[Deathrow] Unlocken

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biscuitje, 21 mrt 2003.

1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hey,
    Tellen die unlock credits (ofwel UCr's) per profiel samen, ofwat?

Maar dan moet je sowieso toch heel veel spelen wil je alles unlocken?

Wat is jullie strategie?!

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vroegtijdig de moeilijkste moeilijkheidsgraad unlocken dan krijg je mega-veel Unlick Credits!

3. Raptiod

Raptiod ..

Leuk Bevonden:
    0
    Hey biscuitje,

Ff een vraagje tussendoor. Wat is die Racing evolution APEX?

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Racing Evolutione is een racespel, maar dat wist je denk ik wel.

APEX is de Amerikaanse naam voor het spel, het is een raceterm die slaat op de perfecte lijn die je moet nemen om een bocht zo snel mogelijk door te komen.
    (P.S: ik heb het erachter gezet omdat de link naar de APEX-site verwijst. En anders denken mensen die niet zo up-2-date zijn dat het de verkeerde link is)

[edit]Eigenlijk moet je me een pm sturen voor dit soort vragen, of de zoekfunctie gebruiken ;) [/edit]

Laatst bewerkt: 21 mrt 2003
  5. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst zoals al eerder vermeldt difficulty extreme unlocken en zorgen dat je bijvoorbeeld een team zoals de Firts Biltzers unlockt. Dan neem je aan ander team zoals bijvoorbeeld de Convics.
    Daar unlock je niemand dan kun je met jou First Blitzers tegen de Convics, dan hoef ze ze niet zo vaak Injured te trappen voordat ze KO omdat ze dan alleen de slecht team leden tot hun beschikking hebben.
    Zet de tijd dan op 4 minuten dan heb je genoeg tijd om hun team KO te trappen.
    En vergeet niet je eigen team leden ook op aggressief te zetten.

Succes is verzekert. Het kan na verloop van tijd alleen een beetje saai worden dus ik zou ook eens een ander team nemen.
    Maar het schiet in ieder geval op met je Unlock Credits.

6. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon cheaten. Wat ik had in ieder geval geen zin om alles te unlocken.

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Brutus:
    Bedankt voor je reply, Maar is het dan zo dat als je KO't dat je dan meer credits krijgt?

Bombermania:
    Lol, pm me ff ;p

8. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Don't cheat,normal playing good,cheating bad :+
    unlock eerst de first blitzers,dan de hardste diffelculty en doe steedssingle match(career kan niet met firstblitzers) en nee je krijgt geen extra UC's voor ko's

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Voor iedereen die wilt cheaten:
    Voer als naam SouthEnd in en je hebt alles unlocked op die savefile.

10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ok, dus in de game waarmee ik nu bezig ben kan het niet. Moet dus zeg maar een nieuwe account maken.

Maar dan heb je toch zo'n blije naam? :eek:

11. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dus als je echt stoer wilt doen tegen je vrienden dat je deathrow helemaal unlokt hebt. Gewoon veel spelen (Gebruik de tip van Brutus). :+ 8)

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mijn tactiek is: 1st unlock je The First Blitzers, dan unlock je Extreme Difficulty en dan gaje rellen, pak als vijandelijk team The Seacats, die zijn snel en makelijk af te slaan... Zet je team op zwaar agressief en de rond tijd op 4 minuten, binnen de 4 minuten heb je altijd een Team K.O.

Maja, ik vond dit nogal eentoning & langdradig om zo het spel uit spelen dus heb ik (schaamt zich...) cheats gebruikt. (Er is ook veelste veel te unlocken :confused: :+ :D)

13. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je krijgt dan niet meer credits als je hun hele team Ko slaat, die krijg al al als je op difficulty extreme speelt.
    Maar je moet wel zorgen dat je op het moment dat je hun Team KO slaat voor staat in punten anders krijg je nog geen unlock credits.
    Maar dat is meestal niet het probleem en anders kun je alijtd nog een paar keer scoren als je tegenstander nog maar 1 man over heeft.

14. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap het niet veels te veel te unlocken.In 3 dagen (ondertussen nog VEEL halo gespeelt)had ik alles al geunlockt,ik had het juist gehaalt omdat ze zeiden dat er veel te unlocken was(lange houdsbaarheid)dus viel eigenlijk tegen

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja? Nu al alles unlocked? Petje af.

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    3 dagen + VEEL haloën = best snel...

Serieus man, ik snap echt niet hoe je dat voor mekaar krijgt... Of je moet naast het VELE halo spelen nog meer deathrow gespeeld hebben en niet geslapen...

Ik verlies nooit geen potje deathrow, maar het duurde zo lang voordat ik alles had geunlockt, vooral de spelers apart zijn irritant, voor je eindelijk 1 team hebt geunlockt ben je alweer een paar potjes verder..

Maar petje af hoor, ik doe het je niet na

17. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Haha, hij lult denk ik. Maar het kan goed hoor, als het waar is heel goed gedaan.

Maareh, sluit deze topic maar... het antwoord is al 23x gegeven.

18. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Dit gaat een beetje off-topic:maar nee serieus ik heb het wel in 3 dagen gedaan maar veel gehalo'ed veel eigenlijk wel mee(was d8 ik in vakantie,dan hebbie het zo uit)Probeer het maar in 3 dagen9met een beetje veel spelen) heb je zo alles geunlockt

19. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    dat is makkelijk te halen ik heb ook alles geunlocked in 3 avonden, maar wat moet je met je unlock credits als je alles al geunloced heb?

Deel Deze Pagina