2x inloggen om een post te plaatsen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Viking, 20 mrt 2003.

1. Viking

Viking de noorman

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen hebben jullie dit ook (lees subject van de thread).

Ik vind het een beetje iritant om steeds twee keer te moeten inloggen om een post te plaatsen. Weet een mod toevallig wat hier de reden van is? Zo ja kan hier misschien iets aan gedaan worden.

Mijn dank is groot.

2. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook soms irri...

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet dat niet doen.
    Enkel als ik een privé bericht vanuit email open dan moet ik inloggen om het te lezen EN inloggen om te replyen.
    Maar gewoon op het forum heb ik da niet.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    werk via oude url en heb geen probs.

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb soms wel dat ik gewoon ongewilt eruit gebonjourd wordt.
    Dan moet ik me weer opnieuw aanmelden of soms als ik dan op profiel druk doet i het weer. werk via www.xboxworld.nl/forum

7. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik op openbare computers. Ik log me in op de mainpage. Ga dan naar het forum, moet me alsnog inloggen. Sluit het forum weer af (en kom weer terug op de mainpage) en moet me weer inloggen. Telkens als een nieuw scherm wordt geladen moet ik me weer inloggen. Heb het enkel bij openbare computers, bijv. op school. Thuis gelukkig niet. Behalve als ik een URL open via de email notification. Maar daar ben ik al mee gekapt, 100 mailtjes per dag is een beetje te veel :)

8. Eeks

Eeks see more

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hier gisteren ook last van dat ik steeds opnieuw moest inloggen. Heb alles afgesloten en opnieuw geopend en toen deed ie het weer :)

9. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Als je ergens post en je bereikt het forum via een hotmail link moet je idd 2x of meer inloggen
    Verder heb ik er eigenlijk nooit last van

10. Viking

Viking de noorman

Leuk Bevonden:
    0
  11. Viking

Viking de noorman

Leuk Bevonden:
    0
    Jep het helpt...many thks.

12. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het bij me oom alleen
    bij alles wat ik doe moet ik inloggen
    telkens op elke knop drukken
    dus ik kan de greenmile ook niet in daar

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel vaak kom ik als ik net computer opgestart heb op xboxworld.nl dan ga ik me inloggen heb ik me ingelogd druk ik op forum en dan ben ik weer niet ingelogd maar dat vond ik een tijdje geleden vervelend moest je als je ging posten je inloggen maar nu doe ik gewoon xboxworld.nl dan ga ik forum log ik me daaronderin in en dan doet hij het gewoon prima best gaar eigenlijk

14. Marinus

Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan de scripts. Momenteel werken de cookies alleen voor een bepaald domein. Als je bijv. op forum.xboxworld.nl inlogt dan ben je niet automatisch ingelogd op www.xboxworld.nl/forum of forum.xbw.nl.

Jorrit zal de scripts moeten aanpassen zodat de cookies voor alle vier de Xboxworld domeins werken (xbw.nl, forum.xbw.nl, forum.xboxworld.nl en xboxworld.nl) dan zou je geen problemen meer moeten hebben en zou je als je je op de mainpage aanmeldt ook op forum.xboxworld.nl ingelogd moeten zijn.

15. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit juist vaak in het verleden bij andere fora door onjuiste setting mbt cookies...

in de profile settings eea aanpassen, maar ook in de browser settings...

m-X

Deel Deze Pagina