Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrisnuldertien

    chrisnuldertien Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    is hij echt nutteloos ja?, ik heb laasts zon temperatuur meting gedaan, en het scheelde wel een hoop of ik nu met, of zonder intercooler speelde. en de hoeveelheid lucht die er aan de achterkant uit komt nu is ook veel meer als zonder. en de intercooler TS heeft ook een eigen stekker dus haalt ook geen stroom uit de xbox, dus hij zal toch wel ergens goed voor zijn?
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe heb je de temperatuur gemeten dan? Met een infrarood laser op de heatsinks? Punt is dat het niet de hitte is die een RROD veroorzaakt, het helpt alleen mee. Als je echt RROD vrij wil gamen moet je je moederbord in een kast bouwen die fatsoenlijke afstandsbuisjes heeft, en niet in een kast waar het moederbord gebogen in ligt, zoals bij de 360 het geval is.

    Dat hij meer lucht uitspuugt zegt niks, zeker niet als het koude lucht is, want dan neemt hij geen hitte mee. Die intercooler zit niet gesealed vast aan de achterkant, dus het zal ook wel een hoop valse lucht zijn.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2009
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Hm, zo'n watergekoelde die je wel s ziet op internet zou wel handig zijn.

    Ach, in 2010 komt er waarschijnlijk tòch een nieuwe xbox360. Ik geloof dat die CEO gewoon zn mond voorbij heeft gepraat.
    Die ontkenningstechniek kennen we zo onderhand wel van Microsoft. ("nee er komt geen 1080p ondersteuning" of "het model van de xbox360 met hdmi was een probeersel, maar komt niet op de markt").

    Het lijkt mij dat de RROD problemen veels te veel geld kosten, dus beter is het om een beter apparaat te maken.

    Als ze zorgen dat Natal toch alleen op de nieuwe box komt, koopt iedereen deze toch wel. (ik zeker!).
    Als ze er meteen een 500GB (1 terra zie ik niet gebeuren) inhangen en een aparte optical/stereo output direcct vanuit de xbox, zijn ze meteen goed bezig.
     
  4. Uchocke

    Uchocke Guest

    Jah je moet het in zo"n pc kast zetten.
     
  5. chrisnuldertien

    chrisnuldertien Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou wel een redelijke stap zijn van microsoft om een nieuw model xbox te launchen samen met Natal. als ze slim zijn dan alleen gebasseert op de errors die er nu zijn, Kijk als ze voor de graphigs enzo nu een nieuwe xbox in 2010 gaan komen dat zou veels te vroeg zijn, er is nog genoeg uit deze kast te halen, en sony lacht dan in het vuistje, helemaal netjes van microsoft zou dan zijn , dat degene die meer dan 2x een error hebben gehad en hebben moeten laten repareren , met een kleine korting die nieuwe xbox mee krijgen. . maarja dat is meer een sprookje dan dat het werkelijkheid wordt denk ik.
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die labels van Microsoft ontvangen, het enige wat ik nu moet doen is toch een aparte afspraak maken met UPS? :9.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Pak hem wel alvast in want soms staan ze wel eens binnen 5 min voor de deur.
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze zijn erg snel inderdaad :+. Het record hier is dat ik om tien over 4 gebeld heb, en ze om half 5 al in de winkel stonden. (gebeld voor m'n werk, dus :+)
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie trouwens nog iets qua bescherming in de doos gedaan? Heb nu de officiele 360 doos + een andere liggen en ga de 360 daarin zetten maar heb geen idee of ik die piepschuim dingen nog heb liggen :9.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet in de officiële xbox doos doen, dat mag niet. :)
    Zelf had ik een doos waar die precies in kon, en had zelf nog wat plastic zakken in de hoeken gestopt.
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    360 in officiele doos die weer in een andere doos gaat was m'n plan 8).
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja kan ook. ;)
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Beetje krantenproppen heb ik aan de zijkant gedaan toen. Hij was toch al kapot :+
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Had zelf ook wat kranten erbij gedaan en wat van dat bubbeltjesspul. Wilde niet teveel risico nemen. Is trouwens 3 keer goed gegaan
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn controller is kapot en wil MS bellen, maar dit nummer 0800 023 3894 is de support, en daar krijg ik niet de optie die ik eerst wel had om te kiezen tussen de hardware en de losse onderdelen. Volgensmij is dat ook een ander nummer. weet iemand dat nummer?
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu dat labeltje uitgeprint, maar ik zie iets staan over een factuur/product informatie oid, maar dit moet ik toch juist niet invullen? Aangezien het ook niet is aangeraden om het in de officiele 360 doos te sturen omdat spullen dan 'kwijt' kunnen raken.

    E: Tot hoelaat kan UPS je 360 eigenlijk ophalen? :)
    E2: Moet ik m'n referentienummer + retouradres gewoon op een blaadje op een random plek op de doos plakken of wat?
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj, net online een afspraak gemaakt met UPS. Vraag me af hoelaat ze hem komen ophalen, afspraak 2 uur geleden gemaakt :+. Btw, ik hoef toch alleen m'n 360 + label mee te geven en verder niks? :)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    360 zonder HDD en andere zooi in doos, label erop plakken, dicht maken en weggooien naar UPS! :cool:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel even kijken of die jou kant op kijkt als je hem gooit, anders vangt die hem misschien niet.
     
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vorige week vrijdag (19-06-09) mijn kapotte xbox360 verstuurd. Heb vandaag ( 25-06-09) een gloednieuwe ontvangen ;). Klasse werk van MS.

    Had eerst een 360 met bouwjaar 2005 nu een nieuwe met bouwjaar 2009.:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina