Hallo mensen hebben jullie dit ook (lees subject van de thread). Ik vind het een beetje iritant om steeds twee keer te moeten inloggen om een post te plaatsen. Weet een mod toevallig wat hier de reden van is? Zo ja kan hier misschien iets aan gedaan worden. Mijn dank is groot.
Ik moet dat niet doen. Enkel als ik een privé bericht vanuit email open dan moet ik inloggen om het te lezen EN inloggen om te replyen. Maar gewoon op het forum heb ik da niet.
ik heb soms wel dat ik gewoon ongewilt eruit gebonjourd wordt. Dan moet ik me weer opnieuw aanmelden of soms als ik dan op profiel druk doet i het weer. werk via www.xboxworld.nl/forum
Heb ik op openbare computers. Ik log me in op de mainpage. Ga dan naar het forum, moet me alsnog inloggen. Sluit het forum weer af (en kom weer terug op de mainpage) en moet me weer inloggen. Telkens als een nieuw scherm wordt geladen moet ik me weer inloggen. Heb het enkel bij openbare computers, bijv. op school. Thuis gelukkig niet. Behalve als ik een URL open via de email notification. Maar daar ben ik al mee gekapt, 100 mailtjes per dag is een beetje te veel
ik had hier gisteren ook last van dat ik steeds opnieuw moest inloggen. Heb alles afgesloten en opnieuw geopend en toen deed ie het weer
Als je ergens post en je bereikt het forum via een hotmail link moet je idd 2x of meer inloggen Verder heb ik er eigenlijk nooit last van
Voor zover ik kan zien is het http://forum.xboxworld.nl waarschijnlijk bedoel je dus www.xboxworld.nl. Maar zo te lezen kan ik beter kiezen om xbw.nl te nemen. Ik ff kijken of het helpt. Alvast bedankt.
ik heb het bij me oom alleen bij alles wat ik doe moet ik inloggen telkens op elke knop drukken dus ik kan de greenmile ook niet in daar
Ik heb heel vaak kom ik als ik net computer opgestart heb op xboxworld.nl dan ga ik me inloggen heb ik me ingelogd druk ik op forum en dan ben ik weer niet ingelogd maar dat vond ik een tijdje geleden vervelend moest je als je ging posten je inloggen maar nu doe ik gewoon xboxworld.nl dan ga ik forum log ik me daaronderin in en dan doet hij het gewoon prima best gaar eigenlijk
Ligt aan de scripts. Momenteel werken de cookies alleen voor een bepaald domein. Als je bijv. op forum.xboxworld.nl inlogt dan ben je niet automatisch ingelogd op www.xboxworld.nl/forum of forum.xbw.nl. Jorrit zal de scripts moeten aanpassen zodat de cookies voor alle vier de Xboxworld domeins werken (xbw.nl, forum.xbw.nl, forum.xboxworld.nl en xboxworld.nl) dan zou je geen problemen meer moeten hebben en zou je als je je op de mainpage aanmeldt ook op forum.xboxworld.nl ingelogd moeten zijn.
Ik had dit juist vaak in het verleden bij andere fora door onjuiste setting mbt cookies... in de profile settings eea aanpassen, maar ook in de browser settings... m-X