1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Magic the Gathering Pool

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kaneda, 22 jun 2009.

  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Blij verrast te vernemen dat Magic als xbl arcade spel is uitgebracht, had er voordien nog niets van vernomen. Nostalgie gecombineerd met de mogelijk om op live tegen andere te spelen, wat wil je nog meer!
    Heb nog maar snel even de trial versie bekeken, ziet er alvast mooi uit. Misschien had ik toch wel wat meer 'eye of judgement'-like style verwacht van animaties, maar het is ook slechts een arcadespel.

    Met wat ik hier al snel gelezen heb kan je dus blijkbaar je deck(s) zelf in beperkte mate samenstellen door nieuwe kaarten te unlocken. Eenmaal unlockt kan je hem dan automatisch 4x in je deck stoppen, of telt het slechts als 1 kaart? En is het eigenlijk mogelijk om met combinatiedecks (verschillende kleuren) te spelen?
     
  2. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, maar goed dat zijn een stuk of 400 kaarten niet echt veel dus omdat het gehele kaart spel uit veel meer kaarten bestaat valt wel een deel van de sfeer weg denk ik...

    Ik heb net vernomen dat je geen eigen decks kan samen stellen... wel jammer. Op de officiële forums zijn ze daar niet over te spreken en het beperkt aantal kaarten ook, dus er komt vast nog wel een update _O_ (gaat nu de trial spelen)
     
  3. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Hele nacht gespeeeeelt online potjes met 4 man wat is dat toch mooi :9
    En als het goed is kan je gewoon je eigendecks samen stellen.
    je hebt een deck manager dus.. kzal straks wel even kijken
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Magic the Gathering: Duels of the Planewalkers is ook eigenlijk bedoeld voor de beginners en voor casual game play . hopelijk komt magic online ook uit voor de xbox 360
     
  5. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zag inderdaad wel een deck manager, maar ik bedoel het mixen van andere kaarten enzo, je bent als nog gebonden aan 1 type deck...

    laat ik nu net magic online geinstalleert hebben :+
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Magic online is net als magic the gathering kaartjes kopen dure aangelegeheid .. maar ja je je kan wel elke dag magicen
     
  7. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk nu dat ik deze ''light'' versie misschien zelfs wel leuker vind dan de ''echte''. Tuurlijk je hebt weinig tot geen mogenlijkheden voor het zelf samenstellen van een deck. Je kan alleen speciale kaarten die je niet bruikbaar vind eruit laten, en als je 1 speciale kaart zo cool vind kan je bijvoorbeeld alleen die erin laten en alle andere speciale kaarten eruit. Grote kans dat je die ene speciale kaart vaak tegenkomt in je potjes. Je hebt daarnaast ook nog de keuze uit een paar zeer verschillende decks, elk deck speelt en voelt toch weer anders aan. Vooral het spelen tegen een andere kleur zorgt ervoor dat ik anders moet gaan spelen: Ik speel graag met groen(lekker veel sterke creatures), speel ik tegen rood/groen/zwart gooi ik het liefst zoveel mogenlijk creatures neer, tegen blauw check ik hoeveel landen hij untapped heeft en hoeveel kaarten hij in zn handen heeft(verdomde cancel/counter spells8)), en tegen wit houd ik gewoon standaard monsters in mn hand omdat ze in 1 beurt allemaal van tafel geveegd worden:'-( Maar deze light versie vind ik iig makkelijk genoeg om ff een uurtje of half uurtje te spelen, iets wat wellicht anders is met the full blown game.
     
  8. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien moet je hem eerst uitspelen ofzo?
    kheb al tegen meerdere mensen gespeelt die bijvoorbeeld met zwart en groen en rood speelde..
    of bedoel je dat niet?
     
  9. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn vaste decks die je vrijspeelt. Je hebt: rood, groen, wit, blauw, zwart?,groen+zwart, rood+groen+wit en misschien nog andere

    Enige waar je invloed op hebt is welke vrijgespeelde kaarten je wel of niet in die decks houd. Aangezien de vrijgespeelde kaarten meestal wel goed zijn laat bijna iedereen ze allemaal erin zitten. Dus je hebt keuze uit een aantal decks thats it.
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Merkte net wel het "probleem" dat je tegen kunt komen met MTG op de 360. Ik had net een ziek potje tegen 2 gasten waarbij mijn leven inmiddels door die Tooth dingen (had er 2, geven elke keer dat er iets op tafel komt anders dan een landje 1 leven) was opgelopen tot bijna 150. Iedereen had groen. Een andere gast zat op 93 dacht ik, en de laatste rond de 40. Maar er lagen dus ook ziek veel creatures op tafel en mijn 360 had er alle moeite mee. Om een creature spell te casten moest ik 4/5x drukken voordat hij het accepteerde. Op een gegeven moment ging die gast met 93 leven mij fullfrontal aanvallen. Hij had o.a. doordat hij 3x die armorkaart had gekregen een 66/66 creature en een creature met aanval en verdediging in de 20 ergens. Ik had zelf ook 2 creatures waarvan 1 bijna 40 en 1 midden 20. Maar toen hij fullfrontal mij ineens ging aanvallen wilde ik gaan verdedigen. Het lukte me echter niet om met een 1/1 creature die 66/66 tegen te houden. Het lukte me gewoon niet om met die linker of rechter stick op de controller bij die creature te komen. En ook omdat het zo tyfus veel creatures waren zat ik 'em zwaar te trippen, je hebt immers ook weinig tijd. Maar toen het me niet gelukt was ook maar 1 creature te defenden liep m'n 360 vast toen die naar damage ging. :emo: Ik had gewoon zijn hele sterke creatures met wat enorme zwakkelingen van mij willen pareren en verder de damage nemen. Zat toch rond de 150 leven. Maar dat trucje stond m 'n 360 en het spel niet toe. Best wel kut, want ik had hem hard kunnen ownen met al z'n creatures getapt.
     
  11. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ja dat heb je weleens met die 3-4 player games. Iedereen gaat afwachten en dan krijg je ziek hoge stats:) Ik merk trouwens dat belachelijk veel mensen met wit spelen.
     
  12. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga straks even de trial downloaden en als het de moeite waard is even Microsoft Point aanschaffen :+
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Gisteren een potje mana gespeeld tegen Nissa Revane met een Rood deck. Ik dacht dat ik een hand probleem hand (veel mana getrokken), maar mijn tegenstander was dus mana screwed. Zie het resultaat hier onder ;) +/-1:24

    [viddler]http://www.viddler.com/player/3e148566/[/viddler]

    Coole Review:

    [yt]XgV6f3B0rRw[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2009
  14. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe nice win!:)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zal nog wel een aantal filmpjes maken :)
     
  16. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! :)
     
  17. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    trouwens voor de mensen die het niet weten je hebt ook een code gekregen daarmee kan je in een stuk of 12 winkels in nederland een gratis magic deck halen en een promo card.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt dus de game is eigenlijk gratis ;)
     
  19. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0

    Krijg je deze code na het aanschaffen via Xbox Live? :)
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2009

Deel Deze Pagina