Ik vind het inderdaad een uitgemolken concept worden. ik zie liever een game als XIII tegemoet, maar als counterstrike een hit wordt zal ik zeker overwegen het aan te schaffen
ja, maar niet alleen, stel daat je een shotgun voor long range gebruikt of zo, en je kan super goed mikken, maak je me niet wijs dat je dan wint, of als je de omgeving niet gebruikt, dan haal je hetm ook niet lang denk ik, ik kan niet goed oordeln over CS omdat ik deze maar ff heb gespeeld, maar ben je dan in 1 schot dood of wat?
Beter ja ... Only for Xbox ... phew .. nu kan niemand meer lekker gaan cheaten Moet je es voor de gein gaan zeggen .. dat hij aimbot gebruikt. Gaat hij echt serieus antwoorden van "ECHT NIET MAN!!! Ik cheat niet ... ik zweer het !!!" En de heletijd zeggen van "Ja ja .. dat zal best.." "IK ZWEER HET ... IK MEEN HET SERIEUS"
Haha moet wel leuk zijn ja lekker mensen uitlachen En als ze er niet tegen kunnen moeten ze maar op mute zetten. Wat ook leuk is in de aztec: vlug naar die poort lopen en je teamgenoten blokkeren. Of ook leuk flashbangs kopen en voor je teamgenoten gooien. Al bij al was cs toch wel leuk en met xbox gaat het ook goe worden.
Ik vind muis en toetsenbord niet lekkerder als een controller...en ik zit al vanaf mijn 7de achter de pc...games te spelen...Jou mening is geen feit maar een mening (sorry voor deze slechte zin).
Ok maar als jij met controller speelt en ik met muis & toetsenbord maak je geen schijn van kans. Zo is het nu eenmaal en dat kan je niet ontkennen. Controller vs Controller is goed. Met muis kan je gewoon vééééééél beter mikken & rond je kijken.
hmmm de eerste screenshot op die site looks like poep, maar k ga em wel halen, counterstrike roeleert kan je trouwens ook offline spele?
Lol hoe kun je nu in godsnaam met een controller beter mikken dan met een muis???? Dat GAAT gewoon niet!!! Voorbeeld: hoe vlug neem je de snelheid van je controller om te mikken? Neem je hem heel vlug dan kan je niet meer precies mikken, neem je hem traag dan kan je wel precies mikken maar duurt het zeker 0.5sec voor dat je 180 graden kan omdraaien. Ik geloof best dat je goed kan spelen met controller en dat je het leuk vindt maaar je maakt geen schijn van kans tegen een goede pc gamer. PUNT UIT!!!
Maakt niet uit .... Nu staan iedereen gewoon gelijk .... Niemand kan nu een betere muis hebben of keyboard . Met Halo had ik ook nooit moeilijkheden gehad met het mikken.
Ja je kan normaal ook offline spelen aangezien condition zero singleplayer is. (en ja met je controller kan je goed mikken, veel beter dan met die van ps2 maar met een muis & toetsenbord NOG vééél beter)
bron games.telenet.be Er was al eerder sprake van een mogelijke Xbox versie van Counterstrike met de komst van Xbox Live, nu begint het meer en meer werkelijkheid te worden. Volgens Homelan is de game zeker op komst en wordt ze ontwikkeld door Ritual en Valve. Het spel zal alle content van het oorspronkelijke Counterstrike hebben plus nog eens Condition Zero. Er zullen ook een paar Xbox exclusive maps in het spel zitten en de graphics engine krijgt een kleine update, zo zullen er nu 24-bits texturen gebruikt worden. Zal E3 meer van onze vragen kunnen beantwoorden? Waarschijnlijk wel, want deze game zal aanwezig zijn op de beurs! coooooooooooooooooool