Moto GP classic

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 21 mrt 2003.

1. masterape

masterape Guest

Nou zoals jullie op de hoofpagine hebben kunnen lezen wordt moto GP een classic game. Dit betekent dat de game naast andere games zoals rallisport challenge voor 30 euro in de winkel komt te liggen. Hiermee lossen ze het probleem op van de schaarsheid van Moto GP in de winkels. Ik vind dit een zeer goede zet(wederom) van Microsoft en ik ga hem zeker aanschaffen. Want kom op wat is 30 euro nou weer.Wat vinden jullie van deze actie?

Voor meer informatie over Moto GP classic----->>>>http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=2897&PHPSESSID=778d700761f9877c3657232d609fa736

mzzls Masterape

2. xboxrox

xboxrox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen ruk aan

/Mod DarkwingDuck: Dank je voor deze zinnige bijdrage. Een argumentatie de volgende keer zou fijn zijn.

3. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat iedereen dit wel een goede aktie vind :), ook al vind je het spel geen reet aan. Alleen ik vind de Amerikaanse Classic games beter, meer keuze en 19.99 dollar dacht ik. Maar ik ben al blij dat ze hier ook komen.

4. chaser2600

chaser2600 X-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    tjah, waarom 30 Euro uitgeven aan deel 1 als je voor 30 Euro meer en 2 maanden wachten deel 2 kan hebben ?

5. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    zeker een goede aktie. Voordat ik van deze aktie had gehoord heb ik er eigenlijk nooit over ged8 om motoGP te kopen. Maar nu heb ik wel ff wat reviews gelezen en ben toch wel van plan om m te halen. :)

Een argument tegen de aanschaf van de xbox is vaak de hoge prijs van de games. Met dit soort akties lossen ze dat toch wel handig op. Op deze manier wordt de xbox ook voor mensen met een wat kleiner budget bereikbaar.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2003
  6. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    omdat je dat 30 euro meer en 2 maanden langer wachten kost!
    DUH

7. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Het duurt alleen altijd zolang voordat die acties beginnen. Als moto gp er voor xbox live al voor 30,- was hadden meer mensen hem gekocht, en zouden ze niet 2 maanden wachten totdat moto gp 2 komt.

8. Ajax

Ajax Guest

hmmm..
    30 euro vind ik best wel veel

als het nou 15 euro was...:p ;)

9. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    adviesprijs wordt ongeveer €34,99 voor Moto GP Classic,

waarom nou deel 1?? wat heeft de classic nou straks wel, juist XBOX LIVE, dus gewoon met het volledige spel direct online zonder die onhandige demo disc d'rin te hoeven douwen,,,, komt uit op 14 april trouwens.

(edit: xboxplayer je hebt helemaal gelijk,,,,)

Laatst bewerkt: 22 mrt 2003
  10. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Moto GP 2 gaat echt wel online, en heeft een ingebouwde live functie. daarom wachten die mensen dus

Deel Deze Pagina