1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    UPC. Heeft tevens de goedkoopste abbonementsvorm op Sport 1 en Eredivisie Live.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    UPC kan ik de postcodecheck niet van vinden op de site. Ziggo kan ik zeker nemen.

    Wat kost een schotel en wat kost CanaalDigitaal dan per maand (inclusief Sport1 en Eredivisie Live)? Vind het zo'n onoverzichtelijke bende op die site.

    En zo'n schotel. Leuk, maar ik heb maar aan één kant (oost) de mogelijkheid om een schotel op te hangen, aangezien ik in een groot pand zit... Hoe werkt dat dan? Edit: Ik kan 'm op het zuiden zetten, dus een schotel is opzich mogelijk.


    Maar als ik het goed bekijk ben ik voor UPC digitale tv (met Sport1/Eredivisie Live) en het uitgebreide zenderpakket (HD hoef ik niet per se) + internet zo'n 60 euro p/m kwijt?
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  3. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Schotel moet je ook een beetje als hobby zien. Het is een hoop uitzoek werk en dat begint al bij welk abbo je wilt lol. En als je weinig om HD geeft zou ik zeker geen schotel nemen want laat door nou net het sterke punt van sateliet liggen. Aan de andere kant als je voetbal/sport leuk vindt is schotel bijna perfect, maar ja zoals gezegd een hoop uitzoek werk. Maar als je er eenmaal een beetje in thuis bent kun je van nagenoeg alle wedstrijden in Europa in HD kijken ;)
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wij hebben thuis UPC met:

    - Internet Fiber Power 30
    - Digitale TV Royaal + DVR
    - Eredivisie Live + Sport 1
    - Onbepert Bellen + EU
    - Extra mediabox

    En ik geloof dat wij in totaal (incl. gemeentetarief) €85,- kwijt zijn per maand.
     
  5. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de postcodecheck van Ziggo positief is, kán je geen UPC kiezen. Het is ofof, dus waarschijnlijk woon je in een Ziggo gebied en kan je UPC uit je hoofd zetten. ;)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een geitenneukers!

    @ Iedereen: bedankt! Zal wel gewoon Ziggo worden dus... Hoewel ik daar slechte verhalen over hoor, maargoed. Is KPN of Casema ook niet gewoon een optie? Of Tele2? En ik heb ook van m'n stiefbroer ooit het verhaal gehoord dat een dreambox geweldig is. Via internet alles kunnen ontvangen wat je maar wil, in topkwaliteit. Wat moet ik me daar bij voorstellen?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb je de postcodecheck bij UPC gedaan?
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Beschikbaarheid
    Uw adres valt helaas buiten het gebied waar UPC diensten aanbiedt. Op de website van NLkabel kunt u een kabelbedrijf vinden dat u van dienst kan zijn.

    Zoals Aleko al beaamde klopt het dat Ziggo wel matcht, en daarom UPC (bijkbaar) niet. Helaas, want dat was wel voordeliger geweest :mad:

    Merk je trouwens veel verschil tussen 2 Mbit, 5 Mbit en 15 Mbit internet? Kan het me haast niet voorstellen...
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Met gewoon surfen niet natuurlijk. Wanneer je via nieuwsgroepen gaat downloaden wel. Met 10Mbit zat ik op 1,1mb/s..met 30Mbit zit ik op 3,5mb/s.
    Tussen 2Mbit en 5Mbit zit natuurlijk niet echt veel verschil.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Waarom heb je bij Ziggo voor los internet de keuze tussen 2, 5 en 15 mbit, en bij het alles-in-1 pakket tussen 1, 10 en 20 mbit :confused:

    Wat een SCHIJTsite ook zeg...
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij UPC zit er ook verschil tussen de 2 in 1 en 3 in 1 pakketten.
    Zou als ik jou was een Alles-in-1 pakket nemen met 20Mbit. :)
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Klinkt 't meest logisch, maar dan zit ik met overbodige telefonie (goed, dat kost waarschijnlijk toch niks extra t.o.v. los internet + tv nemen) en moet ik ook nog Sport1 + Eredivisie Live van 2x 15,- euro er bij nemen. Dan betaal ik 95 fucking euro per maand. Da's toch niet normaal......
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Eredivisie Live is bij UPC maar €9,95 en ik heb destijds gebruik gemaakt van de combinatie-aanbieding: Sport 1 + Eredivisie Live voor €14,95! Daar heb je bij Ziggo alleen maar Eredivisie Live óf Sport 1 voor! 8)
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Daarom. Ziggo is gewoon een pauperhap. Voldoen qua prijzen volledig aan hun imago in ieder geval...

    Maargoed, ik denk dat ik gewoon alles-in-1 neem met Film/Sport1 en Eredivisie Live. Dat kost me dan afgerond 100 ekkies in de maand. 't Moet maar. Tenminste wel dat kutkastje gratis en alles gratis geïnstalleerd, dat is al heel wat. En ik kan 't wel opzeggen wanneer ik wil, dat scheelt ook.

    Nee, dan neem ik trouwens het alles-in-1 met 10 Mbit, meer dan genoeg. Alleen dan heb ik maar weer een max van 50GB aan nieuwsgroepen :'-(
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja opzeggen wanneer je dat wil..waarom wil je dat..je hebt toch geen andere keuze dan Ziggo! Zelfde als dat wij hier gebonden zijn aan UPC.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee, maar stel dat ik het een keer niet kan betalen, dan flikker ik gewoon een maand (of meer) Sport1/Film1 en Eredivisie er uit. Dat kan wel wat schelen :9
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    100 euro per maand. Trieste boel zeg.
    1 ding weet ik wel, je zit de complete zaterdag en zondag voetbal te kijken. Deed ik toendertijd ook :p.
     
  19. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0

    Met alles-in-1 extra zeker? (20 down 3 up)

    Houd er wel rekening mee dat per 1 juli de snelheden bij Ziggo omhoog gaan. (Zie hier)
    (Alles-in-1 extra gaat naar 50 down en 5 up en alles-in-1 plus gaat naar 20 down en 3 up)
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Alles in 1 van Ziggo heeft nog een veel grote voordeel tegenover alle abonnementen los nemen.
    Bij Alles in 1 heb je geen jaarcontract meer, je kan elke maand van internet- , telefoon- of tv-abonnement wijzigen.

    Kreeg vandaag mijn nieuwe factuur van Ziggo en weer stonden iTV-decoder en iTV-abonnement niet op de rekening.
    Moet namelijk nog steeds de € 130 voor de Cisco decoder betalen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina