Ik denk niet dat hier rescent een thread over werd geopent maar deze game ziet er heerlijk uit en voor wat ik van de pc demo heb gespeeld rijdt het ook lekker. De xtra content die de xbox versie zal hebben boven de PS2 is natuurlijk mooi meegenomen, heb enkel de vraag of hier ook support is voor Live? online play of content download?? Zijn er mensen die ervaringen hebben met de PS2 versie en die hierover hun mening willen delen met mensen die nog niet de kans gehad hebben om het te spelen? thx
ja helaas, anders had it toch sterk overwogen hem te kopen. Ik vind zelf het competeie tegen andere spelers de beste factor in de race games..
is die al uit dan voor xbox? ik vond de psx versies van toca al erg mooi met goed schademodel, echt topgames waren dat, dus moeten deze helemaal goed zijn.
Nog niet nee maar nog één weekje geduld en dan is ie er maar ik twijfel tussen PDO nu of TOCA volgende week
ik ga hem toch echt halen vrijdag, jammer dat hij geen live support krijgt maar daar wordt de game maar een beetje minder om. thuis met vrienden is ook heel leuk, als ze het een beetje kunnen
Wat ik opgemerkt heb bij ingame filmpjes is dat de parcours zo smal zijn!Ofwel de auto's zo breed? Ik zou het niet weten maar het is zeker een van de twee! Maar graphics wel heel goed alsook het schademodel.