb echt al van alles geprobeerd maar het wil maar niet lukken, of komt dat dat ik een game speel ?

Alvast bedankt :thumbs:

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Guide openen -> Friends -> Friend Selecteren -> A drukken -> Invite to voice chat.

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Gewoon een chat-request sturen, of je vriend inviten in een party. Dit kun je gewoon doen bij de friends-list, door de vriend te selecteren en dan op X drukken.
    Als het goed is zou je gewoon kunnen praten dan :)]

EDIT:

Hehe lenny is wat specifieker

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je kan ook een Party chat beginnen.

Ga naar je friend en druk dan op Invite to Party. Als het goed is moet hij na een paar seconden jou "party" joinen. Je kan in deze mode ook MEER mensen uitnodigen i.p.v telkens 1-op-1 praten.

Succes! :b:

5. halo3master3

halo3master3 If it moves kill it

Leuk Bevonden:
    0
    O o o ik heb ook een vraagje:p ik heb all mij settings op headset staan en toch krijg ik soms door de tv|:-

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Als je met Halo3 in een party zit en er zitten in een lobby andere mensen die ook chatten krijg je hun chat via de tv speakers. Dit kan je oplossen door team only te kiezen in je Halo3 opties..

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Alles zou via de Headset moeten lopen als je dit zo hebt ingesteld. Het kan zijn dat de aansluiting van Headset -> Controller niet 100% in orde meer is en dat je daarom af en toe mensen door je TV hoort.

Normaal gesproken hoort alles gewoon netjes via je headset te komen.

8. MOSSAD[NL]

MOSSAD[NL] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor het late reageren :p, was het helemaal vergeten.
    Bedankt voor de reacties , maar nu vraagt de xbox om de NAT settings te veranderen.
    Hij moet op OPEN staan maar hij staat op STRICT, maar goed.
    Hoe kan ik die veranderen? ik had al wat gekeken, je moet dus in je router komen maar daar kom ik maar niet in :p.
    Ik heb al in dos ipconfig geprobeerd en ip in de browser ingevuld maar dan kom ik er als nog niet in, een een default gateway kan ik ook niet vinden.
    Heeft iemand suggesties?

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    ipconfig /all in een DOS box invoeren voor meer informatie over je netwerk.

Dan kijken in welk poortje ( PC -> Router ) je een UTP kabel hebt hangen. Kijk dan hoe de Netwerk kaart heet en kijk DAN naar de informatie. Als het GOED is moet je Standaard-Gateway ergens zien staan. Soms is dit 10.0.0.1 of 192.168.0.1. Als je een ander IP nummer ziet hoef je daar niet op in te loggen. Is meestal van je Provider ;)

Mocht dat niet goed zijn is het verstandig om je Router even te resetten. Hierdoor zal je het 192. adres krijgen. Althans, dat is MEESTAL wel het geval. Log dan in met Admin / Admin ( dus Login naam + wachtwoord ).

Succes.

10. MOSSAD[NL]

MOSSAD[NL] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het eraan liggen dat ik een draadloze verbinding heb met het internet?
    Ik namelijk ipconfig/all gedaan toen kreeg ik als standaard gateway: 192.168.62.1 dat ingevuld in de browser en dan kom ik gewoon bij google uit |:-.
    Ik snap er de ballen van :p.

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Met een draadloze verbinding zou het gewoon moeten werken.

12. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Probeer anders, als je router het heeft, om UPNP aan te zetten. Dat is de enige manier om hier in huis 2 xboxen of meer tegelijk op live te krijgen.

Deel Deze Pagina